Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietät kesäistä viikonloppua sinkku ihminen?

Vierailija
31.05.2024 |

Mitä asioita teet, laitatko itse ruokaa vai käytkö ulkona syömässä? Siivoatko kotona? Nautitko sinkkuna olosta? 

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvennun ja yritän olla kuolematta. Ei ole nälkä. En voi laittaa ruokaa kun siitä tulee lisää kuumuutta. 

Vierailija
42/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona yksin. Kavereita ei ole enkä halua lähteä katsomaan kun muilla on hauskaa.

Voisit löytää kavereita, jos lähtisit ulos.

Olen eri, mutta ei maksa vaivaa koska ei löydy. Kokeiltu on ja monta kertaa. Ihan liian monta.

Voihan siellä käydä itsensä vuoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille sinkku ihmiselle aurinkoista ja mukavaa kesää. Nautitaan yhdessä kesästä ja hyvillä mielin ollaan 😎🌺🌻🎉💫

Toivoo sinkkumies 

Näinhän me teemme 🙌🤸💃

Vierailija
44/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona yksin. Kavereita ei ole enkä halua lähteä katsomaan kun muilla on hauskaa.

Olen eri, mutta ei maksa vaivaa koska ei löydy. Kokeiltu on ja monta kertaa. Ihan liian monta.

Mä pyörähdin puistossa. Olisin voinut hyvin lyöttäytyä jonkun seuraan. Siellä oli vain isoja spurgujengejä. Hirveä huuto ja älämölö. Niistä ei löydy potentiaalista kumppania, kaveria tai edes yhden illan mukavaa seuraa. Normaalit ihmiset on näköjään jossain sisätiloissa tai viettävät aikaa mökillä tai vastaavaa.

Vierailija
45/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmmärrä mitä tarkoitat tuolla? Käydä itsensä vuoksi?

Vierailija
46/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän sinnitellä tämän illan tukalassa kuumuudessa ja odottaa vain illan viilenemistä. Aamuyöstä ehkä pystyy mennä nukkumaan. Hiomenna vedän pään täyteen yksin kuumassa asunnossani ja säälin itseäni.

Osta verhot ja tuuletin. Mene ulos.

Lisää "hyviä" vinkkejä? Kai ymmärrät että talot varaa lämpöä. Sisällä on kuin uunissa. Ja ulkonakin on kuin uunissa. Siinä ei mikään auta. 

Vierailija
47/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on kahdet ylppärit. Sunnuntaina osallistun yhteen tapahtumaan talkoolaisena.

Vierailija
48/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sinkku.  Odotan innolla kesälomaa.  Tuleva kesäloma on ensimmäinen täysaikaine  kesäloma, jonka saan valmistumiseni jälkeen.

Olen periaattessa sinkku, mutta tapailen säännöllisesti, toisella paikkskunnalla olevaa miestä.

Tai no miestä ja miestä. Hän on 24 vuotias vakityössä oleva asentaja.

Meillä on nyt tiedossa kokonaiset kaksi viikkoa, yhteistä lomaa.  Parasta mitä koskaan milloinkaan ois toivoa voinut.

Ei edes mieleenkään tulllut, joku ulkomaan matka.

Mutta saamms viikoksi käyttööme poikaystäväni vanhempien kesämökin.

Vettä, vene, rantasauna, luonto ja kaikki se tunne ja rakkaus, jota voimme kokea yhdessä, on ainakin meille molemmille, parasta, mitä  voimme tulevalta lomalta odottaa.

Mahtavaa...minä ja tapailemani mies haaveillaan jostain vastaavasta, viikonloppu kaikessa rauhassa tms.

Hänellä on toistaiseksi isoja lapsia, jotka viettävät paljon aikaa kotonaan. 

Vierailija
49/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että kello on kolme yöllä, niin että lämpötila on sopiva siivoamiseen ja elämiseen. Muuten makaan kylmässä kylvyssä tai tuulettimen edessä kylmäkalle otsalla. 

Vierailija
50/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pyörähdin puistossa. Olisin voinut hyvin lyöttäytyä jonkun seuraan. Siellä oli vain isoja spurgujengejä. Hirveä huuto ja älämölö. Niistä ei löydy potentiaalista kumppania, kaveria tai edes yhden illan mukavaa seuraa. Normaalit ihmiset on näköjään jossain sisätiloissa tai viettävät aikaa mökillä tai vastaavaa.

Niin paljon on kiinni siitä, missä sattuu asumaan. Onko lähellä luontoa, vettä, kulttuurimaisemaa, turvallisia liikuntareittejä. 

Vierailija
51/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin terassilla juomassa Pepsiä ja sen jälkeen keikalla, meni myöhään joten tänään olen levännyt. Kohta nukkumaan univelkoja pois. Viikonloppu menee kotosalla ja tallilla sekä täytynee alkaa pakata rinkkaa ensi viikon reissua varten. Ruokana milloin mitäkin, äsken söin sipsejä ja dippiä. Olen tyytyväinen tilanteeseen ja elämääni, tämä on juuri sitä, mitä haluan.

Vierailija
52/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaja tarkoitti varmaan että nauttisi siellä olosta. Mutta jos oikeasti kärsii kroonisesta yksinäisyydestä niin tuo on suolaa haavoihin.

Vierailija
53/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin keväällä uuden duunin. Tällä viikolla joka ilta oon mennyt suoraan kotiin tultua nukkumaan ja vkloput nukun myös. Huh, ja määräaikainen soppari vuoden loppuun...

N32

Toivottavasti sulla hyvä ilmastointi töissä. Ehkäpä kotonakin. Ota kaikki irti tuosta lyhyestä sopparista, se vie sua eteenpäin 🌺

Vierailija
54/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lähde ulos etsimään ihmisiä, vaan liikkuu omassa rauhassaan ja tahdissaan. Nauttii kauniista ilmasta ja luonnosta.

Luontopoluilla tulee usein muita samanhenkisiä ihmisiä vastaan. 

Vierailija
55/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen huomenna elokuviin katsomaan Mad Max - Furiosaa.

Oi, OT, mutta voisitko laittaa palautetta millainen oli? Arvostelut olleet vähän nihkeitä, mutta kriitikon näkemys voi olla aina hieman erilainen kuin peruskatsojan...

Terveisin tekemistä miettivä vanhoja Mad Max-elokuvia fanittanut sinkku :)

Vierailija
56/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän sinnitellä tämän illan tukalassa kuumuudessa ja odottaa vain illan viilenemistä. Aamuyöstä ehkä pystyy mennä nukkumaan. Hiomenna vedän pään täyteen yksin kuumassa asunnossani ja säälin itseäni.

Osta verhot ja tuuletin. Mene ulos.

Lisää "hyviä" vinkkejä? Kai ymmärrät että talot varaa lämpöä. Sisällä on kuin uunissa. Ja ulkonakin on kuin uunissa. Siinä ei mikään auta. 

Juuri siksi mulla on ne verhot ja tuulettimet, koska muuten olisin samalla tavalla krpä otsassani kiehumispisteessä.

Osaan auttaa itseäni. 

Vierailija
57/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä ei tapahtunut 15 vuoteen miksi se tapahtuisi nyt?

Miksi ei? Ei kannata ihmetellä nykytilannetta, jos olet ollut 15 vuotta neljän seinän sisällä.

Miten kuvittelet ihmisten reagoivan jos esim perhe on jäätelöllä ja siihen tuppautuu joku täti tai setä seuraa kyselemään? Miten sieltä "ulkoa" mitään kavereita löytää kun kaikilla siellä on jo seuraa? 

Vierailija
58/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaja tarkoitti varmaan että nauttisi siellä olosta. Mutta jos oikeasti kärsii kroonisesta yksinäisyydestä niin tuo on suolaa haavoihin.

Silloin kaikki on suolaa haavoihin. 

Vierailija
59/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskailen tätä kuumuutta kun ei oikeasti jaksa mitään eikä mitenkään ole hyvä olla. Haluaisin lähteä edes lenkille, mutta etenkään näin pe-iltana en uskalla lenkkeillä enää siinä vaiheessa kun ehkä alkaisi vihdoin olla siedettävää olla ulkona.

Normaalisti teen itse ruokaa, mutta nyt on niin kuuma ollut ettei ole ihmeemmin ruokahaluakaan eli puuroa olen syönyt niin aamulla kuin illallakin ja päivät on mennyt kasviksilla, hedelmillä sekä vissyllä ja vedellä mutta huomenna on jo pakko mennä kauppaan heti aamusta.

Tylsäähän tämä elämä on etenkin työpätkien ulkopuolella. En viihdy enää yhtään yöelämässäkään tai siis kaverien / kumppanin kanssa olisi ihan kivaakin mennä vaikka terassille ottamaan pari lasillista, mutta yksinään siellä pörräilyt on osaltani jo pörräilty. Olen totaaliyksinäinen.

Lisäksi olen parisuhdeihminen joten ole tyytyväinen sinkkuuteeni. En alkuunkaan.

Vierailija
60/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lähde ulos etsimään ihmisiä, vaan liikkuu omassa rauhassaan ja tahdissaan. Nauttii kauniista ilmasta ja luonnosta.

Luontopoluilla tulee usein muita samanhenkisiä ihmisiä vastaan. 

Tulee kyllä ja menevät menojaan. Kokeiltu on. Olen kokeillut sitäkin etten lähde etsimään ketään. Lopputulos on sama. Ei tietysti pety mutta ei se yksinäisyyttä paranna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän