Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vietät kesäistä viikonloppua sinkku ihminen?

Vierailija
31.05.2024 |

Mitä asioita teet, laitatko itse ruokaa vai käytkö ulkona syömässä? Siivoatko kotona? Nautitko sinkkuna olosta? 

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän sinnitellä tämän illan tukalassa kuumuudessa ja odottaa vain illan viilenemistä. Aamuyöstä ehkä pystyy mennä nukkumaan. Hiomenna vedän pään täyteen yksin kuumassa asunnossani ja säälin itseäni.

Osta verhot ja tuuletin. Mene ulos.

Vierailija
22/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelun asteella ikkunoiden pesu, mekkokankaan ostaminen ja ompelu, kukka-amppelien hankkiminen ja täytettä niihin. Sitten kirjoittelen yhden kivan miehen kanssa :P

Mäkin tahtoisin ommella jotain. Kauppojen mekot istuu huonosti ja mallit on vähän tylsiä.

Ostin juuri Helmat-kirjan jossa on monta ihanaa mallia, kannessa oleva Malin lähtee nyt kokeiluun. Kankaaksi ajattelin double gauzea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, en vietå kesäista vkinloppua, mitenkään erityisesti. Olen vuorotyössä työskenlevä sairasnhoitajS.

Jonka elämää rytmittää työvuorolistat. Samoin kuin muitakin työtovereitani.

Ja kaikkia muita 3- tai muita vuorotyötä tekeviä.

J kun näihin vaihtuviin vuoroihin,  sekä yleensä vuorotyöhön on vuosien kuluessa tottunut.

Niin sitäi  tullut osa jokapäiväistä elämää.  Sillä myös perhe on tottunut siihen, että isä tai äiti on töissä niin aamulla, päivällä, illallam yöllä, kuin vkonloppuina, jouluaattona, ja juhkspyhinä.

Toisin kuin vois luulla, just lapset ovat ymmärtäväisiä js joustavia, vanhempien työaikojen suhteen

Mikäli ne lapsille ymmärettävästi, asiallisesti ja rehellisesi seliteään, vertauskuvineen.

Vierailija
24/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona yksin. Kavereita ei ole enkä halua lähteä katsomaan kun muilla on hauskaa.

Voisit löytää kavereita, jos lähtisit ulos.

Jos sitä ei tapahtunut 15 vuoteen miksi se tapahtuisi nyt?

Miksi ei? Ei kannata ihmetellä nykytilannetta, jos olet ollut 15 vuotta neljän seinän sisällä.

Vierailija
25/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään ja vedän käteen.

Vierailija
26/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ihmeen ei sinkkuja tänne eksyi?

Eivät ymmärtäneet aloitusta🤦

Kuinka niin?

Vierailija
27/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin keväällä uuden duunin. Tällä viikolla joka ilta oon mennyt suoraan kotiin tultua nukkumaan ja vkloput nukun myös. Huh, ja määräaikainen soppari vuoden loppuun...

N32

Vierailija
28/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelun asteella ikkunoiden pesu, mekkokankaan ostaminen ja ompelu, kukka-amppelien hankkiminen ja täytettä niihin. Sitten kirjoittelen yhden kivan miehen kanssa :P

Mäkin tahtoisin ommella jotain. Kauppojen mekot istuu huonosti ja mallit on vähän tylsiä.

Ostin juuri Helmat-kirjan jossa on monta ihanaa mallia, kannessa oleva Malin lähtee nyt kokeiluun. Kankaaksi ajattelin double gauzea.

Täytyykin tsekata tuo kirja. Kiitos vinkistä!

Mulle riittää melko yksinkertainen helleretkumekko, kunhan on vartalolleni sopiva. Eikä kiristä harteista eikä kainaloista. 

Vierailija
29/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona yksin. Kavereita ei ole enkä halua lähteä katsomaan kun muilla on hauskaa.

Miksi ei? Ei kannata ihmetellä nykytilannetta, jos olet ollut 15 vuotta neljän seinän sisällä.

En ole ollut. Kävin ulkona, tapahtumissa jne. Lähestyin erilaisia ihmisiä eri tilanteissa. Sitten tajuntaan iski kuinka monta vuotta olen ollut tästä huolimatta yksin. Tajusin kuinka turhaa tuo on.

Vierailija
30/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppään ja vedän käteen.

Jälkimmäistä varten lähetin sen edellä mainitun kuvan sille miehelle. 

Vierailija
31/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ihmeen ei sinkkuja tänne eksyi?

Eivät ymmärtäneet aloitusta🤦

Senkö takia sain alanuolta, kun en ole yksin? Sinkkuhan tarkoittaa, ettei ole rakkaussuhteessa. Se ei tarkoita, etteikö olisi ystäviä.

Vierailija
32/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut. Kävin ulkona, tapahtumissa jne. Lähestyin erilaisia ihmisiä eri tilanteissa. Sitten tajuntaan iski kuinka monta vuotta olen ollut tästä huolimatta yksin. Tajusin kuinka turhaa tuo on.

Etkö pystynyt muuten nauttimaan tilaisuuksista?

Vierailija
33/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit tuunnun tähän kuumuuteen. Imuroitsin. Hain kissan tuhkat. Hikoilen yöllä. Itkettää.

Huomenna vatutus jatkuu. Pms. 

Teen itse ruuat. En ole tyytyväinen tähän.

Vierailija
34/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siivottua jo tänään. Vanhassa omakotitalossa riittää aina puuhaa, ei tule tällä sinkulla tekemisen puutetta. Puutarhanhoitoon panostan tänä viikonloppuna. Iltaisin leffoja ja kirjan lukemista. Ruoaksi helppoa pastaa tai salaattia ja valmista savulohta. 

Vierailija
35/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö pystynyt muuten nauttimaan tilaisuuksista?

Pystyin mutta en enää.

Vierailija
36/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sinkku.  Odotan innolla kesälomaa.  Tuleva kesäloma on ensimmäinen täysaikaine  kesäloma, jonka saan valmistumiseni jälkeen.

Olen periaattessa sinkku, mutta tapailen säännöllisesti, toisella paikkskunnalla olevaa miestä.

Tai no miestä ja miestä. Hän on 24 vuotias vakityössä oleva asentaja.

Meillä on nyt tiedossa kokonaiset kaksi viikkoa, yhteistä lomaa.  Parasta mitä koskaan milloinkaan ois toivoa voinut.

Ei edes mieleenkään tulllut, joku ulkomaan matka.

Mutta saamms viikoksi käyttööme poikaystäväni vanhempien kesämökin.

Vettä, vene, rantasauna, luonto ja kaikki se tunne ja rakkaus, jota voimme kokea yhdessä, on ainakin meille molemmille, parasta, mitä  voimme tulevalta lomalta odottaa.

Vierailija
37/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin, otin yhden alkottoman lonkeron. Kohta suihkuun ja toinen lonkero ja lasillinen alkotonta skumppaa ja ristikoita. Odotan teinejä uimasta. Ja en siis ole absolutisti, tänään vaan alkotonta. Jos olisi lapsivapaa, olisin yhdellä mökillä yksin 😍

Vierailija
38/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain kotitöitä varmaan joudun tekemään. Muuten luen, katselen sarjoja ja surffailen netissä. Käyn myös ulkoilemassa ja ehkä rannalla, jos on tarpeeksi lämmintä. Lisäksi olen menossa juhliin viikonloppuna. En erityisemmin nauti sinkkuna olosta, mutta kuten sanotaan parempi yksin kuin huonossa suhteessa.

Vierailija
39/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö pystynyt muuten nau

Aika ikävää. 

Onneksi nyt on sellaiset säät, että ulkona viihtyy ihan itsekseen. Ainakin jos tietää kivoja paikkoja, missä lenkkeillä tai kastautua.

Vierailija
40/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta ei maksa vaivaa koska ei löydy. Kokeiltu on ja monta kertaa. Ihan liian monta.