Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosi vaikea tilanne kaveriksi pyrkivän pomon kanssa, mitä tehdä?

Vierailija
28.01.2007 |

Pomoni on suurinpiirtein ikäiseni nainen, jolla työkokemusta ja pätevyyttä selvästi vähemmän kuin minulla, mutta sattuu olemaan sukulaisia firman hallituksessa ja siitä asema. Hän o ihmisenä ja esimiehenä tosi vaikea. Onn pikkusieluinen, suuttuu ja murjottaa, työpaikkalla sotkee kaikki asiat ja työt luistavatkin paljon paremmin hänen lomiensa aika.

Nyt tämä ihminen tungettelee elämääni vapaa-aikanakin. Soittelee viikonloppuisin ja lomilla. On milloin minkäkin asian takia ihan kotini lähistöllä ja tuppaa kylään. Kutsuu kotiinsa. Meillä molemmilla on lapsia ja nyt on alkanut käyttää lapsiaan syöttinä, kun muuten ei taaamiset mun puolelta oikein tahdo onnistua. Musta jo raukkamaista soittaa lapsien puolesta, että muka haluavat leikkimään meille.

Mitä tekisin? Työpaikat mun alalla on kiven alla enkä halua etsiä uutta työpaikkaa. En voi suututtaakaan pomoa, koska on todella pikkumainen ja kostonhimoinen ihminen. En vaan kertakaikkiaan pidä hänestä ihmisenä enkä voi arvostaa esimiehenäkään enkä siksi halua olla missään tekemisissä pakollista enempää. Vaan miten tämän saisi hienotunteisesti esitettyä, kun vihjailut kiireistä ja jatkuvat oharit eivät näytä näin ripustautuvaan tehoavan?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole mitään &%¤%/&:n keittoja.....!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla