Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies saa kaiken seksistä kun saa orgasmin, mutta mites on naisten kohdalla?

Vierailija
31.05.2024 |

Siis mikä asia seksissä saa naisen silleen kylläiseksi, että olipas hyvää seksiä kun naiselle se ei vissiin lopu siihen orgasmiin niin kuin miehellä yleensä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M49 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orgasmikeskeinen nainen luulee tietävänsä kaiken seksuaalisuudesta, vaikka ei tiedä juuri mitään. Säälittävää.

Faktahan on, että jos nainen ei saa kanssasi orgasmia olet epäonnistunut.

Lukemani perusteella, enkä tarkoita nyt vauva:fitä, vaan hieman vakavasti otettavammasta lähdettä, perusteella osa naisista ei ole koskaan saanut orgasmia. Ehkä tällaisia miehiäkin on? Ihmissuhdehistoriastani löytyy yksi tällainen nainen. Kerran, nuollessani häntä, sanoin, että haluaisin hänen tulevan. Hän naurahti vastaukseksi. Olin silloin niin nuori, epävarma ja kokematon, että en osannut ottaa asiaa uudelleen puheeksi. Tein parhaani, mutta ei vain onnistunut. Erittäin halukas hän kyllä oli. Olin totta kai pahoillani siitä, että en kyennyt tuottamaan hä

En ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa. Itse tuotettunakin sain vasta liki nelikymppisenä. Mulla tämä johtuu lapsuudesta. Silloin jo opetettiin että pitää olla kiltti ja hillitty. Tämä on iskostunut syvälle enkä osaa kunnolla rentoutua toisen kanssa. Tiedän kyllä olevani seksuaalinen, olen, ja nautin seksistä. Ehkä vielä vapaudun kypsyttyäni tarpeeksi tai kun löytyy se sopiva ja luotettava kumppani.

Ohhoh. Toivotaan, että löytyy. Vaatii varmaan ensin hyvän tutustumisen ja luottamuksen. Harjoituksena hän voisi tehdä sinulle, mitä sinä teet itsellesi.

Vierailija
42/45 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M49 kirjoitti:

No enpä olisi jäänyt sellaisen naisen kanssa, jota en saisi tulemaan. Olisin naiselle väärä mies ja olisi iso riski, että pidemmän päälle hänen seksihalunsa katoaisivat. Enkä edes uskoisi, että hänen pillunsa olisi aidosti halukas. Suostuin menemään naimisiin vaimoni kanssa joka ollut aina päinvastainen ja halunnut ehdottomasti omat orgasminsa ja yhä haluaa. Siksikin parisuhteesta tullut pitkä. Kriteerinä ollut, että halunnut minua niin paljon, että saanut orgasmeja. Samainen seikka pitänyt minut poissa vieraista.

Hän ei käsittääkseni ollut ikinä saanut orgasmia kenenkään kanssa. Senkö takia olisi pitänyt lopettaa muuten erittäin toimiva ihmissuhde? Anteeksi, mutta seksi on niin paljon muutakin, kuin orgasmi.

Ei se mitään todista. Jos ei olisi saanut minunkaan kanssa olisin epäonnistunut tyydyttämään hänet, kuten ne edellisetkin. Mutta joku onnistuisi kuitenkin. Siksi olisin luovuttanut, jos ei kerran omat kyvyt olisi riittäneet. Minulle naisen tyydyttäminen tavalla tai toisella on kunnia asia ja miehen  tehtävä, oli nainen sitten helppo tai vaikea.  Mutta olen joviaali sanomaan, koska ollut vain vaimoni kanssa ja pystynyt hänet tyydyttämään. Ei hänkään ole ollut helppo.  Mutta jos en olisi siihen kyennyt niin hyvin, että hän halusi minut väkisin itselleen, olisin etsinyt toisen ja elämäni olisi kulkenut aivan toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/45 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään todista. Jos ei olisi saanut minunkaan kanssa olisin epäonnistunut tyydyttämään hänet, kuten ne edellisetkin. Mutta joku onnistuisi kuitenkin. Siksi olisin luovuttanut, jos ei kerran omat kyvyt olisi riittäneet. Minulle naisen tyydyttäminen tavalla tai toisella on kunnia asia ja miehen  tehtävä, oli nainen sitten helppo tai vaikea.  Mutta olen joviaali sanomaan, koska ollut vain vaimoni kanssa ja pystynyt hänet tyydyttämään. Ei hänkään ole ollut helppo.  Mutta jos en olisi siihen kyennyt niin hyvin, että hän halusi minut väkisin itselleen, olisin etsinyt toisen ja elämäni olisi kulkenut aivan toisin.

Teen kaiken mahdollisen, jotta kumppanini saisi orgasmin. Se on minulle paljon tärkeämpi, kuin omani.Mutta jos kolmekymppinen ihminen ei ole saanut kenenkään kanssa orgasmia en ensimmäisenä lähde etsimään vikaa itsestäni Asiasta olisi pitänyt keskustella enemmän, mutta ainakin minä olin kolimikymppisenä niin tenava, että en osannut..Ja kuten kirjoitin, se oli erittäin hyvä suhde, seksi mukaan lukien.

Vierailija
44/45 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M49 kirjoitti:

Teen kaiken mahdollisen, jotta kumppanini saisi orgasmin. Se on minulle paljon tärkeämpi, kuin omani.Mutta jos kolmekymppinen ihminen ei ole saanut kenenkään kanssa orgasmia en ensimmäisenä lähde etsimään

No meitä on moneksi. Minäpä olisin etsinyt vikaa itsestäni. Vaimoni sai jo heti 18v täytettyään orgasmin ekalla kerralla. Jos jäi joku seuraava kerta väliin, niin mietin missä olin epäonnistunut ja otin opiksi. Silloin yksi kerta välissä ei merkannut kun seksiä oli monta kertaa viikossa. Mutta aina otin opikseni ja siitä lähtien ollut hyvä varmuus. Vaimokin tiesi 2v seurustelun jälkeen mitä oli saamassa kun parisuhde vakiintui. Vaimo on myös aina halunnut ja seksi lähtenyt siitä, että hänkin saa.

Vierailija
45/45 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M49 kirjoitti:

Teen kaiken mahdollisen, jotta kumppanini saisi orgasmin. Se on minulle paljon tärkeämpi, kuin omani.Mutta jos kolmekymppinen ihminen ei ole saanut kenenkään kanssa

Eikö se olekaan saanut joka kerta. Yritä nyt jo päättää, miten asian laita oikein on.

Ja joko saat sen pillun kiimaan?