Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies saa kaiken seksistä kun saa orgasmin, mutta mites on naisten kohdalla?

Vierailija
31.05.2024 |

Siis mikä asia seksissä saa naisen silleen kylläiseksi, että olipas hyvää seksiä kun naiselle se ei vissiin lopu siihen orgasmiin niin kuin miehellä yleensä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä? Taasko tarkoitetaan vaan sitä yhdyntää seksillä? Seksiähän voi harrastaa/harjoittaa myös sellaisilla tavoilla, joilla se nainenkin saa sen orgasmin! On suuseksiä ja käsiseksiä ja leluseksiä ja yhdistelmiä. Mikä ihme tässä on!

Ja naisten pitää vaatia itselleen sellaista mistä juuri he itse nauttivat, luulis että miehetkin haluavat antaa sitä naisille.

Jälleen kerran, mistä ne pihtaavat naiset syntyvät: miehistä jotka vaan panevat ja kun saavat se on siinä.

Kyllä siihen kyllästyy nainen kuin nainen.

Vierailija
2/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö nyt vähän rajoittuneet käsitykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies saa kaiken seksistä kun saa orgasmin"

Tuo on virhellinen käsitys.  Orgasmi ja siemensyöksy helpottavat kyllä fyysistä hormonaalista painetta, mutta eivät korvaa sitä henkistä tyydytystä minkä seksistä ja toisen ihmisen läheisyydestä saa.

Vierailija
4/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on virhellinen käsitys.  Orgasmi ja siemensyöksy helpottavat kyllä fyysistä hormonaalista painetta, mutta eivät korvaa sitä henkistä tyydytystä minkä seksistä ja toisen ihmisen läheisyydestä saa.

Tässä oli kyse nyt naisen nautinnosta, tai siitä saako vai ei, ei miehen nautinnon syvyydestä!

Vierailija
5/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli kyse nyt naisen nautinnosta, tai siitä saako vai ei, ei miehen nautinnon syvyydestä!

No miksi sitten oikein aloituksessa erikseen väitettiin, että mies saa kaiken seksistä kun saa orgasmin?

Vierailija
6/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten oikein aloituksessa erikseen väitettiin, että mies saa kaiken seksistä kun saa orgasmin?

Koska naiselle, näköjään hieman ameeba-aivoisena seksi = orgasmi.

Vierailija
7/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy APltä!

Vierailija
8/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, jos mies saa kaiken orgasmissa, seksi hoituisi aina omin voimin.

Nimim. KokeileJoskus

Vierailija
9/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin naisena riittää se pelkkä orgasmikin, mut jos siihen yhdistetään vahva yhteyden ja turvallisuudentunne kumppanin kanssa, orkkukin nousee ihan uusiin sfääreihin. Onneks nykyisen miehen kanssa seksi on just sellaista. Hänelle mun kokonaisvaltainen nautinto on ihan yhtä tarkeää, kuin hänen minulle. Puhukaa ihmiset asioista, haluistanne ja haavoittuvuuksistanne. Saatatte yllättyä sängyssäkin

Vierailija
10/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan pitkäkestoista kiihkeää seksiä. Tunnetta että mies käy muhun ihan kuumana. Tai edes 10min. Mutta sitä pystyy hyvin harva tarjoon. Orkku on sivuseikka. Sen saa alle minuutissa yksinkin ja pian taas panettaa. Eli yhtä tyhjän kanssa. Vaikka ottaa 4-5orkkua joihin menee alle 5min. 

Vierailija
11/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on saanut aina orgasmit seksissä siinä kuin minäkin, joten ihan samoin on hänenkin panetus poistunut muutamaksi päiväksi.

Ollut meillä ihan rutiinia. Eikö se ole miehen ja naisen välisen seksin tarkoitus, purkaa molempien himot ja läheisyydentarpeet. Näin ainakin meillä aina suhteen alusta alkaen.

Vierailija
12/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkä, 5*kokki, nielee ja antaa kakkosta sekä isot kumipallot = täydellinen nainen

Vierailija
13/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluan että se on mies, joka  minulle orgasmin antaa, Annanhan minäkin sen hänelle. Ja se orgasmi on tärkeä, ja ainakin oma miheni nauttii kovasti kun saa minulle niitä tarjoilla.

14/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiselle se seksi ei ole pääasia, vaan sillä seksillä kiristäminen ja pihtaaminen. niistä neinen nauttii.

Kannattaisiko miettiä hetki, että kohteleeko naisia oikein, jos palaute on tuollaista? En nimittäin ole koskaan törmännyt tuollaiseen. Väkivaltaiseen narsistiin kyllä, mutta kyllä hänelle seksi kelpasi.

Vierailija
15/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle naisena seksissä on tärkeää moni asia. Orgasmi tietenkin. Toiseksi se toisen kosketus ja läheisyys, että tunnen olevani rakastettu ja haluttu. Kolmanneksi se  paneminen, vaikka olisin jo orgasmini saanut. Nämä ei ole tärkeysjärjestyksessä, haluan nämä kaikki, mutta tärkein näistä on tuo toka kohta eli läheisyys. Ei haittaa jos jompikumpi noista muista jää joskus puuttumaan. Mutta jos toka kohta ei täyty, en halua enää seksiä. 

Vierailija
16/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmikeskeinen nainen luulee tietävänsä kaiken seksuaalisuudesta, vaikka ei tiedä juuri mitään. Säälittävää.

Vierailija
17/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmikeskeinen nainen luulee tietävänsä kaiken seksuaalisuudesta, vaikka ei tiedä juuri mitään. Säälittävää.

Juu ei ole naisvihaa.

Vierailija
18/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on, että jos nainen ei saa kanssasi orgasmia olet epäonnistunut.

Vierailija
19/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksissä? Taasko tarkoitetaan vaan sitä yhdyntää seksillä? Seksiähän voi harrastaa/harjoittaa myös sellaisilla tavoilla, joilla se nainenkin saa sen orgasmin! On suuseksiä ja käsiseksiä ja leluseksiä ja yhdistelmiä. Mikä ihme tässä on!

Ja naisten pitää vaatia itselleen sellaista mistä juuri he itse nauttivat, luulis että miehetkin haluavat antaa sitä naisille.

Jälleen kerran, mistä ne pihtaavat naiset syntyvät: miehistä jotka vaan panevat ja kun saavat se on siinä.

Kyllä siihen kyllästyy nainen kuin nainen.

Viesti lepakkoluolasta.

Vierailija
20/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on saanut aina orgasmit seksissä siinä kuin minäkin, joten ihan samoin on hänenkin panetus poistunut muutamaksi päiväksi.

Ollut meillä ihan rutiinia. Eikö se ole miehen ja naisen välisen seksin tarkoitus, purkaa molempien himot ja läheisyydentarpeet. Näin ainakin meillä aina suhteen alusta alkaen.

Älä pappa taas jauha. Vaimosi EI OLE saanut AINA. Itse olet tämän(kin) täällä kertonut.