Mies saa kaiken seksistä kun saa orgasmin, mutta mites on naisten kohdalla?
Siis mikä asia seksissä saa naisen silleen kylläiseksi, että olipas hyvää seksiä kun naiselle se ei vissiin lopu siihen orgasmiin niin kuin miehellä yleensä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksissä? Taasko tarkoitetaan vaan sitä yhdyntää seksillä? Seksiähän voi harrastaa/harjoittaa myös sellaisilla tavoilla, joilla se nainenkin saa sen orgasmin! On suuseksiä ja käsiseksiä ja leluseksiä ja yhdistelmiä. Mikä ihme tässä on!
Ja naisten pitää vaatia itselleen sellaista mistä juuri he itse nauttivat, luulis että miehetkin haluavat antaa sitä naisille.
Jälleen kerran, mistä ne pihtaavat naiset syntyvät: miehistä jotka vaan panevat ja kun saavat se on siinä.
Kyllä siihen kyllästyy nainen kuin nainen.
Viesti lepakkoluolasta.
Ei, vaan incelliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmikeskeinen nainen luulee tietävänsä kaiken seksuaalisuudesta, vaikka ei tiedä juuri mitään. Säälittävää.
Faktahan on, että jos nainen ei saa kanssasi orgasmia olet epäonnistunut.
Jos nainen ei saa orkkuaan, niin vika löytyy silloin peilistä. Se on fakta.
Kyllä, miehen peilistä.
Miksi nainen panee sellaisen miehen kanssa kahdesti tai 20 vuotta, joka ei tarjoa orkkua naiselle? En ole oikein koskaan ymmärtänyt tätä asiaa. Kertokaa mulle, miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen panee sellaisen miehen kanssa kahdesti tai 20 vuotta, joka ei tarjoa orkkua naiselle? En ole oikein koskaan ymmärtänyt tätä asiaa. Kertokaa mulle, miksi ihmeessä?
Ehkä se nainen on ollut rakastunut, ja toivonut turhaanparannusta, Ehkä sitten jo saanutrakkaalleen lapsia yms. joten on rakastanut sitten lapsiaan enemmän ja yksinkertaisesti alistunut kohtaloonsa. Ja kun on saanut ei-mitään-seksiä, ei sitä sitten ole enää edes kaivannut.
Ehkä.
Minä itse opetin mieheni heti tavattuamme, että minulle kanssa, ja toiminut enemmän kuin hyvin.Kummatkin erittäin tyytyväisiä ja seksiä on PALJON.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se nainen on ollut rakastunut, ja toivonut turhaanparannusta, Ehkä sitten jo saanutrakkaalleen lapsia yms. joten on rakastanut sitten lapsiaan enemmän ja yksinkertaisesti alistunut kohtaloonsa. Ja kun on saanut ei-mitään-seksiä, ei sitä sitten ole enää edes kaivannut.
Ehkä.
Minä itse opetin mieheni heti tavattuamme, että minulle kanssa, ja toiminut enemmän kuin hyvin.Kummatkin erittäin tyytyväisiä ja seksiä on PALJON.
Onko sullakin dildo miehenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmikeskeinen nainen luulee tietävänsä kaiken seksuaalisuudesta, vaikka ei tiedä juuri mitään. Säälittävää.
Onko nainen epäonnistunut.m kun hän saa ja minä harvemmin?
Minusta naiset ovat seksuaalisesti keskenkasvuisia.
Täällä taas joku Joppe provoilee. Se siitä keskustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmikeskeinen mies luulee tietävänsä kaiken seksuaalisuudesta, vaikka ei tiedä juuri mitään. Säälittävää.
Olisko näin sama?
On taas niin kyseenalainen väite miehelle hyvästä seksistä, että tekisi mieli trollailla.
Sopii kokeilla, ettei mies saaorgasmia vaikka kahteen vuoteen. Mitenhän sitten tapahtuukaan?
Fuck my mind first, noin niinkuin ensialkuun.
Siis tarkoititko nyt naista joka voi saada useita orgasmeja rakastelukerran aikana? Että nainen tällöin jää "nälkäiseksi" jos sessio jää kesken kun mies saa orgasmin. No eihän sen noin tule mennä että homma loppuu kun mieheltä tulee. Minä olen tuollainen "sarjaorkuttaja" ja toki se vaatii sen että saan tarpeeksi ja on hyvin seksuaalinen, kestävä leikkikaveri touhussa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukemani perusteella, enkä tarkoita nyt vauva:fitä, vaan hieman vakavasti otettavammasta lähdettä, perusteella osa naisista ei ole koskaan saanut orgasmia. Ehkä tällaisia miehiäkin on? Ihmissuhdehistoriastani löytyy yksi tällainen nainen. Kerran, nuollessani häntä, sanoin, että haluaisin hänen tulevan. Hän naurahti vastaukseksi. Olin silloin niin nuori, epävarma ja kokematon, että en osannut ottaa asiaa uudelleen puheeksi. Tein parhaani, mutta ei vain onnistunut. Erittäin halukas hän kyllä oli. Olin totta kai pahoillani siitä, että en kyennyt tuottamaan hänelle sitä nautintoa. Mutta se vahvisti käsitystäni siitä, että monille ihmisille orgasmi ei ole se isoin juttu seksissä,
Tämä pätee myös itseeni.. Tuoreeltaan moderoinnin poistaman ketjuun kirjoitin samasta asiasta ja eikös joku ollut sitä mieltä, että en piittaa naisten orgasmeista. Täysin ohittaen mainintani siitä, että en minäkään aina saa orgasmia. Silti olen nauttinut rakkaudesta, läheisyydestä ja seksistä. Tuottanut rakkaalleni orgarsmin. Omani on sivuseikka.
M49 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukemani perusteella, enkä tarkoita nyt vauva:fitä, vaan hieman vakavasti otettavammasta lähdettä, perusteella osa naisista ei ole koskaan saanut orgasmia. Ehkä tällaisia miehiäkin on? Ihmissuhdehistoriastani löytyy yksi tällainen nainen. Kerran, nuollessani häntä, sanoin, että haluaisin hänen tulevan. Hän naurahti vastaukseksi. Olin silloin niin nuori, epävarma ja kokematon, että en osannut ottaa asiaa uudelleen puheeksi. Tein parhaani, mutta ei vain onnistunut. Erittäin halukas hän kyllä oli. Olin totta kai pahoillani siitä, että en kyennyt tuottamaan hänelle sitä nautintoa. Mutta se vahvisti käs
En ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa. Itse tuotettunakin sain vasta liki nelikymppisenä. Mulla tämä johtuu lapsuudesta. Silloin jo opetettiin että pitää olla kiltti ja hillitty. Tämä on iskostunut syvälle enkä osaa kunnolla rentoutua toisen kanssa. Tiedän kyllä olevani seksuaalinen, olen, ja nautin seksistä. Ehkä vielä vapaudun kypsyttyäni tarpeeksi tai kun löytyy se sopiva ja luotettava kumppani.
Kaikki eivät saa orgasmia vaikka se kumppani tekisi mitä temppuja. Kunhan kumppani oikeasti yrittää, vika ei ole hänessä. Seksi voi silti olla hyvää ja jopa tyydyttävää noin kokonaiskokemuksena. Näin koen asian ainakin itse.
En tiedä, onko olemassa miehiä, jotka eivät ole koskaan saaneet orgasmeja. On se mahdollista. Mutta ainakin jotkut mielialalääkkeet estävät orgasmin ja jopa erektionkin.
M49 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukemani perusteella, enkä tarkoita nyt vauva:fitä, vaan hieman vakavasti otettavammasta lähdettä, perusteella osa naisista ei ole koskaan saanut orgasmia. Ehkä tällaisia miehiäkin on? Ihmissuhdehistoriastani löytyy yksi tällainen nainen. Kerran, nuollessani häntä, sanoin, että haluaisin hänen tulevan. Hän naurahti vastaukseksi. Olin silloin niin nuori, epävarma ja kokematon, että en osannut ottaa asiaa uudelleen puheeksi. Tein parhaani, mutta ei vain onnistunut. Erittäin halukas hän kyllä oli. Olin totta kai pahoillani siitä, että en kyennyt tuottamaan hänelle sitä nautintoa. Mutta se vahvisti käs
No enpä olisi jäänyt sellaisen naisen kanssa, jota en saisi tulemaan. Olisin naiselle väärä mies ja olisi iso riski, että pidemmän päälle hänen seksihalunsa katoaisivat. Enkä edes uskoisi, että hänen pillunsa olisi aidosti halukas. Suostuin menemään naimisiin vaimoni kanssa joka ollut aina päinvastainen ja halunnut ehdottomasti omat orgasminsa ja yhä haluaa. Siksikin parisuhteesta tullut pitkä. Kriteerinä ollut, että halunnut minua niin paljon, että saanut orgasmeja. Samainen seikka pitänyt minut poissa vieraista.
Näiden täysin orgasmittomien naisten asiaa ei paranna täällä tai muuallakin, joidenkin miesten puheet siitä, että jollei saa yhdynnässä on nainen epäkelpo ja lempattava,
"Olin totta kai pahoillani siitä, että en kyennyt tuottamaan hänelle sitä nautintoa. Mutta se vahvisti käsitystäni siitä, että monille ihmisille orgasmi ei ole se isoin juttu seksissä"
No jos ei orgasmia kertakaikkiaan saa,ei se todista sitä etteikö se voi olla tärkeätä! Jos ei saa niin ei saa, voi silti haluta sitä todellakin.
No enpä olisi jäänyt sellaisen naisen kanssa, jota en saisi tulemaan. Olisin naiselle väärä mies ja olisi iso riski, että pidemmän päälle hänen seksihalunsa katoaisivat. Enkä edes uskoisi, että hänen pillunsa olisi aidosti halukas. Suostuin menemään naimisiin vaimoni kanssa joka ollut aina päinvastainen ja halunnut ehdottomasti omat orgasminsa ja yhä haluaa. Siksikin parisuhteesta tullut pitkä. Kriteerinä ollut, että halunnut minua niin paljon, että saanut orgasmeja. Samainen seikka pitänyt minut poissa vieraista.
Hän ei käsittääkseni ollut ikinä saanut orgasmia kenenkään kanssa. Senkö takia olisi pitänyt lopettaa muuten erittäin toimiva ihmissuhde? Anteeksi, mutta seksi on niin paljon muutakin, kuin orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
"Olin totta kai pahoillani siitä, että en kyennyt tuottamaan hänelle sitä nautintoa. Mutta se vahvisti käsitystäni siitä, että monille ihmisille orgasmi ei ole se isoin juttu seksissä"
No jos ei orgasmia kertakaikkiaan saa,ei se todista sitä etteikö se voi olla tärkeätä! Jos ei saa niin ei saa, voi silti haluta sitä todellakin.
Väitinkö, että sillä ei olisi merkitystä. En. Exälläni on tietääkseni onnellinen, toimiva avioliitto.Olen pelkästään iloinen hänen puolestaan, jos hänen aviomiehensä pystyy siihen, mihin minä en.Se oli upea suhde, mutta olimme liian erilaisia.
Jos nainen ei saa orkkuaan, niin vika löytyy silloin peilistä. Se on fakta.