Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka taktikoida eurovaaleissa?

Vierailija
30.05.2024 |

En kerro millä puolella olen, mutta missä ovat niukimmat erot? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden äänestäjän taktikointi on hyttysen paska valtameressä jopa kunnallisvaaeleissa.

Vierailija
2/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden äänestäjän taktikointi on hyttysen paska valtameressä jopa kunnallisvaaeleissa.

Sen takia kannattaakin kysyä palstalla jota lukevat useammat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestän Teuvoa, niin kaikkia vit#ttaa. 

Vierailija
4/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä Petrus Pennasta

Vierailija
5/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Anderssonia äänestämällä voi tipauttaa jonkun vääremmän pyrkyrin ja ikävämään puolueen yhden paikan.

Vierailija
6/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestää vasta toisella kierroksella

Vierailija
7/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestämisestä ylipäätään voisi sanoa samaa? 

Vierailija
8/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta taktikointia on se, että äänestää itselleen vähiten huonoa ehdokasta.

Vierailija
9/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää, että RKP ja Kristilliset saattavat molemmat jäädä ilman meppiä, joten niille ei kannata ääntä tuhlata.

Vierailija
10/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkään käyttänyt taktiikkana äänestää enemmistöä. Toiminut joka kerta ;)

Vierailija
11/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeasti tutustua niihin puolueisiin, joihin liittyvät sitten EU-parlamentissa. Esim. Keskusta on hyvin liberaalissa puolueessa ja Vasemmistoliitto Venäjä-myönteisessä puolueessa. Ei siis mene ihan yks-yhteen niiden mielikuvien kanssa, mitä puolueet täällä Suomessa on.

Vierailija
12/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa oikeasti tutustua niihin puolueisiin, joihin liittyvät sitten EU-parlamentissa. Esim. Keskusta on hyvin liberaalissa puolueessa ja Vasemmistoliitto Venäjä-myönteisessä puolueessa. Ei siis mene ihan yks-yhteen niiden mielikuvien kanssa, mitä puolueet täällä Suomessa on.

Paskapuhetta, jota meillä toitotetaan pääministeriä myöten.

Asevarustelun ja NATO:n kritisointi ei ole sama asia kuin PUTIN-MYÖNTEISYYS JOTA TEILLÄ OIKEALLA LAIDALLA HARRASTETAAN.

Vierailija
13/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestämällä sellaista joka pelastaa nopeimmin Suomen ja Euroopan, mitä vielä pelastettavissa on.

Vierailija
14/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota koko eu alas, niin oot taktikoinut tarpeeksi. Ja rahat erikseen jokaiselle. No ei vaan.

Vierailija
15/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvoa äänestämällä varmistaa että pölijät eivät sinne pääse.

Vierailija
16/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta, jota meillä toitotetaan pääministeriä myöten.

Asevarustelun ja NATO:n kritisointi ei ole sama asia kuin PUTIN-MYÖNTEISYYS JOTA TEILLÄ OIKEALLA LAIDALLA HARRASTETAAN.

En ole oikealla laidalla, äänestin demaria. Mutta halusin vaan tuoda esille tämän, että puolueet ei ole ihan samoja kuin Suomen eduskuntakentällä. Minä olen kyllä sitä mieltä, että Vasemmistoliiton viiteryhmä on Venäjä-mielinen ja yksi Li ei voi tätä kelkkaa kääntää, vaikka Litäkin olen viimeksi tammikuussa äänestänyt ja Lin taitoja en yhtään väheksy.

Vierailija
17/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestämisestä ylipäätään voisi sanoa samaa? 

Lähtökohtaisesti noin. Tosin äkkiväärät ääripäät äänestävät kuitenkin, joten käyn uurnilla kuiten tähänkin saakka. Suositten samaa muillekin. Äänestäminen kannattaa aina.

Vierailija
18/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt näyttää, että RKP ja Kristilliset saattavat molemmat jäädä ilman meppiä, joten niille ei kannata ääntä tuhlata.

Jokainen saa äänestää ketä haluaa, mutta älkää sentään Eija-Riitta Korholaa, lauloi Kari Peitsamo jo parikymmentä vuotta sitten laulussaan Europarlamenttiin, mä tahdon Europarlamenttiin. Taisi olla itsekin tuolloin ehdokkaana. Eija-Riitta Korhola ainakin on nytkin. Mutta jokainen saa äänestää ketä haluaa, muistakaa tämä viisas neuvo.

Vierailija
19/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin muistaa mitä tuhoa Marin ex viisikko hallinto teki Suomelle... siitä alkaa taktiikka...

Vierailija
20/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa äänestää ketä haluaa, mutta älkää sentään Eija-Riitta Korholaa, lauloi Kari Peitsamo jo parikymmentä vuotta sitten laulussaan Europarlamenttiin, mä tahdon Europarlamenttiin. Taisi olla itsekin tuolloin ehdokkaana. Eija-Riitta Korhola ainakin on nytkin. Mutta jokainen saa äänestää ketä haluaa, muistakaa tämä viisas neuvo.

Taidankin äänestää Korholaa vaikka sinun kiusaksesi. Ehdokas joka pitää Suomen puolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan