Saanko minä naisena avautua ahdistuksesta jota muut naiset minulle aiheuttavat?
Koska muut naiset ovat kiusanneet minua vamman takia. Isoimmat traumat on yläasteelta kiusaajatytöisyä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ap mies ja olet mielisairas. Ole hyvä ja lopeta kirjoittelu nettiin. Kuulut suljetulle.
Olet tyypillinen kiusaava nainen. Juuri sellainen mitä ap tarkoittaa.
Riippuu. Minulle? Et.
Jos joku kysyy ja haluaa kuunnella? Kyllä.
Tee mieluummin asioiden eteen jotain, äläkä avaudu täälä.
Kolmesti olen joutunut uhkaavaan tilanteeseen missä toisena osapuolena oli naiset. Ja vain kerran mies on käyttäytynyt uhkaavasti minua kohtaan. Pidän tyttöjengejä poikajengejä inhottavampina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, itseäni myös kiukuttaa, että miehet on oikeasti paljon solidaarisempia toisilleen kuin me naiset. Iso osa tasa-arvo-ongelmista johtuu perimmältään siitä, että naiset kampittavat toisiaan.
Miehenä olen samaa mieltä. Joskus luin vertauksen, että miehet jakavat pöydällä olevan kakun keskenään samalla kun naiset mutapainivat keskenään pöydän alla. Tämä näkyy myös esim. hyvä veli -kerhoissa. Kaikenlaisia hyvä sisko -kerhoja on perustettu, mutta ne eivät ikinä onnistu todellisuudessa edistämään jäsentensä asemaa.
Joo, tässä hyvä kuvaus miten meni women only -firman kanssa.
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-1168182/Catfights-handbags-t…
Aloittajan kysymys on TODELLA omituinen, uhriutuva ja valheellinen.
Joka päivähän täällä on ketjuja siitä, että "en tule toimeen naisten kanssa" "miehet on paljon mukavampia kuin naiset" jne. IHAN KYLLÄSTYMISEEN ASTI palsta on täynnä näitä päivittäin toistuvia ketjuja. Nyt ap aloitti taas yhden uuden samanlaisen, ja muka viattoman huuli pyöreänä ihmettelee, saako näin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kolmesti olen joutunut uhkaavaan tilanteeseen missä toisena osapuolena oli naiset. Ja vain kerran mies on käyttäytynyt uhkaavasti minua kohtaan. Pidän tyttöjengejä poikajengejä inhottavampina.
Erityisesti, koska jos puolustaudut, joku sivullinen mies tulee väliin estämään sua, koska luulee sun hyökänneen sen viattoman ja söpön naisen kimppuun. He sitten hymyilevät herttaisesti tuolle miehelle, mikä entisestään lisää hänen kuvitelmaansa, että hän olisi tehnyt oikein.
Vierailija kirjoitti:
Netissä saa käsityksen että melkein kaikki naiset ovat feministejä ja haluavat tukea naisia. Oikeassa elämässä taas tulee päinvastainen vaikutelma. Ehkä netissä näkemäni naiset ovat vain äänekäs vähemmistö. Tai sitten he vain kiillottavat sädekehäänsä, kuten kiusaaja puhuu tekopyhyyttään kiusaamista vastaan.
Millä nettisivustoilla oikein pyörit? Itse ainakin saan netistä käsityksen, että feminismi on äärimmäisen harvinaista naisten keskuudessa.
Minua on haukkuneet niin tytöt kuin pojat, varsinkin ylä-asteella ja lukiossa. Sitten ihmettelivät miksi en aikuisena todellakaan tahdo heitä päin edes katsoa jos tulevat vastaan.
Aikuisena olen saanut haukkuja vain miehiltä.