Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko minä naisena avautua ahdistuksesta jota muut naiset minulle aiheuttavat?

Vierailija
30.05.2024 |

Koska muut naiset ovat kiusanneet minua vamman takia. Isoimmat traumat on yläasteelta kiusaajatytöisyä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tulla. Aihe on vapaa.

Vierailija
2/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin enemmän ongelmia ovat aiheuttaneet muut naiset, eivät niinkään miehet. Ulkopuolelle sulkeminen, vihamielisyys, ilkeät kommentit, suoranainen pilkka esim. jonkin kehon vian takia. Tai sitten vain pidetään kilttiä ihmistä sylkykuppina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä usein saa, tullaan vain haukkumaan mieheksi, saat nähdä

Vierailija
4/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, kunhan et ammu omaan jalkaasi eli niputa koko sukupuolta muutaman ääliön takia.

Vierailija
5/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä saa käsityksen että melkein kaikki naiset ovat feministejä ja haluavat tukea naisia. Oikeassa elämässä taas tulee päinvastainen vaikutelma. Ehkä netissä näkemäni naiset ovat vain äänekäs vähemmistö. Tai sitten he vain kiillottavat sädekehäänsä, kuten kiusaaja puhuu tekopyhyyttään kiusaamista vastaan.

Vierailija
6/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset eivät ymmärrä miten paljon pahaa saavat aikaiseksi toisissa naisissa kiusaamisellaan. Vanhemmiten saattavat kuitenkin ymmärtää paremmin. Sosiaaliseen mediaan vaan tejoka ja nimia ilmi ja vaatimaan selitystä ja anteeksipyyntöä näiltä naisilta.

Aloituksen kirjoitusvirheestä päätellen luulen kuitenkin että kyseessä on trollaava mies?

Vierailija
7/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itseäni myös kiukuttaa, että miehet on oikeasti paljon solidaarisempia toisilleen kuin me naiset. Iso osa tasa-arvo-ongelmista johtuu perimmältään siitä, että naiset kampittavat toisiaan.

Vierailija
8/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset eivät ymmärrä miten paljon pahaa saavat aikaiseksi toisissa naisissa kiusaamisellaan. Vanhemmiten saattavat kuitenkin ymmärtää paremmin. Sosiaaliseen mediaan vaan tejoka ja nimia ilmi ja vaatimaan selitystä ja anteeksipyyntöä näiltä naisilta.

Aloituksen kirjoitusvirheestä päätellen luulen kuitenkin että kyseessä on trollaava mies?

Eivätkö naiset tee pilkkuvirheitä? :D

Vierailija
9/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, itseäni myös kiukuttaa, että miehet on oikeasti paljon solidaarisempia toisilleen kuin me naiset. Iso osa tasa-arvo-ongelmista johtuu perimmältään siitä, että naiset kampittavat toisiaan.

Sivusta: en minä ainakaan ole solidaarinen kenellekään sukupuolensa takia.

- Mies

Vierailija
10/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan, kunhan et ammu omaan jalkaasi eli niputa koko sukupuolta muutaman ääliön takia.

Minulla on omien kokemuksien takia tullut mielikuva, että naiset eivät ole yhtään miehiä luotettavampia. En tietenkään pidä miehiä yhtään sen luotettavampana mutta feminismi antaa kuvan että naisten kesken kaikki olisi hyvin, joka on minun silmissä se on pelkkää silmänlumetta. Asiasta on ahdistavaa puhua, koska feministit usein syyttävät valehtelijaksi ja pick me naiseksi. 

Vierailija
11/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen samaa mieltä. Joskus luin vertauksen, että miehet jakavat pöydällä olevan kakun keskenään samalla kun naiset mutapainivat keskenään pöydän alla. Tämä näkyy myös esim. hyvä veli -kerhoissa. Kaikenlaisia hyvä sisko -kerhoja on perustettu, mutta ne eivät ikinä onnistu todellisuudessa edistämään jäsentensä asemaa. 

Vierailija
12/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että naiset aina tukisivat toisiaan on täysin utopistinen ajatus. Vaikka olisi täydellinen sukupuolten tasa-arvo, osa naisista tulee kuitenkin olemaan narsisteja joita ei kiinnosta kenenkään muun tukeminen. Usein kiusaamisen syy ei liity ollenkaan sukupuoleen vaan muihin asioihin joita kammoksutaan, kuten juuri vammaisuutta. Näihin muihin asioihin ei sukupuolen tasa-arvolla ole mitään vaikutusta.

Vierailija
13/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä saa käsityksen että melkein kaikki naiset ovat feministejä ja haluavat tukea naisia. Oikeassa elämässä taas tulee päinvastainen vaikutelma. Ehkä netissä näkemäni naiset ovat vain äänekäs vähemmistö. Tai sitten he vain kiillottavat sädekehäänsä, kuten kiusaaja puhuu tekopyhyyttään kiusaamista vastaan.

Ainakaan ne  tämän palstan "feministit" eivät oikeasti ole naisten asialla. Ne ovat lähinnä äärikonservatiiveja, jotka haaveilevat jostain kotiäitikulttuurista, jollaista Suomessa ei ole  koskaan edes ollut.

Mistä tuon oikeon repäisit? Onko sulle olemassa muita vaihtoehtoja kuin ääriväärä ja oma oikeasi? Miksi näin?

Vierailija
14/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on omien kokemuksien takia tullut mielikuva, että naiset eivät ole yhtään miehiä luotettavampia. En tietenkään pidä miehiä yhtään sen luotettavampana mutta feminismi antaa kuvan että naisten kesken kaikki olisi hyvin, joka on minun silmissä se on pelkkää silmänlumetta. Asiasta on ahdistavaa puhua, koska feministit usein syyttävät valehtelijaksi ja pick me naiseksi. 

Vanha kunnon selkäänpuukotus kun joku eroaa kultista. Ihan sama millä nimellä kultti kulkee.

Vierailija
15/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan ne  tämän palstan "feministit" eivät oikeasti ole naisten asialla. Ne ovat lähinnä äärikonservatiiveja, jotka haaveilevat jostain kotiäitikulttuurista, jollaista Suomessa ei ole  koskaan edes ollut.

Feministi ja kotiäitiys? Salli mun nauraa...

Vierailija
16/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja en todellakaan ole feministi. Minulla on paljon huonoja kokemuksia naisista. Olen hiljaisempi, kiltti ja varautunut ja ronskit fem akko naiset jyräävät alleen joka paikassa.

Vierailija
17/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena pojat kiusasivat mua haukkumalla, mutta tytöt tekivät isoimman loven itsetuntoon jättämällä ulos leikeistä,  kiusaamalla kun suutuin helposti ja viemällä ainoan ystäväni pois luotani. Olen nainen ja en luota naisiin ollenkaan.

Vierailija
18/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää ja saa puhua. Tytöt ja naiset saattavat olla tosi julmia toisilleen. Tuohon naisten toistensa kiusaamiseen ollaan kiinnitetty huomiota, olisko niin että kun miehet käy armeijan, he joutuvat toimimaan yhdessä ja tiiminä. 

Vierailija
19/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat myös julmia ja pahoja. Ei tosiaankaan mitään kilttejä pyhimyksiä aina, kuten tän palstan jutuista vois luulla.

Vierailija
20/28 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ap mies ja olet mielisairas. Ole hyvä ja lopeta kirjoittelu nettiin. Kuulut suljetulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi