Miehet tulkitsevat seksuaalisen häirinnän eri tavalla kuin naiset
Feministit käyttävät argumenttia, että mitä jos naiset ahdistelisivat miehiä niinkuin mitä miehet tekee naisille. No, miehethän eivät kokisi olevansa minkään häirinnän uhreja vaan suurin osa olisi ainoastaan iloinen naisten huomiosta.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinusta kivaa, jos sinua vanhempi, isokokoinen nainen tulisi ja tarttuisi väkisin haarovälistä? Tuskin.
On tarttunut ja sitten se ei ollutkaan enää naisesta hauskaa kun minä koin että "no saanhan minäkin sitten kopeloida kun hän aloitti" Kauvaa en kerennyt haarovälistä ja rinnoista kähmia ennenkuin uhkasi poliisilla ja jollain mieskaverinsa turpaan antamisellas. Ei kyllä suostunut avaamaan syitä siitäkään että miksi alunperin kouraisi minua haaroista?
Se on saattanut olla ihan vaan läppä siltä naiselta joka ei ole tiennyt että oletkin inhottava pervo. Sinä vain olet mennyt yli ja alkanut ahdistella oikeasti.
Helpompaa on, kun ei edes juttele naisille.
Vierailija kirjoitti:
Ap varmaan hyppisi riemusta kun joku pubiruusu tulisi taputtelemaan alakertaa.
Menetin poikuuteni (24-vuotiaana), kun määrätietoinen pubiruusu otti suihin baarin vessassa. Tuohon asti olin jostain syystä pelännyt lähestyä naisia, mutta sen jälkeen vapauduin, ja löysin myös omanikäistä seksiseuraa. Lämmöllä muistelen tuota kohtaamista, vaikkei nainen varsinaisesti ollutkaan kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap varmaan hyppisi riemusta kun joku pubiruusu tulisi taputtelemaan alakertaa.
Menetin poikuuteni (24-vuotiaana), kun määrätietoinen pubiruusu otti suihin baarin vessassa. Tuohon asti olin jostain syystä pelännyt lähestyä naisia, mutta sen jälkeen vapauduin, ja löysin myös omanikäistä seksiseuraa. Lämmöllä muistelen tuota kohtaamista, vaikkei nainen varsinaisesti ollutkaan kiinnostava.
Any hole is a goal. Respect!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinusta kivaa, jos sinua vanhempi, isokokoinen nainen tulisi ja tarttuisi väkisin haarovälistä? Tuskin.
On tarttunut ja sitten se ei ollutkaan enää naisesta hauskaa kun minä koin että "no saanhan minäkin sitten kopeloida kun hän aloitti" Kauvaa en kerennyt haarovälistä ja rinnoista kähmia ennenkuin uhkasi poliisilla ja jollain mieskaverinsa turpaan antamisellas. Ei kyllä suostunut avaamaan syitä siitäkään että miksi alunperin kouraisi minua haaroista?
Se on saattanut olla ihan vaan läppä siltä naiselta joka ei ole tiennyt että oletkin inhottava pervo. Sinä vain olet mennyt yli ja alkanut ahdistella oikeasti.
Miten läpällä kouriminen eroaa oikeasta ahdistelusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen homomies on kokenut sen, kun meikäläisten baariin on tömistellyt känninen pissis joka on varma että pystyy muuttamaan miehen seksuaalisuuden. Mun exän perässä lähti miesten vessaan ja yritti kouria kun oli kusella. Portsari heitti pois ja sanoi että nää on näitä.
Tämä! On kyllä äärimmäisen rasittavaa ja ahdistavaa.
On oikeasti, varsinkin jos on nuori ihan kännissä jotka käy päälle, tai vanhempi joka ei lakkaa tuijottamasta. Onneksi noissa baareissa ovimiehet on hyvin koulutettuja ja aika nopeaan reagoi.
Yhdessä brittisarjassa tv:ssä oli episodi, jossa nuorukainen oli päässyt töihin tehtaaseen, jonka muut työntekijät olivat ronskeja vanhempia naisia. Naiset ahdistivat hänet joukolla nurkkaan tauon aikana. Ei se poika kovin iloiselta siinä näyttänyt. Mutta ehkä se johtui siitä, että tapaus oli fiktiota?
En.ole häirinnyt tähän asti.
komea M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen homomies on kokenut sen, kun meikäläisten baariin on tömistellyt känninen pissis joka on varma että pystyy muuttamaan miehen seksuaalisuuden. Mun exän perässä lähti miesten vessaan ja yritti kouria kun oli kusella. Portsari heitti pois ja sanoi että nää on näitä.
Tämä! On kyllä äärimmäisen rasittavaa ja ahdistavaa.
On oikeasti, varsinkin jos on nuori ihan kännissä jotka käy päälle, tai vanhempi joka ei lakkaa tuijottamasta. Onneksi noissa baareissa ovimiehet on hyvin koulutettuja ja aika nopeaan reagoi.
Joo totta, heteropaikoissa on vielä toisinaan tätä nainen on aina uhri -ajattelua pokejen keskuudessa.
Oikeasti naiset ei voi kuvitella sitä tilannetta, joka monille miehille on todellisuutta. Eli että kukaan vastakkaisen sukupuolen edustaja ei huomioi koskaan, ikinä, mitenkään. On täydellisesti ilmaa kaikille, aina. Tällaisesta taustasta mikä tahansa lähestyminen voi ymmärrettävästi tuntua houkuttelevalta, vaikkei sitä tosi tilanteessa oikeasti olisikaan.
Naiset kokevat hypnoottisen katseeni kiihottavana. Ovat kuin bambit ajovaloissa, laskevat helmojaan ja peittelevät kaula-aukkojaan. Kopistelevat karkuun kun syöksähdän kohti kädet avoinna pusutellen.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä brittisarjassa tv:ssä oli episodi, jossa nuorukainen oli päässyt töihin tehtaaseen, jonka muut työntekijät olivat ronskeja vanhempia naisia. Naiset ahdistivat hänet joukolla nurkkaan tauon aikana. Ei se poika kovin iloiselta siinä näyttänyt. Mutta ehkä se johtui siitä, että tapaus oli fiktiota?
Olen työskennellyt suurkeittiössä ainoana miehenä ja nuorimpana tiimistä. Voi olla faktaakin. Olin nuori, naiivi ja neitsytkin.
Nämä jutut ei tapahdukaan tiedollisella, vaan vaistonvaraisella tasolla. Järki vain myöhemmin rationalisoi toimintatavan, jonka saneli hormonit.