Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikävystyttääkö muitakin jatkuva valitus tukien leikkaamisesta?

Vierailija
30.05.2024 |

Mitä hyödyttää tulla tänne määkimään, että on niin ja niin vähän rahaa ruokaan tms. Ei kiinnosta, tulen palstalle viihtymään, eikä työnvälttelijöiden itsesääli ole sitä. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa voivottelusta koostuu punvihvas-trolleista. Esittävät niitä kaikkein vähäosaisinta porukkaa - joilla ei oikeasti ole aikaa spämmiä palstalla jaskaansa.

Yhtä lailla trolli sitten itse sinä laitaoikeistoöyhöttäjä.

Vierailija
42/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työssäkäyvä kahden lapsen yh ja kyllä se vähän ikävältä tuntuu, että jatkossa talouteen tulee 200 euroa vähemmän rahaa. Leikkaukset eivät hetkauta niitä, jotka eivät edes yritä, kun puuttuvan summan saa toimeentulotuessa takaisin. Pitäisi varmaan itsekin lopettaa työt ja jättäytyä täysin tukien varaan. 

200 euroa vähemmän, ei kenenkään talous voi olla niin tiukilla ettei tuommoista alennusta kestä. Jätä kessut ja kaljat ostamatta.

Kessit kaljat ripset tupakat haloo, miten pihalla pitää olla, että ei niihin ole ennenkään ollut varaa ja työssä käydään. Miten pihalla laitaoikeistoulisijat voivatkaan olla tavallisten kansalaisten elämästä.

Niinpä. En juo enkä polta eikä ole tatuointeja, tekoripsiä, hiustenpidennyksiä tai rakennekynsiä eikä edes hiusväriä. Ei lemmikkejä tai suoratoistopalveluita enkä shoppaile vaatteita, meikkejä tai turhaa krääsää. En wolttaa, käy mäkkärissä enkä aja taksilla.

T. Köyhä yh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi hallitus murhaa omaa kansaansa hitaasti.

Vierailija
44/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työssäkäyvä kahden lapsen yh ja kyllä se vähän ikävältä tuntuu, että jatkossa talouteen tulee 200 euroa vähemmän rahaa. Leikkaukset eivät hetkauta niitä, jotka eivät edes yritä, kun puuttuvan summan saa toimeentulotuessa takaisin. Pitäisi varmaan itsekin lopettaa työt ja jättäytyä täysin tukien varaan. 

200 euroa vähemmän, ei kenenkään talous voi olla niin tiukilla ettei tuommoista alennusta kestä. Jätä kessut ja kaljat ostamatta.

Kessit kaljat ripset tupakat haloo, miten pihalla pitää olla, että ei niihin ole ennenkään ollut varaa ja työssä käydään. Miten pihalla laitaoikeistoulisijat voivatkaan olla tavallisten kansalaisten elämästä.

Niinpä. En juo enkä polta eikä ole tatuointeja, tekoripsiä, hiust

No sittenhän sulla ei ole hätää, lisäät vaan työntekoa. Mullakin on kaksi työtä, miksei sulla?

Vierailija
45/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. En juo e

No sittenhän sulla ei ole hätää, lisäät vaan työntekoa. Mullakin on kaksi työtä, miksei sulla?

En jaksa tehdä yli 40 tuntia viikossa enkä halua, että lapset on jatkuvasti keskenään kotona.

Ap

Vierailija
46/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää yh on ne itsekkäimmät ulisijat, et mä vihaan teitä ylikaiken muun. Kuvitellaan että kaikilla muilla sitä rahaa on. Elättäkää itse ne kakaranne, on sitä muillakin köyhää ja rahalle muutakin kuin elättää muitten kakaroita.

Vierailija
47/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

En jaksa tehdä yli 40 tuntia viikossa enkä halua, että lapset on jatkuvasti keskenään kotona.

Ap"

Et ole ap, miksi väität niin? Ja miksi sinulla ei ole miestä?

oikea ap

Vierailija
48/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää yh on ne itsekkäimmät ulisijat, et mä vihaan teitä ylikaiken muun. Kuvitellaan että kaikilla muilla sitä rahaa on. Elättäkää itse ne kakaranne, on sitä muillakin köyhää ja rahalle muutakin kuin elättää muitten kakaroita.

Ulise itses uneen. Tajunnan räjäyttävää naisvihaa.  Mene töihin siitä orpottamasta.

Vierailija
49/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulise itses uneen. Tajunnan räjäyttävää naisvihaa.  Mene töihin siitä orpottamasta.

Mistä sinä nyt tuon naisvihan keksit? Eihän tuossa puhuttu kuin yksinhuoltajista.

t. yh-iskä

Vierailija
50/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Ap"

Et ole ap, miksi väität niin? Ja miksi sinulla ei ole miestä?

oikea ap

Näköjään vähän väsyttää... Piti allekirjoittaa, että Yh eikä Ap. Miehen puuttumisesta sun pitää kysyä mun eksältä.

T. Yh

Vierailija
51/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menisin töihin kun juuri pääsin ansaitsemalleni työeläkkeelle ja nautin olostani. Nukkamaankin voin mennä ihan onnellisena ilman ulinoita. Harmittaako?

Vierailija
52/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nautin rottien nälkäisestä itkusta. 

Olen ylpeä itsestäni että olen empaattinen ja autan muita. Onneksi kaikki ei ole samanlaisia kuin sinä olet.