Yo-tarjoilut: ruoka ja kahvit samaan pöytään?
Tarkoitus on tarjoilla salaattipainotteista ruokaa ja muuta pikkusuolaista ja päälle kahvit makeine tarjottavineen. Ihmisiä tulee varmaan vähän eri aikaan ja eri tilanteista, joten olisko ihan hassua kattaa yhtä aikaa saman pöydän eri puolille ruoat ja kahvitarjottavat?
Kommentit (8)
Olen minä tällaista nähnyt useinkin nimenomaan yo-juhlissa, joihin ihmiset tulevat eri aikaan. Ei siinä ole minusta muuta ongelmaa kuin se, että pöydässä voi tulla aika ahdasta, kun sekä suolaista että makeaa on monta sorttia.
Just tollee mäkin laitan enkä oo ees ajatellut et olis jotenkin outoa
Eikö noin kaikki laita seisovan pöydän yo-juhliin ja muihin juhliin, joissa tullaan pistäytymään (sukulaismummot toki istuu aamusta iltaan)?
Tietenkin ne ruuat ovat kaikki samaan aikaan tarjolla, jos on sellaiset normaalit yo-juhlat, joissa käydään 10-30 minuutin visiitillä jossain vaiheessa päivää, kun samalla reissulla käydään muissakin yo-juhlissa. Silläkään tuskin kovin suurta merkitystä on, ovat yhdellä vai kahdella pöydällä, kunhan mahtuvat.
Raikkaat voileivät ovat hyvä tarjoiluidea.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin ne ruuat ovat kaikki samaan aikaan tarjolla, jos on sellaiset normaalit yo-juhlat, joissa käydään 10-30 minuutin visiitillä jossain vaiheessa päivää, kun samalla reissulla käydään muissakin yo-juhlissa. Silläkään tuskin kovin suurta merkitystä on, ovat yhdellä vai kahdella pöydällä, kunhan mahtuvat.
Ei mun lakkiaisissa kukaan ollut vain 10 minuuttia. En tiedä missä tällaista esiintyy että kierretään koko päivä kylää ympäri, ei ainakaan kaupungissa. Meillä oli sukulaisia ja lähimpiä kavereita paitsi ne samaan aikaan lakkinsa saaneet. Omista lakkiaisista on aikaa 20v ja tuona aikana käynyt maksimissaan parissa lakkiaisissa.
Mikäs siinä hassua olisi?