Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävystyttääkö muitakin jatkuva valitus tukien leikkaamisesta?

Vierailija
30.05.2024 |

Mitä hyödyttää tulla tänne määkimään, että on niin ja niin vähän rahaa ruokaan tms. Ei kiinnosta, tulen palstalle viihtymään, eikä työnvälttelijöiden itsesääli ole sitä. 

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautin täysin rinnoin.

Vierailija
2/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdy ihan missä haluat. Me muut saamme tulla tänne valittamaan, keskustelemaan, tai vaikkapa riitelemään. Ei tämä palsta ole vain sinua varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdy ihan missä haluat. Me muut saamme tulla tänne valittamaan, keskustelemaan, tai vaikkapa riitelemään. Ei tämä palsta ole vain sinua varten.

Totta kai saatte. Kunhan vain totesin, että minua se ikävystyttää. Ja on tämä palsta myös minua varten, ei vain teitä itsesäälissä rypeviä riitelijöitä.

ap

Vierailija
4/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitus nousee näinä päivinä joka niemestä ja notkelmasta. Näitä päiviä pelättiin, ne myös tulivat. 

Vierailija
5/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole valitus. Se on asian esilletuonti. Se on välttämätöntä. Sun ei ole sitä pakko lukea. Ihmiset voivat kitua kuoliaaksi, ellei ole mitään rahaa tai asuntoa. Se on siis aika tärkeä asia.

Vierailija
6/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan. Se keskiluokan parkuminen korkojen noususta oli huomattavasti ikävystyttävämpää, se kun perustuu täyteen tyhmyyteen raha-asioissa.

Vierailija
7/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan. Se keskiluokan parkuminen korkojen noususta oli huomattavasti ikävystyttävämpää, se kun perustuu täyteen tyhmyyteen raha-asioissa.

Tällaista en ole palstalla nähnytkään, kuulostaa kyllä surkuhupaisalta (ja ikävystyttävältä myös).

ap

Vierailija
8/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin rottien nälkäisestä itkusta.

Vierailija
9/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta.

Vierailija
10/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole valitus. Se on asian esilletuonti. Se on välttämätöntä. Sun ei ole sitä pakko lukea. Ihmiset voivat kitua kuoliaaksi, ellei ole mitään rahaa tai asuntoa. Se on siis aika tärkeä asia.

Suomessa ei kukaan kuole nälkään. Jos ei ite sitä halua. Meillä on perus sos.turva kaikille. Turhaa valittaa ja jos ei rahat riitä pitää katsoa peiliin. Elettävä varojen mukaan. Niin on pitänyt teidän monien vanhempien ja isovanhempien pitänyt tehdä. Eikä ollut mitään sos.turvaa eikä eläkkeitäkään muinoin.

Vierailija
11/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssäkäyvä kahden lapsen yh ja kyllä se vähän ikävältä tuntuu, että jatkossa talouteen tulee 200 euroa vähemmän rahaa. Leikkaukset eivät hetkauta niitä, jotka eivät edes yritä, kun puuttuvan summan saa toimeentulotuessa takaisin. Pitäisi varmaan itsekin lopettaa työt ja jättäytyä täysin tukien varaan. 

Vierailija
12/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aina mennyt elämässä kovin hyvin, ja pakko myöntää että osansa on ollut omilla huonoilla valinnoillani. Raha-asiani olen sentään onneksi osannut hoitaa, ja myönnän että tunnen pientä ylemmyyttä kun luen noita typerien ja laiskojen ihmisten epätoivoisia valituksia.

Vierailija
13/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole aina mennyt elämässä kovin hyvin, ja pakko myöntää että osansa on ollut omilla huonoilla valinnoillani. Raha-asiani olen sentään onneksi osannut hoitaa, ja myönnän että tunnen pientä ylemmyyttä kun luen noita typerien ja laiskojen ihmisten epätoivoisia valituksi.

0,5/5

Vierailija
14/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin!

Vierailija
15/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei kukaan kuole nälkään. Jos ei ite sitä halua. Meillä on perus sos.turva kaikille. Turhaa valittaa ja jos ei rahat riitä pitää katsoa peiliin. Elettävä varojen mukaan. Niin on pitänyt teidän monien vanhempien ja isovanhempien pitänyt tehdä. Eikä ollut mitään sos.turvaa eikä eläkkeitäkään muinoin.

Aiemminhan juuri kuoltiin nälkään, jos ruokaa ja/tai työtä ei löytynyt. Nyt, kun sosiaaliturvaa on leikattu niin paljon, että monen pitää valita lääkkeiden ja ruoan välillä, niin ollaan pian samassa tilanteessa.

Haluaisitko todella palata aiempaan, jolloin vain vahvat selviytyivät? Muista, ettet itse välttämättä kuulu vahvoihin. Päinvastoin, myös sinä sairastut lopulta ja tarvitset muiden apua.

Vierailija
16/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime marraskuussa omalla kohdalla asumistuki nousi ja seuraavan tarkistuksen jälkeen tulee laskemaan. Eli ei kummoistakaan muutosta.

Vierailija
17/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se voimaannuttaa minua. Olenhan Kokoomuslainen ja vähän parempi.

Mene kyykkyyn !!

Vierailija
18/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin niin paljon, kun Persujen kannatus laskee kuin lehmän häntä. Ensi vaaleissa valitaan uusi hallitus ja perutaan nämä rasis tien ja fasis tien hömöilyt. En kuluta tämän hallituksen aikana mitään ylimääräistä. Olen varakas nainen, joka vihaa nykyistä hallitusta. Inhimillisyys on sitä, että  pidetään huolta kaikista, ei vain rikkaista, kuten tämä nykyhallituksen irvikuva tekee.

Vierailija
19/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoilla olen julkisissa kuunnellut tukien hakijoita ja muodotunut jonkinlainen käsitys siitä kuinka iso tuo tukiviidakko meillä on. Nyt kaikki varmasti ovat huomanneet, kuinka löysää tuo rahanjako on ollut. Jos nämä tuilla eläneet olisivat käyttäneet älynystyränsä opiskeluun ja hankkineet ammatin, ei tarvitsisi nyt vollottaa. Ja joku tahoo haluaa vain lisää tuilla eläviä tänne?

Vierailija
20/52 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saatte. Kunhan vain totesin, että minua se ikävystyttää. Ja on tämä palsta myös minua varten, ei vain teitä itsesäälissä rypeviä riitelijöitä.

ap

Ketään ei kiinnosta sinun tuntemuksesi. Kuole pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme