Leikkauksien jälkeen jää vain 100€ 3 lapsen ruokiin. 🥹
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä ne omat röökit ja kaljat ostamatta, niin jää enemmän.
En käytä alkoholia tai tupakkaa
Ap
Olet joku surkea Jakomäki-incel, joka ei muuta vedäkään.
Mitä selität?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs leikkauksia sulla oli? Oliko hengenlähtö lähellä?
HallitukSEn Kela tuki leikkauksen....
Ap
Kuulostaa vakavalta.
Mihin kohtaan arpi tuli?
Suomessa ei pidetä lapsia nälässä. Mahdotonta. Adoptioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs leikkauksia sulla oli? Oliko hengenlähtö lähellä?
HallitukSEn Kela tuki leikkauksen....
Ap
Kuulostaa vakavalta.
Mihin kohtaan arpi tuli?
Pankki tilille
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko monta lankaa jo teitiltä poistettu tänään? Oletko töihin menemistä harkinnut koskaan? Siis edes harkinnut?
Olen kotiäiti ja opettaja lapsille, se on minun loppu elämän työ
Ap
Kotiäiti ollaan silloin jos on mies käy töissä ja elättää perheensä. Muuten ei voi olla kotiäiti, yhteiskunnan verovaroilla ei olla kotiäiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko monta lankaa jo teitiltä poistettu tänään? Oletko töihin menemistä harkinnut koskaan? Siis edes harkinnut?
Ap
Kotiäiti ollaan silloin jos on mies käy töissä ja elättää perheensä. Muuten ei voi olla kotiäiti, yhteiskunnan verovaroilla ei olla kotiäiti
Olen kotona lasten kanssa joten olen kotiäiti
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ala myymään persettä.
Totta 😍 Saa tyttörukka muuta ajateltavaa 🍆
Vierailija kirjoitti:
Puppa tuo lapsille karkki vasun ei hätää.
Puppa on paras, ou jee 🥳🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ja mies lasten isä käy työssä?
Miksi et käytä nyt niitä säästöjä jotka sinulle on jäänyt kun tuet olivat vielä korkeat? Sinähän olet saanut pelkästään lasten ruokaan tuon 900+300€ sehän on ollut siis 1200€ kuukaudessa + omat ruoka ym rahasi? Kyllä tuosta summasta on väkisinkin jäänyt säästöön vähintäänkin 300€ kuukaudessa viimeisen 10 vuoden ajalta. 300x12x10 = 36000euroa. Hyvin sinä pärjäät 👍
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap kaikki tulot ja menot pöytään, niin on helpompi neuvoa sinua. Lukuja kiitos!
Samaa toivon täällä. Kaikki perheen tulot tänne, menot ja mitä etuuksia on poistunut. Kaikista eurosummat ja nimikkeet. Kiitos. Muutoin on turhaa tulla valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et käytä nyt niitä säästöjä jotka sinulle on jäänyt kun tuet olivat vielä korkeat? Sinähän olet saanut pelkästään lasten ruokaan tuon 900+300€ sehän on ollut siis 1200€ kuukaudessa + omat ruoka ym rahasi? Kyllä tuosta summasta on väkisinkin jäänyt säästöön vähintäänkin 300€ kuukaudessa viimeisen 10 vuoden ajalta. 300x12x10 = 36000euroa. Hyvin sinä pärjäät 👍
Jopas muuten onkin melkoinen summa vuodessa kun on saanut 1200 pelkkiin lasten ruokiin. Sehän on ollut 14400 euroa vuodessa puhtaana käteen tekemättä yhtään mitään?? Ei kyllä ihme jos noista leikataan siivu pois. Ei mikään ihme että niin moni on valinnut ammatikseen yh äidin työn. Kerran vuodessa makaa vartin selällään ja poks. Taas tulee rahaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas muuten onkin melkoinen summa vuodessa kun on saanut 1200 pelkkiin lasten ruokiin. Sehän on ollut 14400 euroa vuodessa puhtaana käteen tekemättä yhtään mitään?? Ei kyllä ihme jos noista leikataan siivu pois. Ei mikään ihme että niin moni on valinnut ammatikseen yh äidin työn. Kerran vuodessa makaa vartin selällään ja poks. Taas tulee rahaa!
Yyhhoo Lunttu on ollut hyvä ammatti.
Hei camoon! Kun lasten isät eivät kanna vastuutaan ja elätä äitiä lapsineen niin tottakai se on valtion tehtävä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ja mies lasten isä käy työssä?
En ole isää nähnyt 2 vuoteen, en tiedä missä on
Ap
Konalan jauhelihamies taas kirjoittelee monessa persoonassa täällä tänään. On urheileva mies ja hetken päästä yh äiti. Välillä Puppa ja sitten taas mestari kokki 100€ keittoineen. Peräsuolilaskeuma vaivaa ja siitä jäänyt hokema pyllypersepyllyperse 🤪
Lisääntyminen oma ja vapaaehtoinen valinta.
Olet joku surkea Jakomäki-incel, joka ei muuta vedäkään.