Leikkauksien jälkeen jää vain 100€ 3 lapsen ruokiin. 🥹
Kommentit (115)
Eikös koulun terveydenhoitaja voisi tehdä lapsista huoli-imoituksen, jos kotona ei ole antaa ruokaa ja ovat nälässä. Mitä sitten tapahtuu en tiedä voi vain arvailla.
Nyt ap kaikki tulot ja menot pöytään, niin on helpompi neuvoa sinua. Lukuja kiitos!
Miten noita hymiöitä saa näihin postauksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Jos tarinasi on aito niin saat sen leikatun osan toimeentulotukena. Provohan tämä on.
Niin on. Oisko kirjoittaja samaa sukua Konolan jauhelihamiehen kans, ainakin samanoloinen avautuminen.
Näinhän se menee.
Vierailija kirjoitti:
Miten noita hymiöitä saa näihin postauksiin?
Näin
🙂😌👍😁🤔😅😌🙏🙏🌤🍑💎🥳😹😊🤷🏻🥴🍆🎉😔😂😇😇
Onko monta lankaa jo teitiltä poistettu tänään? Oletko töihin menemistä harkinnut koskaan? Siis edes harkinnut?
Vierailija kirjoitti:
Onko monta lankaa jo teitiltä poistettu tänään? Oletko töihin menemistä harkinnut koskaan? Siis edes harkinnut?
Olen kotiäiti ja opettaja lapsille, se on minun loppu elämän työ
Ap
Vierailija kirjoitti:
tÖIHIN MENO
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko Xtra herne keitto Xtra sinaapilla sopiva lounas taaperoille muuhun ei ole varaa hallituksen leikkauksien jälkeen yh-äipällä?
Ap
Osta mieluummin kuivattuja herneitä ja liemikuutioita. Saat paljon enemmän keittoa samalla rahalla.
Loppuelämän työ. Vai loppu elämäntyö. Oho merkityshän muuttuu. (loppu elämän työ)
Vierailija kirjoitti:
Ala myymään persettä.
Ap
Jätä ne omat röökit ja kaljat ostamatta, niin jää enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jätä ne omat röökit ja kaljat ostamatta, niin jää enemmän.
En käytä alkoholia tai tupakkaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
tÖIHIN MENO
jA tYÖSTÄ tULO
Mitäs leikkauksia sulla oli? Oliko hengenlähtö lähellä?
Vierailija kirjoitti:
Onko Xtra herne keitto Xtra sinaapilla sopiva lounas taaperoille muuhun ei ole varaa hallituksen leikkauksien jälkeen yh-äipällä?
Ap
On, ihan hyvää ruokaa, säästä rahaa ja jätä se sinappi ostamatta
Vierailija kirjoitti:
Mitäs leikkauksia sulla oli? Oliko hengenlähtö lähellä?
HallitukSEn Kela tuki leikkauksen....
Ap
Hyvä että valtio laittaa vihdoinkin nämä pentutehtailijat kuriin! Vastuuttomasti ovat saaneet tuottaa sairaita pentuja ja kasvattaneet niitä huonoissa oloissa vähällä ravinnolla.