Pro tip naisille: käyttäkää rintaliivejä
Ei koske nuoria naisia, vaan niitä, joilla ikä tekee tehtävänsä. Vaikka olisi jo hieman suunta alaspäin, niin sopivilla rintaliiveillä rinnat saa edelleen näyttävän näköisiksi. Ei meinaan näytä hyvältä, kun ketunkuonot heiluu navan tuntumassa valtoimenaan kävelyn tahdissa.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
En v-u varmaan käytä. Ap voi haistaa pitkän v-un.
Vois kyllä, mutta ei varmaan pääse, vaikka haluaisikin
Onko naturel -tyyppisellä olemuksella yhteyttä liivittömyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin on ikävää kirjoittelua tänmöinen. Ketään en ole haukkunut, pari pukeutumisvinkkiä olen antanut ihmisille, jotka niitä selvästi kaipaavat. Mutta kuten vanha sanonta kuuluu: se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko naturel -tyyppisellä olemuksella yhteyttä liivittömyyteen?
Useimmiten kyllä, antaa karvojen olla luonnollisesti. Tyypillisesti myös haasteita hygienian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin on ikävää kirjoittelua tänmöinen. Ketään en ole haukkunut, pari pukeutumisvinkkiä olen antanut ihmisille, jotka niitä selvästi kaipaavat. Mutta kuten vanha sanonta kuuluu: se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Ap
Menetkö myös kadulla neuvomaan ihmisiä pukeutumisessa ihan kasvotusten, vai huuteletko vinkkejäsi vain täältä nimettömyyden suojista?
Onkohan AP mies vai nainen? Mutta osin komppaan hänen mielipidettään. Useat naiset eivät satsaa liiveihin, itsekin tulee valittua silloin tällöin ihan vaan edulliset arkiliivit. Jäin pois työelämästä niin nyt voi vähän ottaa rennommin. Mutta jos on menoa, tykkään pukeutua ja se lähtee alusvaatteista. Se on minusta itsestäni kivaa. Minulla on parempia liivejä ja sitten niitä halvempia. Korostan että kaikki saavat käyttää mitä lystäävät tai olla käyttämättä. Itse en lähde liikenteeseen ilman. Eikä Apn aloitusta pidä ottaa turhan vakavasti. Täytyy myös muistaa, että vanhuksilla saattaa olla tiukka rahatilannekin, silloin ei tule mielen ensimmäiseksi että ostanpa parit uudet liivit. Laadukkaat ovat aika hintavia. Eiköhän me naiset voida penkoa se huumorin kukka sieltä jostakin tässäkin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puutu muiden pukeutumiseen. He eivät ole maan päällä kuunnellakseen sinun arvostelujasi. Jos et ole valmis ostamaan riippurinnoille kunnon liivejä, asia ei kosketa sinua.
Eli miesten pitäisi ostaa tuntemattomille riippurintaisille naisille rintaliivejä? Nyt korkki kiinni siellä!
Älä sitten valita?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan vanhempi nainen ilman rintsikoita kulje.
59v ja kyllä todellakin kuljen. En tosin tiukassa T-paidassa vaan esim löysässä mekossa joka ei näy läpi.
Nää A-kupit ei pahemmin roiku eikä hölsky
Joskus kuljen ilman liivejä ja joskus liiveillä. Ei hetkauta muiden ohjailut. Tissit ovat minun.
Tykkään kun tissini hölskyvär. Muiden mp ei kiinnosta.
Raijja
Taidankin lähteä tästä lenkille ilma 105H -kokoisia liivejäni. Kohta alkaa satamaankin ja paita kastuu. Toivottavasti ap näkee.
Miksi naiset ovat niin huonoja ottamaan neuvoja vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan AP mies vai nainen? Mutta osin komppaan hänen mielipidettään. Useat naiset eivät satsaa liiveihin, itsekin tulee valittua silloin tällöin ihan vaan edulliset arkiliivit. Jäin pois työelämästä niin nyt voi vähän ottaa rennommin. Mutta jos on menoa, tykkään pukeutua ja se lähtee alusvaatteista. Se on minusta itsestäni kivaa. Minulla on parempia liivejä ja sitten niitä halvempia. Korostan että kaikki saavat käyttää mitä lystäävät tai olla käyttämättä. Itse en lähde liikenteeseen ilman. Eikä Apn aloitusta pidä ottaa turhan vakavasti. Täytyy myös muistaa, että vanhuksilla saattaa olla tiukka rahatilannekin, silloin ei tule mielen ensimmäiseksi että ostanpa parit uudet liivit. Laadukkaat ovat aika hintavia. Eiköhän me naiset voida penkoa se huumorin kukka sieltä jostakin tässäkin asiassa.
Ap lienee ulilaudalta karannut mies. Kuluttaa päivänsä trollailemalla.
Vierailija kirjoitti:
Voisi vähän miettiä että miltä näyttää ilman liivejä.
Samaa kysyiain monelta mieheltä useammallakin teistä on isommat rinnat kuin minun A-kupilliset.
Vierailija kirjoitti:
Pengo sä ihan mitä haluat. Mua ei naurata pätkääkään miesten tunkkainen naisten ulkonäön arvostelu, joka ei rajoitu toki vanhoihin naisiin vaan josta saa nauttia tytöt alakoulusta lähtien. Hihittele sä toki halutessasi.
Vierailija kirjoitti:
Taidankin lähteä tästä lenkille ilma 105H -kokoisia liivejäni. Kohta alkaa satamaankin ja paita kastuu. Toivottavasti ap näkee.
Missä päin lenkkeilen?
Ap
Ei tässä kenenkään ulkonäköä olla arvostelemassa, vaan pukeutumisvinkki annettu sellaista tarvitseville. Ja vielä ilmaiseksi. Olkas hyvä vaan! En ymmärrä, miksi herättää niin tunteita?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä kenenkään ulkonäköä olla arvostelemassa, vaan pukeutumisvinkki annettu sellaista tarvitseville. Ja vielä ilmaiseksi. Olkas hyvä vaan! En ymmärrä, miksi herättää niin tunteita?
Ap
Koska annoit vinkkisi pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Uskon, ettei sinulla ole varaa antaa mitään vinkkejä. Sinulla varmaan huono itsetunto ja kompensoit sitä haukkumalla naisia