Tiesitkö että Jeesus kuoli sinun syntiesi edestä?
Käänny syntisiltä teiltäsi ja ota Jeesus herraksesi! <3
Kommentit (365)
Joo, mutta kaikki ok kun ehtoollisella syön sen jeesuksen lihaa ja juon sen verta.
Meillä on omakohtainen valta tehdä valinnat miten eletään jokapäiväinen elämä, tässä ainokaisessa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on omakohtainen valta tehdä valinnat miten eletään jokapäiväinen elämä, tässä ainokaisessa elämässä.
Ei ole. Kaikkivaltias kaikkitietävä loi meidät sellaisiksi kuin olemme, mukaan lukien valinnat joita elämämme aikana teemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kaikkivaltias kaikkitietävä loi meidät sellaisiksi kuin olemme, mukaan lukien valinnat joita elämämme aikana teemme.
Kaikkitietävyys tarkoittaa, että Jumala tietää edeltä mitä tulemme valitsemaan ja päättämään elämämme eri tilanteissa. Se ei tarkoita, että Hän on edeltäkäsin päättänyt, mitä tulemme valitsemaan ja mihin ratkaisuihin päätymään. Kyse ei ole predestinaatiosta tai kohtalosta, johon emme voi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta kaikki ok kun ehtoollisella syön sen jeesuksen lihaa ja juon sen verta.
Tämäkin on otettu kristinuskoon suoraan egyptiläisistä magiariiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen päätyy omasta tahdostaan hel vet tiin. Se että et usko Jeesukseen , Jumalaan ei muuta mitään. Se että yrität täällä puolustella ateismiasi ja naureskella kristityille ei muuta mitään. Totuus on ja pysyy. On aina ollut on oleva ikuisesti. On kaksi ikuisuutta taivasten valtakunta ja hel vetti olet menossa oman valintasi mukaan jompaankumpaan. Se ei muuta mitään. Taivaaseen ei ole asiaa ilman vahvaa sydämen uskoa Kristukseen. Näin kertoo Raamattu.
Tee mitä haluat itse kannat seuraukset valinnoistasi.
Viestisti viimeinen lause on totta. Mitään helvettiä tosin ei ole olemassa vaan me synnymme tänne maan päälle aina uudestaan tekemiemme pahojen asioiden takia, kunnes opimme elämään ihmisiksi. Reinkarnaatio oli muuten aikoinaan osa varhaiskristillistä opetusta, kunnes se siivottiin opista pois, jotta ihmisten kontrollointi olisi helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo "syntiesi puolesta" kuoleminen edes tarkoittaa? Syntiä oli ennen ja jälkeen raamatun jessen kuoleman, eikä hän edes kuollut vaan heräsi henkiin, joten tämä käytännössä vesittää koko idean.
Tässäpä kristinuskon absurdius tiivistettynä.
God is dead.
- Nietzsche
Nietzsche is dead.
- God
Jeesus on mun herra, mutta olen silti kaukana täydellisestä. Yritän kuitenkin olla parempi.
Jos minun syntieni takia kuoli, niin aika pienestä lähti.
Ei ole tullut harrastettua mitään vakavampaa pahuutta.
Vierailija kirjoitti:
Noin 2 miljardia uskoo, 6 miljardia ei usko.
Miljardeja seuraa pedariprofeettaa.
On vain taivas tai helvetti tämän elämän jälkeen.
edessä? eli se kuoli siinä kun harrastin haureutta ja aviorikosta naapurin vaimon kanssa? saiko se näkemästään sydärin? ehkä. olihan mullakin siinä tilanteessa side silmillä.
T:Urpo
Ei kyllä se kuoli siksi että meni temppeliin räyhäämään. Aika kovat rangaistukset siihen aikaan. Nykyään ois vaan vartija taluttanu ulos.
Vierailija kirjoitti:
Jos minun syntieni takia kuoli, niin aika pienestä lähti.
Ei ole tullut harrastettua mitään vakavampaa pahuutta.
Mutta päästäkseen taivaaseen ei saa olla rikkonut kertaakaan Herran lakia, ei koko elämänsä aikana, ei edes ajatuksissaan. Taivaaseen ei oteta mitään syntiä, ei edes kaikkien vähäisintä.
Totta, veren juonti ja lihmislihan syönti ehtoollisella ovat katolilais-luterilaisen kirkon höppää, pakanuutta.
Jeesus antoi esimerkin ehtoollisen viettoon:
hän otti maljan, kiitti ja antoi heille; ja he kaikki joivat siitä.
Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä.
Ehtoollismaljassa on viiniä,ja viiniä juodaan, mutta Jeesuksen veri vuodattiin, eivätkä opetuslapset juoneet verta.
Opetuslasten valmistamassa pääsiäisateriassa oli muutakin kuin viiniä ja leipää. Vanhan liiton käskyn mukaan pääsisiäisateriaan sisältyi kokonainen pääsiäislammas ja katkerat yrtit.
Sana kuvaa:
Simon Pietari nyökäytti hänelle päätään ja sanoi hänelle: "Sano, kuka se on, josta hän puhuu".
Niin tämä, nojautuen Jeesuksen rintaa vasten, sanoi hänelle: "Herra, kuka se on?"
Jeesus vastasi: "Se on se, jolle minä kastan ja annan tämän palan". Niin hän otti palan, kastoi sen ja antoi Juudaalle, Simon Iskariotin pojalle.
Jeesus antoi Juudaalle palan pääsiäislammasta. Juudas otti palan vastaan, mutta lähti heti palan saatuaan ulos, ja näin jätti syömattä lihanpalan.
Niin, kuoli ja haudattiin se kansankiihottaja ja silmänkäntäjä. Luutkin ovat jo maatuneet.
Herra Jeesus opettaa: "että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."
"Sanassa on lupaus: "kun hän (Jeesus) ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.
Johannes näki Jeesuksen sellaisena kuin hän on: lampunjalkain keskellä Ihmisen Pojan muotoisen, pitkäliepeiseen viittaan puetun ja rinnan kohdalta kultaisella vyöllä vyötetyn.
Ja hänen päänsä ja hiuksensa olivat valkoiset niinkuin valkoinen villa, niinkuin lumi, ja hänen silmänsä niinkuin tulen liekki; hänen jalkansa olivat ahjossa hehkuvan, kiiltävän vasken kaltaiset, ja hänen äänensä oli niinkuin paljojen vetten pauhina. Ja hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, ja hänen suustaan lähti kaksiteräinen, terävä miekka, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin aurinko, kun se täydeltä terältä paistaa.
Sellaisena kuin Hän on, ei vain ihminen ja Jumalan Poika vaan, Jeesus on suuri ylimmäinen Pappi, Jumala kaikkivaltias, sillä Jeesus sanoo:
Minä olen ensimmäinen ja viimeinen, ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet.
Jeesuksen tunnustaminen ihmiseksi ei pelasta, vaan Jeesuksen uskominen kaikkivaltiaaksi Jumalaksi, pelastaa, sillä sellainen Hän on.
"että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."
Saamme nähdä Jeesuksen sellaisena kuin Hän on: Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa. Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.