Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitteko yhteyttä miehen vaimoon tässä tilanteessa?

Vierailija
30.05.2024 |

Meidän suhde on ollut ohi jo tovin. Sain tietää vaimosta ja miehen lukuisista muista valheista, kun suhde oli jo ohi. Mies esiintyi sinkkuna ja esitti olevansa kanssani tosimielellä liikkellä, olimme yhdessä n vuoden ja menin itse todella rikki siitä, kun koko vyyhti alkoi purkautua. 

Mietin eilen, että pitäisikö olla yhteydessä miehen vaimoon, vai ei? Tiedän varmuudella, ettei ollut kyse mistään avoin suhde järjestelystä, koska mies moneen kertaan tuomitsi ne tosi jyrkästi, vaikka itse piti sitten avointa suhdetta salaa.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä haluat saada aikaan? Itsellesi hyvän mielen, kun kerrot vaimolle?

Entä jos hän satuttaakin sinua vielä pahemmin kuin mies eli toteaa vaikka, että tiesi asiasta ja on nähnyt videoita sänkypuuhistanne, olet kyllä aika avuton, vaikka mies yritti opettaa jne. Haluatko olla enemmän rikki, kun vaimo kertoo, että mies antoi sinulle arvosanaksi 6 ja että samaan aikaan kierroksessa oli joku Laura, oliko hänestä puhetta.

Aina kannattaa kokeilla, voiko olla enemmän hajalla, eikös?

Parempi hetki hajalla, kuin jäädä johonkin väärään käsitykseen, vaikka että kyllä se minua rakasti, mutta ei sillä ollut selkärankaa jättää vaimoaan tai lapset olivat tärkeämmät jne.

Totuus kirpaisee sen hetken, mutta ainakin se opettaa. Eipähän jatkossa kukaan enää pääse kusettamaan, kun osaa varautua.  -ei ap

Vierailija
22/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä haluat saada aikaan? Itsellesi hyvän mielen, kun kerrot vaimolle?

Entä jos hän satuttaakin sinua vielä pahemmin kuin mies eli toteaa vaikka, että tiesi asiasta ja on nähnyt videoita sänkypuuhistanne, olet kyllä aika avuton, vaikka mies yritti opettaa jne. Haluatko olla enemmän rikki, kun vaimo kertoo, että mies antoi sinulle arvosanaksi 6 ja että samaan aikaan kierroksessa oli joku Laura, oliko hänestä puhetta.

Aina kannattaa kokeilla, voiko olla enemmän hajalla, eikös?

Oletpa sinä myrkyllinen. Salakatselu ja videoiden nauhoittaminen ilman suostumusta on rikos, eli sitten mennään käräjille ja koko likapyykki pyykätään julkisesti, saavat mies ja vaimo tuomiot touhuistaan.

Toisekseen, mitä kertoo vaimon seksitaidoista, ettei riitä miehelleen ja pitää jopa 6 arvosanan naisia käydä panemassa, vaikka on se vaimon turhakekin olemassa.

Mua ei tarvitse yhtään kenenkään uhkailla, vai että vielä enemmän rikki? Syön sinunkaltaisia tampioita aamupalaksi ja loput nakkaan biojätteisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli kiva tietää mitä shaipaa mies oli kakkoselle kertonu autto avaamaan omat silmät meinaan miestä kohtaan kun oli kertonu mm lentäneensä kotoa ulos ja esittänyt sinkkua ym ja nää oli mulle kyllä aivan uutta tietoa kun himassa se koko ajan oli 😅

Vierailija
24/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaimon mieltä tarvitse pahoittaa. Käsittele oma pettymyksesi ja anna vaimon olla onnellisen tietämätön.

Vierailija
25/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata, se syy saattaa äkkiä kääntyä sun niskaan ties minkä lokakampanjan muodossa kun pyrkivät säilyttämään liittonsa "kunnian". Ei naisten välistä solidaarisuutta ole oikeassa elämässä ja aina se toinen nainen on pska monessa keskustelussa täälläkin. Ole tyytyväinen että homma selvisi nyt ja keskity omaan toipumiseen.

Vierailija
26/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmennän vielä sen verran, että itseäni ei varsinaisesti kiinnosta eroavatko, vaiko jatkavatko yhdessä eikä kiinnosta koko mies enää lainkaan myöskään. En olisi koskaan tietoisesti ja tietäen sekaantunut varattuun, se harmittaa kaikista eniten, koska koen että huiputettiin toimimaan vastoin omia arvojani. Se oli nimittäin niitä ihan ensimmäisiä keskusteluja, joita käytiin miehen kanssa, että todella ollaan sinkkuja molemmat.

Ei kannata ottaa esiin tuollaisia isoja asioita alussa. Koska silloin toinen tajuaa asian olevan sinulle kynnyskysymys, ja vastaa niinkuin haluat kuulla. 

Vierailija
27/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä.

Vierailija
28/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda se mies ja mahdollinen yhteydenotto hänen vaimoonsa. Yhteydenottosi saattaisi aiheuttaa sellaisen lumipalloefektin, josta kärsisivät kaikki, ap todennäköisesti kaikkein eniten.

Ottaisin yhteyttä miehen seuraavaan salarakkaaseen, jos saisin kuulla tästä.

Vierailija
29/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et tunne vaimoa, etkä sitä miten hän tulee reagoimaan tai edes sitä haluaisiko hän tietää asiasta, niin älä kerro. Sitten kun saat noihin edellisiin vastauksen, niin voit miettiä asiaa uudelleen. Itse ajattelen, että monogamiaan perustuva avioliitto on kahden osapuolen välinen sopimus ja heidän tulee kahdestaan asiat selvittää. Miehen siis pitäisi itse tunnustaa pettäminen vaimolleen, etenkin, jos mies on ollut  kolmannenkin osapuolen suuntaan valheellinen.

Itse ehkä lähtisin pohtimaan asiaa sen pettäneen miehen kanssa, että olisiko syytä kertoa vaimollesi, että olet pettänyt ja kysleisin häneltä, että oletko ajatellut mitä se voi vaimollesi aiheuttaa, jos se tulee ilmi, tai jos joku muu salarakkaasi päättää kertoa petollisuudestasi.

Vierailija
30/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kerrot vaimolle, että hän pääsee tuosta paskasta eroon, ennenkuin hän saa seksitaudeista syövän.

Vierailija
31/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan provo, mutta vastaan siltikin. Minulle kävi niin, että olin ollu muutaman kuukauden tietämättni ukkomiehen kanssa. Sain tietää totuuden niin, että miehen vaino oli löytänyt numeroni miehensä puhelimesta. Hän soitti minulle raivon vallassa ja haukkui huo###. Syytti, että yritän viedän pienten lasten isän. Miehestä hän ei sanonut yhtäkään pahaa sanaa. Hänhän oli "uhri". Sanoisinpa että todella harva haluaa jonkun hoidon soittelevan ja kertovan, että mies on pettänyt. Eivät he miehiään ulos potki, jos niin ajattelit tapahtuvan. Sinä olet se syypää. Näin se menee. 

No olipas naurettava yleistys. Kyllä vaan uskallan väittää, että aika suuri osa naisista viskaa pettävän nilviäisen ovesta ulos, vaikka nyt sun kohdalles sattukin tällanen mielipuoli-naikkonen.

Vierailija
32/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä ansaitsee jäädä kiinni. 

Vierailija
33/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala nyt soittamaan! Me vaimot täällä jännätään, että kenen puhelin alkaa soimaan.. 

Vierailija
34/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos et tunne vaimoa, etkä sitä miten hän tulee reagoimaan tai edes sitä haluaisiko hän tietää asiasta, niin älä kerro. Sitten kun saat noihin edellisiin vastauksen, niin voit miettiä asiaa uudelleen. Itse ajattelen, että monogamiaan perustuva avioliitto on kahden osapuolen välinen sopimus ja heidän tulee kahdestaan asiat selvittää. Miehen siis pitäisi itse tunnustaa pettäminen vaimolleen, etenkin, jos mies on ollut  kolmannenkin osapuolen suuntaan valheellinen.

Itse ehkä lähtisin pohtimaan asiaa sen pettäneen miehen kanssa, että olisiko syytä kertoa vaimollesi, että olet pettänyt ja kysleisin häneltä, että oletko ajatellut mitä se voi vaimollesi aiheuttaa, jos se tulee ilmi, tai jos joku muu salarakkaasi päättää kertoa petollisuudestasi.

Pettäjät ei koskaan myönnä, edes jäätyään kiinni. Vain 5 % pettäjistä omaa riittävästi munaa olla rehellinen. Kyllä minun puhdas omatunto ja oma suoraselkäisyys on minulle niin tärkeitä, että kertoisin vaimolle. Sen jälkeen olen pyyhkinyt käteni siitä sotkusta eikä se enää kuulu minulle. Toki olisin ehkä anonyymi kertoessa, jottei vaimon mahdollinen raivo kohdistuisi minuun. 

Vierailija
35/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti vaimo tietää, kuten ketjussa jo arveltiinkin. Mutta vois myös olla, että on vasta aavistus ja odottaa, että saisi miehen ns. rysän päältä kiinni. Saisi siitä sitten sopivan syyn erota. Pettäminen on niin klassikko eron syy, että sen varjolla olisi helppo päästä miehestä eroon. Itse olisin tyytyväinen soitosta.

Vierailija
36/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan provo, mutta vastaan siltikin. Minulle kävi niin, että olin ollu muutaman kuukauden tietämättni ukkomiehen kanssa. Sain tietää totuuden niin, että miehen vaino oli löytänyt numeroni miehensä puhelimesta. Hän soitti minulle raivon vallassa ja haukkui huo###. Syytti, että yritän viedän pienten lasten isän. Miehestä hän ei sanonut yhtäkään pahaa sanaa. Hänhän oli "uhri". Sanoisinpa että todella harva haluaa jonkun hoidon soittelevan ja kertovan, että mies on pettänyt. Eivät he miehiään ulos potki, jos niin ajattelit tapahtuvan. Sinä olet se syypää. Näin se menee. 

Se, että se yksi kielsi asian, ei tarkoita etteivätkö muuta haluaisi tietää.

Noin sikamainen valehtelu olisi asiallista

tuoda julki. Mitä siinä suojelet?

Vaimolla on ainakin mahdollisuus tehdä omat ratkaisut. 

Vierailija
37/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä jokainen nainen haluaisi tietää, jos aviomiehellään olisi salasuhde. Miksi ei haluaisi tietää? Kukaan ei halua tuhlata elämäänsä väärän kumppanin kanssa.

Vierailija
38/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tietämättäsi kolmantena osapuolena kahden ihmisen monogamisessa avioliitossa, koska liiton miesosapuoli on valehdellut sinulle olleensa sinkku, et ole neutraali osallinen. Olet välillisesti ollut limakalvoyhteydessä miehen vaimon kanssa ja saatat jakaa tarttuvia tauteja kahden 'monogaamin' kanssa. Mua aina jaksaa ihmetyttää kun näissä pettämistarinoissa ei tunnuta koskaan mietittävän terveyteen -ja mahdollisesti ennenaikaiseen kuolemaan- liittyviä näkökulmia. 

Pettävä mies harvoin myöntää pettäneensä. Eksäni ei myöntänyt siinäkään vaiheessa kun minä ja toinen nainen hänet kohtasimme asian tiimoilta. Ei, ei ja ei, hän ei ole valehdellut ja pettänyt.

Vierailija
39/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä sitä, että miten voi olla vuoden suhteessa, jossa ei kertaakaan käy toisen kotona, ei vietä joulua, juhannusta, eikä lomia yhdessä, ei kokonaisia viikonloppujakaan, mutta ei silti epäile mitään? Miten se on edes mahdollista? Entä some? Eikö miestä löydy facesta, instasta tms, mistä olisi käynyt ilmi, että sillä on vaimo?

Vierailija
40/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan tuntien ei yllätä lainkaan, että pahaa mieltä kannustetaan levittämään.

Mitä jos kuitenkin suuntaisit katseen eteenpäin ja koettaisit seuraavalla kerralla valita miehen fiksummin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän