Ottaisitteko yhteyttä miehen vaimoon tässä tilanteessa?
Meidän suhde on ollut ohi jo tovin. Sain tietää vaimosta ja miehen lukuisista muista valheista, kun suhde oli jo ohi. Mies esiintyi sinkkuna ja esitti olevansa kanssani tosimielellä liikkellä, olimme yhdessä n vuoden ja menin itse todella rikki siitä, kun koko vyyhti alkoi purkautua.
Mietin eilen, että pitäisikö olla yhteydessä miehen vaimoon, vai ei? Tiedän varmuudella, ettei ollut kyse mistään avoin suhde järjestelystä, koska mies moneen kertaan tuomitsi ne tosi jyrkästi, vaikka itse piti sitten avointa suhdetta salaa.
Kommentit (59)
Tottakai pitää. Olen pahoillani siitä että sinulle kävi tässä noin huonosti, mutta salailemalla olet osaltasi myös tekemässä vääryyttä muita kohtaan. Et toki yhtä pahaa vääryyttä, mutta kuitenkin.
Riittää, jos kerrot miehen esiintyneen sinkkuna. Vaimo kysyy lisää jos hänellä on omia epäilyksiään.
Älä nyt ainakaan töräytä suorilta käsin, että teillä on ollut suhde.
Niin, en oikein tiedä itsekään, mitä sillä hakisin, jos olisin vaimoon yhteydessä. Kostoa on veikattu "motiiviksi", mutta oma mieli on ainakin tällä hetkellä sikäli kirkas ja levollinen, ettei ole kosto päällimmäisenä mielessä. Enemmän kuin vihainen olen surullinen ja pettynyt. Jos olisin yhteydessä vaimoon, varmaan hakisin sillä jotain vapautusta tästä koko asiasta? Ehkä vertaistukea, etten ollut ainoa, jolle valehdeltiin?
Onhan se ihan mahdollista, että niitä toisia naisia on ollut miehellä enemmänkin. Varmaan onkin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Riittää, jos kerrot miehen esiintyneen sinkkuna. Vaimo kysyy lisää jos hänellä on omia epäilyksiään.
Tämä on oikeasti hyvä idea. Vaimo säilyttää kasvonsa mutta tietää kuitenkin, mitä lause pohjimmiltaan tarkoittaa.
Jaan muistutuksenomaisesti vinkin nuorehkoille sinkkunaisille yöelämässä liikkumista varten: käyttäkää glitteriä vaatteissanne ja/tai kasvoissa. Pitää fiksuimmat varatut miehet kaukana, koska pelkäävät kotona kiinnijäämistä. Hölmöt varatut miehen eivät tajua glitterin tarttumista vaatteisiinsa ja jatkavat nuohoamista kimpussanne. Teette miehen puolisolle kotona palveluksen ja nainen saa glitteröidystä miehestä ostiittaa, minkälaisen lurjuksen kanssa on tekemisissä. Solidaarisuutta, siskot, solidaarisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti hyvä idea. Vaimo säilyttää kasvonsa mutta tietää kuitenkin, mitä lause pohjimmiltaan tarkoittaa.
Jaan muistutuksenomaisesti vinkin nuorehkoille sinkkunaisille yöelämässä liikkumista varten: käyttäkää glitteriä vaatteissanne ja/tai kasvoissa. Pitää fiksuimmat varatut miehet kaukana, koska pelkäävät kotona kiinnijäämistä. Hölmöt varatut miehen eivät tajua glitterin tarttumista vaatteisiinsa ja jatkavat nuohoamista kimpussanne. Teette miehen puolisolle kotona palveluksen ja nainen saa glitteröidystä miehestä ostiittaa, minkälaisen lurjuksen kanssa on tekemisissä. Solidaarisuutta, siskot, solidaarisuutta.
Glitterillä, huulipunalla ja hajuvesillä saa kätevästi miehen kuin miehen merkattua. Superstay huulipunat ja pigmentit ei meinaa lähde vaatteista pesemälläkään. Miehen haisuttaminen parfyymillä, joka pysyy ja pysyy ja pysyy on myös hyvä kikka.
Vierailija kirjoitti:
No mitä haluat saada aikaan? Itsellesi hyvän mielen, kun kerrot vaimolle?
Entä jos hän satuttaakin sinua vielä pahemmin kuin mies eli toteaa vaikka, että tiesi asiasta ja on nähnyt videoita sänkypuuhistanne, olet kyllä aika avuton, vaikka mies yritti opettaa jne. Haluatko olla enemmän rikki, kun vaimo kertoo, että mies antoi sinulle arvosanaksi 6 ja että samaan aikaan kierroksessa oli joku Laura, oliko hänestä puhetta.
Aina kannattaa kokeilla, voiko olla enemmän hajalla, eikös?
:D
Vierailija kirjoitti:
- Ai jaa, olet tänä vuonna jo kolmas nainen, joka soittelee samasta asiasta. Ettekö te vapaat sinkkunaiset oikeasti löydä ketään vapaata, kun epätoivoisesti roikutte varatuissa? Minä sentään tiesin, että muita on, mutta että vuoden sumutti sinua, oikeasti? Oletko niin puutteessa, ettei aivot toimi?
Ja sinä puolestasi epätoivoisesti roikut pettäjässä, etkö saa kunnollista miestä itsellesi pidettyä, vai mistä johtuu? Varmaan rasittavaa jatkuvasti joutua ravaamaan sukupuolitautitesteissä ja syöpäseulannoissa, kun mies panee menemään milloin missäkin ja milloin kenenkin kanssa. Niin, ja on valehtelija ja huijari myös. Tuommoisen kanssa mennyt alttarille saakka, pthyi!
En mä ainakaan haluaisi, että joku toinen nainen mulle soittelee. Jokainen hoitakoon omat asiansa.
Ikävä joutua "toiseksi naiseksi" tahtomattaan valehtelevan miehen takia. En varmaan soittaisi vaimolle , voit saada kuraa niskaasi , hoitakoot keskenään oman parisuhteen. Mies varmaan pettää myöhemminkin. Jatka vaan omaa elämää.
Vaimona haluaisin tietää asiasta enkä syyttäisi toista naista.
Tänä päivänä saa selville heti, onko ihminen avioliitossa vai sinkku jos ihminen on rehellinen ja työtä tekevä yksilä. Irtolaiset eri asia.
Ja ihminen joka kykenee valehtelemaan yhdelle, voi valehdella myös sinulle.
Älä puutu. Hittoako se sinulle kuuluu. Nyt sitten voivottelet täällä ja kysyt että mitä pitäisi tehdä.792
Vaikea vastata. Ihmiset ovat kyllä todella moraalittomia ja sairaita. Itse tiedän naisen, joka on todella hyvä ihminen ja äiti, nyt jo reilusti keski-ikäinen. Puhuu itsestään perheihmisenä, ja on todellakin uhrannut ja halunnut panostaa koko elämänsä kotiin ja perheeseen. Jopa yhdessä lehtijutussa mainitsi tästä. On jotenkin täysin tietämätön miehensä totaalisesta pettämisestä koko monikymmenvuotisen avioliiton ajan. On täysin varmaa, ettei koskisi tuohon saastaiseen elukkaan edes metrisellä seipäällä, jos tietäisi kaikki kuvottavat yksityiskohdat tämän seikkailuista maksullisissa ja ilmaisissa. Ja samalla kyllä tuhoutuisi täysin luottamus ihmisiin ja elämään.
Haluat siis kostaa. Mieti onko se ihan tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Unohda se mies ja mahdollinen yhteydenotto hänen vaimoonsa. Yhteydenottosi saattaisi aiheuttaa sellaisen lumipalloefektin, josta kärsisivät kaikki, ap todennäköisesti kaikkein eniten.
Sinun syy se kuitenkin olisi mielestään. Unohda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä haluat saada aikaan? Itsellesi hyvän mielen, kun kerrot vaimolle?
Entä jos hän satuttaakin sinua vielä pahemmin kuin mies eli toteaa vaikka, että tiesi asiasta ja on nähnyt videoita sänkypuuhistanne, olet kyllä aika avuton, vaikka mies yritti opettaa jne. Haluatko olla enemmän rikki, kun vaimo kertoo, että mies antoi sinulle arvosanaksi 6 ja että samaan aikaan kierroksessa oli joku Laura, oliko hänestä puhetta.
Aina kannattaa kokeilla, voiko olla enemmän hajalla, eikös?
Oletpa sinä myrkyllinen. Salakatselu ja videoiden nauhoittaminen ilman suostumusta on rikos, eli sitten mennään käräjille ja koko likapyykki pyykätään julkisesti, saavat mies ja vaimo tuomiot touhuistaan.
Toisekseen, mitä kertoo vaimon seksitaidoista, ettei riitä miehelleen ja pitää jopa 6 arvosanan naisia käydä panemassa, vaikka on se vaimon turhakekin olemassa.
M
Kaikki teille kelpaakin🙄
Minä haluaisin kyllä kuulla, jos miehelläni olisi toinen. Minuakin on petetty ja eniten koko hommassa loukkasi se, että mies valehteli niin pitkään että oli "pakko" tunnustaa. Se lisäsi nöyryytystä eksponentiaalisesti, koska mies asteli henkisesti minun yläpuolelleni: olin niin mitätön, ettei minulla ollut edes oikeutta päättää tahdonko tuhlata elämäni pettäjän kanssa. Jos kertaluontoisen syrjähypyn olisi katuvana tunnustanut heti seuraavana aamuna, olisi asia käsitelty jotakuinkin olankohautuksella. Virheitä voi sattua ja ihmisiä tässä ollaan. Tietoinen valehtelu asiasta onkin sitten jo epäreilua vallankäyttöä toista kohtaan.
Jokainen vaimo ansaitsee tietää. Vaimo itse päättäköön reaktionsa, mutta sen mahdollisuuden hän ansaitsee. Ei kysymystäkään! Miettikää itsenne tilanteeseen, jossa ei pakosti ole mitään tietoa miehensä puuhista. Täällä aina sanotaan, että varmasti tietää. Mistä voitte olla varmoja, luulen ettei yleensä tiedä ja on hyväuskoinen.