Tukiani leikattiin 40%, eli saan enää reilu 300€ käyttöön kuukausi. Pelkät ruokakulut ovat olleet 370€, eli menen nyt miinukselle...
Mitä oikein voin tehdä? Ainoa vaihtoehto varastaa?
330€ jää, eli pelkästään ruoka menoista menen 40€ miinukselle kuukausi budjetissa!
Kommentit (97)
Sinä olit yllättävän hiljaa useina päivinä. Viiraako päässä, Konala, vai missä olit? Ihan niin nopeasti eivät sinun sata aloitustasi poistu. Sitten teit niitä ketjuja, että haluat naisen, ja unohdit kesken ketjun, mikä ketjusi aihe oli.
Tee useammaksi päiväksi ruokaa. esim. makaroni on halpaa , jauhelihaa, porkkanaa, kaalia, vihannekset halpenevat kohta kun alkaa kotimainen sato valmistua. Mieti mitä ostat kaupasta. Kyllä pärjäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno SAATANA
Töitä haettu aktiivisesti enkä ole saanut paikkaa.
Ap
Haetko jotain marginaalityötä?
Kaikkea työtä hakenut, siivoja, kauppaan, ravintoloihin, varastoille, tehtaille, postille yms, enkä ole päässyt
Ap
Myös pankkiin ja talonmieheksi on tämä sankari sanojensa mukaan hakenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loinen töihin
Kerro minne niin aloitan heti syksyllä jos palkka ja työehdot kunnossa
Ap
Miksi vasta syksyllä?
Olen kesälomalla, ei aikuiset tee kesällä töitä vaan teinit.
Ap
No se on sinun oma valinta sitten. Syöt sitten mitä on varaa ostaa rahoilla mitä jää leikkausten jälkeen.
Ei ole oma valinta. Se on Petterin ja Riikan valinta.
Oletko työpaikkaa itsellesi hakenut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loinen töihin
Kerro minne niin aloitan heti syksyllä jos palkka ja työehdot kunnossa
Ap
Miksi vasta syksyllä?
Olen kesälomalla, ei aikuiset tee kesällä töitä vaan teinit.
Ap
No se on sinun oma valinta sitten. Syöt sitten mitä on varaa ostaa rahoilla mitä jää leikkausten jälkeen.
Ei ole oma valinta. Se on Petterin ja Riikan valinta.
Tämä oli mahtava uudistus!
Hyvä vaan, että olet jättänyt ne " kesätyöt" työkykyisille. Mietit taas sitten syksyllä, että miten saisit töitä. Varmaan suosittelijoita löytyy ?
Mene töihin senkin löysä lusmuilija, yhteiskunnan loinen, elättivaris....että on oksettavaa sakkia nämä toisten rahoilla siipeilevät.
Minun ruokamenot olleet 135 euroa tässä kuussa. Eilen tuli tuet tilille joten kesäkuussa ruokaan menee 150euroa ja olen sentään 90 kg mies. Tuet riittää jos suunnittelee mitä syö.
Mene kesäksi lomailemaan vaikka Espanjaan. Siellä on halpaa ruokaa.
Multa lähti kaikki tuet. Opintotuki loppui toukokuuhun (koska koulukin loppui) ja asumistuki putosi nollaan. Pärjään kyllä, nyt jää käteen n. 2700€/kk. Ja tää työ on sellasta, että sinne voi vaan mennä, ei mitään vaatimuksia koulutuksesta tai sertifikaateista yms.. Riittää, että osaa numerot, kertotaulun ja osaa lukea sekä kirjoittaa. Tietokonetta täytyy osata käyttää sen verran, että sähköpostin lukee ja pari lappua tulostaa (exelistä ja wordista).
Kuole trolli paska omaan surkeuteesi.
Mitä ihmettä kun minä sain 400 euroa kuukaudessa lisää harkinnanvaraista avustusta.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin senkin löysä lusmuilija, yhteiskunnan loinen, elättivaris....että on oksettavaa sakkia nämä toisten rahoilla siipeilevät.
Luepa oma tekstisi ja häpeä. Kaikki nuo nimitykset, joita oksennat, kuvaavat sinua itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tukipa se ruma turpasi, ihm.isjäte. SINÄ TÄSSÄ OLET ROSKAA. Ei se suojatyöpaikkasi tee sinusta yhtään sen arvokkaampaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko työpaikkaa itsellesi hakenut?
Oletko lobotomiassa käynyt?
Kun kuntoa riittää, hae henkilökohtaisen avustajan paikkoja. Sinne tarvii porukkaa.
Näinhän se menee.