Saako varatulle mielestäsi flirttailla vai ei?
Mitä mieltä olet? Olen vapaa sinkku ja en tiedä mitä mieltä ihmiset yleensä ovat asiasta. Nimittäin jotkut varatut ovat itse aloitteellisia flirttailemaan ja jotkut taas selvästi hätkähtävät pienestäkin. Voihan olla, että se joka ei tunnu pitävän, ei vaan tykkää minusta. Toisaalta ajattelen, että flirttailu on kuitenkin sellaista leikkimielistä, että ehkä nämä henkilöt on muutenkin asenteelta kireitä. Tiedän, että jotkut ovat nyt valmiita polttamaan minut roviolla, mutta elämä olisi muuten niin kovin ankeaa, jos pitäisi miettiä joka sanaansa ja pelätä, että teki jotain sopimatonta.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sille varatulle pitää ylipäätään flirttailla? Huono itsetunto? Oman viehätysvoimansa testaus? Muuten vaan muista piittaamaton pissis?
Olen naimisissa ja tuttavamies flirttaili, koska halusi suhteeseen kanssani. Pääsikin hetkeksi, mutta en jaksanut mitään salarakas-hömppää, joten lopetin sen.
Tuosta "saavutuksesta" ei kannata olla kummankaan kovinkaan ylpeä. Tietääkö puolisosi tästä pikku "seikkailustasi" vai loppuiko estottomuutesi, rohkeutesi sekä voimaantumisesi siihen kun olisi pitänyt hänelle tunnustaa mitä tullut selkänsä takana tehtyä? Tuo on tulos kun on muista piittaamaton pissis ja selkärangan paikalla paloletku.
Flirttailulla tarkoitetaan keimailua, jolla osoitetaan seksuaalista mielenkiintoa toiseen ihmiseen. Se johtaako se siihen on eri asia, mutta siinähän tässä ei puhuttukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Käytöstavat ja muiden ihmisten kunnioittaminen.
Höpö höpö. Kyllähän varatut toisilleenkin hymyilevät.
Hymyiletkö samalla tavalla sille komealle nuorelle miehelle kuin kaljamahaiselle, hampaattomalle papalle?
En muista milloin olen viimeksi keskustellut nuoren miehen kanssa. Mutta hiukan nuoremmalle kyllä hymyilin. Naapurin papalle kohteliaisuushymyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sille varatulle pitää ylipäätään flirttailla? Huono itsetunto? Oman viehätysvoimansa testaus? Muuten vaan muista piittaamaton pissis?
Olen naimisissa ja tuttavamies flirttaili, koska halusi suhteeseen kanssani. Pääsikin hetkeksi, mutta en jaksanut mitään salarakas-hömppää, joten lopetin sen.
Tuosta "saavutuksesta" ei kannata olla kummankaan kovinkaan ylpeä. Tietääkö puolisosi tästä pikku "seikkailustasi" vai loppuiko estottomuutesi, rohkeutesi sekä voimaantumisesi siihen kun olisi pitänyt hänelle tunnustaa mitä tullut selkänsä takana tehtyä? Tuo on tulos kun on muista piittaamaton pissis ja selkärangan paikalla paloletku.
Täysin off-topic, mutta katselin juuri yhden pitkän uran antropologina tehneen luentoa jossa puhuttiin siitä, että ihminen on samaan aikaan kykenevä olemaan aidosti rakastunut ja pettämään. Siinä tehtiin myös hyvin selväksi, että rakkaus ja seksi eivät ole samoja asioita ja monesta syystä nimenomaan ihmisillä on taipumus syrjähyppyihin vaikka kotona olisi kaikki loistavasti. Miehissä yleisempää käyttäytymistä mutta ei yksinomaan. Tämä ei toki ollut luennon pääaihe.
Meidän työpaikalla pomo (mies) flirttailee kaikille työntekijöille. Melkoinen hapan naama pitää olla jos tästä pahastuu. Mieskin voi siis flirttailla miehelle ilman taka ajatusta. Mielestäni se on hauska hyväksynnän merkki.
Tottakai saa, sehän nostaa varatun itsetuntoa, että hänelläkin olisi vielä vientiä ;) sekä piristää omaakin päivää...
Mutta flittiä pidemmälle se ei saa mennä varatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän työpaikalla pomo (mies) flirttailee kaikille työntekijöille. Melkoinen hapan naama pitää olla jos tästä pahastuu. Mieskin voi siis flirttailla miehelle ilman taka ajatusta. Mielestäni se on hauska hyväksynnän merkki.
Sinusta seksuaalisen kiinnostuksen osoitus on hyväksynnän merkki? Tuo on seksuaalista häirintää, ei tosiaankaan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Heittäköön se aloittajaan kiven, joka on itse aina naama norsun vit### kun tapaa varatun, ettei vaan provosoidu flirttailijaksi.
Niin, muita vaihtoehtojahan tosiaan ei ole kuin estoton flirttailu tai naama norsunvit####.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa, sehän nostaa varatun itsetuntoa, että hänelläkin olisi vielä vientiä ;) sekä piristää omaakin päivää...
Mutta flittiä pidemmälle se ei saa mennä varatun kanssa.
FliRttiä piti kirjoittamani
vain jos varatun puoliso näkee niin saat tilaisuuden todistaa että pystyt rohkeasti leipomaan kuonoon varatun puolisoa ja kähveltämään hänen rakkaansa mikä osoittaa rohkeutesi ja saa havittelemasi sällin tai mirrin ihailevan koohkon kouriin.
mutta siinä ei ole mitään urheaa jos keimaat uhrillesi ilman rttä tämän puoliso näkee. Se saa uhrisikin näkemään sinunt halpamaisena paskahoussuna, t: psykiatrisi
En olisi ikinä pariutunut jos tietäisi jotain tuomiota elinkautiseen, jossa kukaan ei saisi enää osoittaa kinnostusta minuun tai minä häneen. Fyysisyys on sitten eri asia, mutta kyllä minä haluan jatkossakin imartelevia katseita, kehuja ja sanoa niitä myös toisille.
Vierailija kirjoitti:
vain jos varatun puoliso näkee niin saat tilaisuuden todistaa että pystyt rohkeasti leipomaan kuonoon varatun puolisoa ja kähveltämään hänen rakkaansa mikä osoittaa rohkeutesi ja saa havittelemasi sällin tai mirrin ihailevan koohkon kouriin.
mutta siinä ei ole mitään urheaa jos keimaat uhrillesi ilman rttä tämän puoliso näkee. Se saa uhrisikin näkemään sinunt halpamaisena paskahoussuna, t: psykiatrisi
Jos pelkästään flirttailemalla saa heti jonkun puolison, niin halvalla lähtee. Ei ole sitten puolisomateriaalia. Kiitä onneasi, että pääset eroon.
Hymyiletkö samalla tavalla sille komealle nuorelle miehelle kuin kaljamahaiselle, hampaattomalle papalle?