Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluun nyt miehenä sanoa teille toisille miehille yhden asian, ne vaatteet päälle yleisillä paikoilla

Vierailija
30.05.2024 |

Kauppaan ei kuulu mennä alasti, ihan sama kuinka lihaksikas sä olet. Se on yleinen paikka missä on muitakin ihmisiä. 

Rannoilla ollaan alasti ja omalla pihalla, ei kaupoissa. 

Tottakai se on luontaista olla, mutta kyllä joku etiketti täytyy olla myös olemassa. Ei me voida alkaa munasillee kävelee tuolla hyllyjen välissä, vaikka sekin on luontaista loppupeleissä.

Vaatteet päälle

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, samaa mieltä. Ne hihattomat väljät "voimapaidatkin"  saa jättää kotiin. 

Vierailija
22/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi haluat sanoa tällaisia itsestäänselvyyksiä kohdejoukkonasi "toiset miehet"? Onko sinun kotinurkillasi tosiaan niin yleistä hillua alasti kylillä? Missä oikein asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskee kyllä ihan kaikkia sukupuolia. Pakarat ja vatsat piiloon. Housut jalkaan ja paita päälle julkisilla paikoilla, ei auta "katsoa toiseen suuntaan", kyllä se on pukeutujan vastuulla.

Eli nainen on syyllinen? Ei ole, jos katsoo niin katsoo,  pakko ei ole. Mahdoton ottaa vastuuta katsojan pään sisällöstä jota peittävä pukeutuminen tosiasiassa merkitsee.  Kyllä ne tissivaot ja häppikset tulee tutuiksi eikä enää kiinnitä huomiota. Normaalia anatomiaa. 

Ongelma on se, että ensin pukeudutaan niin että kerää katseita ja sitten valitetaan netissä kun saa katseita, kun ne ei tule oikealta ihmiseltä. 

Vierailija
24/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tuttu voisi riisua takkinsa edes helteellä. Pitkä keskustelu ei johtanut siihen, että riisuisi takkinsa ja syy oli "koska mulla on takin taskussa lompakko." 

Vierailija
25/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista koska olisin nähnyt miehen julkisella paikalla siten että hän ei olisi ollut pukeutunut vaatteisiin. Ehkä joskus 20-25 vuotta sitten viimeksi. Rannalla toki näkyy miehiä ilman paitaa, mutta se lienee vielä ihan sallittavaa. 

Vierailija
26/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies joka ap:n kanssa samaa mieltä. Hirveä myötähäpeä niitä jätkiä kohtaan, ketkä vetelee kaupunkialueella ilman paitaa. Ja ei ole tosiaan kateudesta kyse, itse olen aktiivitreenaaja. Kyse on siitä, että kaikki liian läpinäkyvät riikinkukkoilut aiheuttaa myötähäpeän ja paidattomuus kaupungissa on yksi pahimmista. Kaikki tietää että tarkoitus on herättää mimmien huomio, kun pimppiä tekis mieli. Mutta kun ei. Se ei toimi noin, vaan se on vaan ihan helvetin noloa. Pitäkää siis paidat päällä. Laittakaa vaikka sitten kolme kokoa liian pieni kireä paita päälle ja jos siltikään ei käsivarret erotu, niin kokeilkaa vaimaria. Mutta lähi-Alepalle ei kuitenkaan kuulu mennä paidattomana, oli sitten miten kova helle tai pillunkaipuu tahansa.

Vierailija
27/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun tuttu voisi riisua takkinsa edes helteellä. Pitkä keskustelu ei johtanut siihen, että riisuisi takkinsa ja syy oli "koska mulla on takin taskussa lompakko." 

Lisäys: Tamperelainen kylähullu siis. 

Vierailija
28/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallah veli

Vierailija
29/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mies joka ap:n kanssa samaa mieltä. Hirveä myötähäpeä niitä jätkiä kohtaan, ketkä vetelee kaupunkialueella ilman paitaa. Ja ei ole tosiaan kateudesta kyse, itse olen aktiivitreenaaja. Kyse on siitä, että kaikki liian läpinäkyvät riikinkukkoilut aiheuttaa myötähäpeän ja paidattomuus kaupungissa on yksi pahimmista. Kaikki tietää että tarkoitus on herättää mimmien huomio, kun pimppiä tekis mieli. Mutta kun ei. Se ei toimi noin, vaan se on vaan ihan helvetin noloa. Pitäkää siis paidat päällä. Laittakaa vaikka sitten kolme kokoa liian pieni kireä paita päälle ja jos siltikään ei käsivarret erotu, niin kokeilkaa vaimaria. Mutta lähi-Alepalle ei kuitenkaan kuulu mennä paidattomana, oli sitten miten kova helle tai pillunkaipuu tahansa.

Ootpa sä kova alfa-mies oikein... Sua ei varmaan haittaa tissivaot ja kamelinvarpaat kuitenkaan, koska ne on "vaan perus anatomiaa"? Mutta miehen anatomia piiloon heti! 

Vierailija
30/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harminlista sinun vuoksesi, että minua ei kiinnosta muiden mielipiteet. Ja omaan vielä 10-15 kiloa ylipainoa, haittaakse?

Vierailija
31/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lähtee juopottelureissulle kylille ulos puistoon minne lie, voi myös katsoa puhtaan paidan päälle. Minä en tykkää siitä, että joku äijä tulee kaljatölkki kourassa ja LIKAINEN T-PAITA päällä vonkaamaan. 

Vierailija
32/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että sua kiinnostaa katsella miehiä ja se ahdistaa. 

Vierailija
33/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan eniten sitä, että muiden pukeutuminen ei kuulu minulle pätkääkään. Julkinen tila kuulluu kaikille.

Vierailija
34/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap taitaa olla kaappihomo, kun ei kykene olemaan katselematta paidattomia miehiä.

Vierailija
35/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin on tämä ongelma, että miehet liikkuu nakuna julkisilla paikoilla? Kaverin puolesta kyselen.

Mietin ihan samaa, että taidan liikkua eri seuduilla koska ei pk-seudulla ikinä näe ihmisiä alasti tai miehiä ilman paitaa rantojen ulkopuolella. Terasseillakin taitaa tarjoilijat puuttua, jos joku koittaa istua ilman paitaa.

Vierailija
36/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskee kyllä ihan kaikkia sukupuolia. Pakarat ja vatsat piiloon. Housut jalkaan ja paita päälle julkisilla paikoilla, ei auta "katsoa toiseen suuntaan", kyllä se on pukeutujan vastuulla.

Mutta naiset voi pukeutua miten vaan ja se on ongelma jos mies katsoo. Näinhän tämä toimii.

Yks päivä mies otti kadulla paidan pois just silloin kun mä kävelin ohi. Vilkuili mua vielä niin että katsooko, katsooko. Katsoin sitä vain silmiin. 

Vierailija
37/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen on syyllinen? Ei ole, jos katsoo niin katsoo,  pakko ei ole. Mahdoton ottaa vastuuta katsojan pään sisällöstä jota peittävä pukeutuminen tosiasiassa merkitsee.  Kyllä ne tissivaot ja häppikset tulee tutuiksi eikä enää kiinnitä huomiota. Normaalia anatomiaa. 

Syyllinen mihin? Ja nimenomaan tuota tarkoitin, että toiseen suuntaan katsominen ei auta kun yleensä "vahinko on jo tapahtunut" ja silmät tahtomattaan eksynyt jonkun hikiseen selkään tai peräsuoleen kuroutuneisiin farkkushortseihin. Että jokaisen ihmisen vastuulla on pukeutua asianmukaisesti tilan ja tilanteen vaatimalla tavalla, eikä velvoittaa muita kanssakulkijoita väistelemään silmillään jos ei halua nähdä paljasta lihaa, hikeä ja karvaa.

Vierailija
38/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan eniten sitä, että muiden pukeutuminen ei kuulu minulle pätkääkään. Julkinen tila kuulluu kaikille.

Jep ja onneksi nuoriso ei ainakaan vauva foorumilla käy pukeutumiseen neuvoa hakemassa. Keskenämme voidaan riidellä loputtomiin, mutta eipä tuo asia mihinkään muuttumassa ole. 

Vierailija
39/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin että parisuhteessa naisen pukeutumisen pitää seurata miehen pukeutumista? Olen ihan pulassa kun joudun liikkumaan miehen kanssa joka on todellakin kuin ryysyrannan jooseppi ja jaloissa sandaalit mut jalat ja kynnet kamalassa kunnoss. Jos on paita niin se on joku vanha silittämätön lumppu. Mä häpeän ihan hirveesti kun joku voi  luulla että se on mun joku partneri, mutta kun ei ole... 

Vierailija
40/74 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin on tämä ongelma, että miehet liikkuu nakuna julkisilla paikoilla? Kaverin puolesta kyselen.

Mietin ihan samaa, että taidan liikkua eri seuduilla koska ei pk-seudulla ikinä näe ihmisiä alasti tai miehiä ilman paitaa rantojen ulkopuolella. Terasseillakin taitaa tarjoilijat puuttua, jos joku koittaa istua ilman paitaa.

Mulla on joku outo vaikutus miehiin, että ne kokee tarvetta riisua paidan mun edessä. Jos olen vaikka puistossa istumassa. Ihan pk-seudulla tämä. Ei paljoo kiinnosta tollanen pullistelu.