Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät ymmärrä miten heidän tekemä ahdistelu on naisista pelottavaa ja kuvottavaa?

Vierailija
30.05.2024 |

Miksi ei mene jakeluun?

Kommentit (625)

Vierailija
441/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä miehet, jotka vastustavat sitä, että naiset asennoituvat jokaiseen mieheen potentiaalisena pahantekijänä, miten he ajattelevat kasvattaa tyttärensä? Miten te opetatte tyttärenne tunnistamaan miesten joukosta ne potentiaaliset hakkaajat, r a i s k aajat ja muut huonot miehet? Vai päästäätekö te tyttönne maailmaan täysin ilman itsesuojelutaitoja ja toivotte vaan parasta kun kuitenkin tiedätte, että naisille käy varsin helposti huonosti tuolla ulkona. 

Ei ole tyttäriä. Tuo "miten sun omat tyttäret" on niin kulunut läppä, ei oo fresh. Joten lue elämässäsi joskus kirja ja yritä kehittää ajattelukykyäsi bimbo.

Vierailija
442/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luulet väärin. Ahdistelijat eivät tee sitä siksi että he luulevat että se on hyväksyttävää, he tekevät sitä koska he tietävät että se ei ole."

Mutta he eivät tekisi jos tietäisivät että muut miehet pitävät heitä ääliöinä.

Luuletko tosiaan että heillä käy sekuntiakaan mielessä mitä muut heistä ajattelevat?  Ei käy, muut ihmiset ovat heille täysin merkityksettömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä miehet, jotka vastustavat sitä, että naiset asennoituvat jokaiseen mieheen potentiaalisena pahantekijänä, miten he ajattelevat kasvattaa tyttärensä? Miten te opetatte tyttärenne tunnistamaan miesten joukosta ne potentiaaliset hakkaajat, r a i s k aajat ja muut huonot miehet? Vai päästäätekö te tyttönne maailmaan täysin ilman itsesuojelutaitoja ja toivotte vaan parasta kun kuitenkin tiedätte, että naisille käy varsin helposti huonosti tuolla ulkona. 

Miten sinä luonteeltasi kieroon kasvanut ajattelit kasvattaa omat tyttäresi, ettei niistä tulisi paranoidisia vinkujia? Todennäköisesti niistä tulee samanlaisia sekopäitä, tai vielä pahempiakin, kuin sinusta.

Vierailija
444/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset potentiaalisesti vihaa miehiä. Siksi pysyn naisista kaukana koska en voi tietää vihaako ne mua.

Jos joskus harvoin käyn yleisellä paikalla niin naiset haukkuu, huutaa ja välillä lyö mua naamalle vaikka en ota heihin kontaktia.

Varsinkin näin kesällä terasseilla humaltuneet naiset alkavat agressiivisiksi jos satun samalle tiskille tilaamaan.

Vierailija
445/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä keskusteluissa tulee joka kerta turhan hyvin sivistys- ja älykkyystaso esiin. Toiset yrittävät keskustella aiheesta laajemmassa perspektiivissä ja toiset sabotoivat keskusteluja tarttumalla lillukan varsiin ja pyrkimällä uhriutumaan tahallisella väärinymmärtämisellä.

Vierailija
446/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttimiehiä taas maalitetaan.

Tähän on hyvin helppo ratkaisu. Älä ahdistele naisia.

Älä syytä kaikkia miehiä ahdistelusta

En syytäkään. 

Vierailija
447/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Luulet väärin. Ahdistelijat eivät tee sitä siksi että he luulevat että se on hyväksyttävää, he tekevät sitä koska he tietävät että se ei ole."

Tekevät. Ahdistelijan leima on normaaleissa piireissä statusta laskeva, ja niitä miehiä aktiivisesti vältellään.

Fakta on tietysti se, että vasemmistopiireissä missä eräs edesmennyt toimittaja vähän r a i s k a i l i, sai synninpäästön ihan vasemmistonaisilta, ja ongelmaa ratkottiin siten että naiset itse kertoivat nuorisojäsenille, että "tuon miehen kanssa ei kannata jäädä samaan tilaan koska se tekee jotain." Toinen huomionarvoinen asia on, että ainoastaan vasemmistossa on olemassa turvallisen tilan käsite. Juhlissa ja illanistujaisissa naisille osoitetaan jokin koppi tai komero, missä vasta siellä heillä sopii oll

Eduskunnan kahvila ei ilmeisimmin kuulunut tähän turvallisen tilan kategoriaan ja kukaan ei kertonut Ruoholle kun sahuri lähestyi.

Vierailija
448/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä miksi miehet katsovat ahdistavasti kun liikun kaupungilla lyhyessä topissa ja p1llu melkein paljaana. Eikä mulla ees oo mitenkään överit silarit!

Tämäkö sinun mielestä oikeuttaa mihinkään? Minun rintoihin käytiin käsiksi kun minulla oli isokokoinen koira mukana ja michelin-mallinen toppatakki päällä. Sä et ihan oikeasti ymmärrä, että tekijä VALITSEE tehdä sen tekonsa, se käsi ei liiku kourimaan ketään, ellei aivoista tule käskyä siihen. Uskomatonta että ei tuon vertaa ole mennyt mikään perille koulunpenkillä istuessa.

Vierailija
449/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta vastata "miksi miehet eivät ymmärrä" kun kerta ymmärtävät. 

Miksi naiset eivät ymmärrä että miehillä on täysi ymmärrys? Jotain ylimielisyysmeininkiäkö?

Vierailija
450/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisia tulee kohdella kuin lyhtypylväitä. Niille ei puhuta ja päin ei kävellä.

Ja maailma on jälleen piiruun verran parempi."

Ehdottomasti, meille naisillekin, kun kaltaisenne miehet jättävät rauhaan. Voidaan nauttia rauhassa kivojen miesten seurasta!

Juu. Kivan abdulin kanssa nautitte, ihanaa.

Vierailija
451/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ymmärtää mutta nauttivat naisen epämukavuudesta, kun hetken tuntevat itsensä vahvemmaksi.

Nämä henkilöt oppii karsimaan. Hyvät tyypit kannustaa, huonot lannistaa. Haastavaa, sillä moni esittää ensin kivaa jotta pääsee lähelle.

Tuollainen pahantahtoisuus on eittämättä tuomittavaa. Mutta miten pitää suhtautua niihin, jotka eivät pyri aiheuttamaan epämukavuutta, vaan ovat mielestään oman elämänsä charmikkaista jamesbondeja?

Jos mietin tuntemiani miehiä, niin en ole tunnistanut halua aiheuttaa epämukavuutta toisissa. Sen sijaan tunnen lukuisia miehiä, joille kaksimieliset vitsit ovat hyvää huumoria. Tai kaduilla vislailut ovat juuri sitä, mitä naiset ainakin salaa haluavat. Ja varsinkin alkoholin tullessa kuvioon kaikki estot poistuvat.

Jos tunnet miehiä joiden kaksimieliset vitsit häiritsevät, miksi hengailet heidän kanssaan? Itse änget tilaan missä joku niitä vitsejä laukoo. Jos en itse tykkää jostain tyypistä, ja niitä on monia, minä hengailen muiden kanssa. En minä änge kommunistinuortenkaan tapahtumiin ja vaadi heitä vaihtamaan keskustelun aihetta koska marxilaisuus v*tuttaa.

Vierailija
452/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä miksi miehet katsovat ahdistavasti kun liikun kaupungilla lyhyessä topissa ja p1llu melkein paljaana. Eikä mulla ees oo mitenkään överit silarit!

Tämäkö sinun mielestä oikeuttaa mihinkään? Minun rintoihin käytiin käsiksi kun minulla oli isokokoinen koira mukana ja michelin-mallinen toppatakki päällä. Sä et ihan oikeasti ymmärrä, että tekijä VALITSEE tehdä sen tekonsa, se käsi ei liiku kourimaan ketään, ellei aivoista tule käskyä siihen. Uskomatonta että ei tuon vertaa ole mennyt mikään perille koulunpenkillä istuessa.

Kyllä se oikeuttaa katsomiseen, ja katsomisesta lainaamasi kirjoitti 

- eri

Vierailija
453/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eduskunnan kahvila ei ilmeisimmin kuulunut tähän turvallisen tilan kategoriaan ja kukaan ei kertonut Ruoholle kun sahuri lähestyi.

Koitettiinko eduskunnan kahvilan tapauksia peitellä ja pimitellä? Nähdäkseni niistä revittiin isojakin otsikoita, eli tilan turvallisuutta valvottiin sekä useiden miesten toimesta sisäisesti, että julkisestikin.

Servasit itsesi.

Vierailija
454/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu kuin nainen ymmärtäisi että sellainen joka ahdistelee ei välitä uhrinsa tunteista.

Aivan kuten joku kioskinryöstäjä ei ensisijaisesti mieti, onko ryöstö myyjälle stressaava kokemus.

Tai kuten te ette mieti, onko syyttömän pahikseksi leimaaminen miehistä stressaavaa!

Vierailija
455/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sehän se pointti onkin että ne väärin tekijät ei oo normaaleja vaikka ryhmää syyllistämällä muuta väitetään."

Väärin tekijät tekevät jo nyt väärin. Ei heitä saa jotain tekemään mikään syyllistäminen.

Ja normaali mies ei ala naisia häiritsemään siksi että miesten naisiin kohdistamasta häirinnästä puhutaan.

Unohda hetkeksi se että luulet mun puhuvan vain mies ryhmän syyllistämisestä ja ajattele tätä geneerisenä ihmisten toimintana. Asiaa on nimittäin tutkittu monissa paikoissa ja aina sama kaava.

Jos Suomessa ongelmalähiössä asuvien oletetaan olevan rikollisia he tekevät niitä enemmän kuin muut tai Amerikassa musta väestö tekee enemmän rikoksia koska heille on aina sanottu että musta väestö tekee enemmän rikoksia.

Sama pätee ihan kaikkeen ryhmä syyttelyyn. 

"Amerikassa musta väestö tekee enemmän rikoksia koska heille on aina sanottu että musta väestö tekee enemmän rikoksia"

Onko joku oikeasti niin naiivi, että uskoo näin?

Vierailija
456/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet haluaisivat, että se loppuisi, he laittaisivat saunailloissa sovinistis-väkivaltaista läppää heittävät lajitoverinsa ruotuun.

Sanovat, että miesten hyvinvointi ei ole naisten vastuulla.

Koska tasa-arvo ei ole yksisuuntainen katu, niin naisten hyvinvointi ei ole miesten vastuulla.

Hyvin yksinkertaista.

Miesten suorittama häirintä kyllä on miesten vastuulla. Jos naiset vaikka heittelisivät miehiä lumipalloilla niin se olisi naisten vastuulla. 

Miesten vastuulla ei ole tehdä naisia onnellisiksi, mutta todellakin on heidän vastuullaan olla häiritsemättä. 

Toisille haitan tekeminen on aina tekijän vastuulla, mutta muilla ei ole vastuuta mielin kielin miellyttää/piikoa toisia ihmisiä sukupuolesta riippumatta.

Paitsi tietysti omia lapsiaan. <

Ahdistelu on ahdistelijan vastuulla, vai väitätkö, että jos 3 naista heittää miestä lumipallolla, niin kaikki naiset on siitä vastuussa?

Vierailija
457/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ymmärtää mutta nauttivat naisen epämukavuudesta, kun hetken tuntevat itsensä vahvemmaksi.

Nämä henkilöt oppii karsimaan. Hyvät tyypit kannustaa, huonot lannistaa. Haastavaa, sillä moni esittää ensin kivaa jotta pääsee lähelle.

Tuollainen pahantahtoisuus on eittämättä tuomittavaa. Mutta miten pitää suhtautua niihin, jotka eivät pyri aiheuttamaan epämukavuutta, vaan ovat mielestään oman elämänsä charmikkaista jamesbondeja?

Jos mietin tuntemiani miehiä, niin en ole tunnistanut halua aiheuttaa epämukavuutta toisissa. Sen sijaan tunnen lukuisia miehiä, joille kaksimieliset vitsit ovat hyvää huumoria. Tai kaduilla vislailut ovat juuri sitä, mitä naiset ainakin salaa haluavat. Ja varsinkin alkoholin tullessa kuvioon kaikki estot poistuvat.

Jos tunnet miehiä joiden kaksimieli

Toisin kuin sinä viherpunamarxistit eivät pysty sietämään erimieltä olemista.  Sinut täytyy nujertaa kunnes olet heidän kanssaan samaa mieltä.  Kauhulla odotan milloin voimaantuvat niin että alkavat hävittämään toisinajattelijoita.

Vierailija
458/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallista keskustelua toivovat itse sivuuttavat kaikki asialliset kommentit jotka eivät tiuku miesvihaa.(?)

Vierailija
459/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sehän se pointti onkin että ne väärin tekijät ei oo normaaleja vaikka ryhmää syyllistämällä muuta väitetään."

Väärin tekijät tekevät jo nyt väärin. Ei heitä saa jotain tekemään mikään syyllistäminen.

Ja normaali mies ei ala naisia häiritsemään siksi että miesten naisiin kohdistamasta häirinnästä puhutaan.

Unohda hetkeksi se että luulet mun puhuvan vain mies ryhmän syyllistämisestä ja ajattele tätä geneerisenä ihmisten toimintana. Asiaa on nimittäin tutkittu monissa paikoissa ja aina sama kaava.

Jos Suomessa ongelmalähiössä asuvien oletetaan olevan rikollisia he tekevät niitä enemmän kuin muut tai Amerikassa musta väestö tekee enemmän rikoksia koska heille on aina sanottu että musta väestö tekee enemmän rikoksia.

Sama pätee ihan kaikkeen ryhmä syyttelyyn. 

Onko joku oikeasti niin naiivi, että uskoo näin?

Ymmärrä lukemasi äläkä vääristele sanomaa.

Vierailija
460/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tunnet miehiä joiden kaksimieliset vitsit häiritsevät, miksi hengailet heidän kanssaan? Itse änget tilaan missä joku niitä vitsejä laukoo. Jos en itse tykkää jostain tyypistä, ja niitä on monia, minä hengailen muiden kanssa. En minä änge kommunistinuortenkaan tapahtumiin ja vaadi heitä vaihtamaan keskustelun aihetta koska marxilaisuus v*tuttaa.

Naiset onnistuu lisääntymäänkin näiden ahdistelijoiden kanssa. Naiset ihan itse löytävät nämä "prinssit" aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme