Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät ymmärrä miten heidän tekemä ahdistelu on naisista pelottavaa ja kuvottavaa?

Vierailija
30.05.2024 |

Miksi ei mene jakeluun?

Kommentit (625)

Vierailija
361/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on niin tyhmiä ja vastenmielisiä, ettei niille viitsi edes puhua.

Mutta panna niitä voi.

Ei enää edes sitä.

Vierailija
362/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä ketjussa tarkoitetaan ahdistelulla? Entä millaiset kommentit ja eleet koette kohteliaisuuksiksi? 

Miesopettaja sanoi mulle koulussa että teen hienoa taidetta. Muistan tuon aina

Siis ahdistelukokemuksenako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehiä taas maalitetaan.

Vierailija
364/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimiehiä taas maalitetaan.

Tässä elämässä ei yksikään hyvä teko jää rangaistuksetta. 

En ole enää kiltti.

Vierailija
365/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viesteidtä poistetaan asialliset vastaukset? No jos ette halua tietää totuutta niin pitäkää tunkkinne.

Vierailija
366/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistelusta puhutaan enemmän kuin mitä sitä oikeasti on. En ole törmännyt siihen enää vuosikymmeniin. Nuorena oli vähän mutta kahdenkympin jälkeen ei enää ollenkaan. En muista mitään vaikka kuinka pinnistelen.

Voi tietysti olla, että ulkkismiesten lisääntynyt määrä sen jälkeen vaikuttaa asiaan niin kuin varmaan tekeekin mutta suomalaismiehet on keskimäärin hyvinkin varovaisia.

Vierailija
367/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi viesteidtä poistetaan asialliset vastaukset? No jos ette halua tietää totuutta niin pitäkää tunkkinne.

Modet estää jopa kirjoittamisen jos viestissä sanoja joota ei hyväksytä

Vierailija
368/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Valkeakoskelaiset eivät ymmärrä miten heidän tekonsa on naisista pelottavaa ja kuvottavaa?

Vierailija
369/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Valkeakoskelaiset eivät ymmärrä miten heidän tekonsa on naisista pelottavaa ja kuvottavaa?

Kyllä! Hävetkää KAIKKI Valkeakoskelaiset!

Vierailija
370/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkkikset kyttäävät silmä kovana varsinkin nuoria tyttöjä. Helppoja kohteita, joita voi tarvittaessa alistaa ja kontrolloida. Änkeävät väen väkisin tyttöjen seuraan. 

Vierailija
371/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkkikset kyttäävät silmä kovana varsinkin nuoria tyttöjä. Helppoja kohteita, joita voi tarvittaessa alistaa ja kontrolloida. Änkeävät väen väkisin tyttöjen seuraan. 

mina ähmed myös poika kay 

Vierailija
372/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan esimerkin kohtaamisesta, joka ei ollut ahdistelua eikä ahdistava. Olin eräällä lentokentällä ja etsin oikeaa junaa, kun kuulin takaani äänen kysyvän tiesinkö mistä juna keskustaan lähtee. Vastasin että en ole varma mutta luulen että täältä. Kävelimme raiteille samaa matkaa ja heitimme jotain small talkia. Junaan noustessamme hän ei seurannut minua ja tullut viereeni istumaan sillä en kutsunut häntä siihen. Arvostin tätä suuresti sillä olen introvertti ja etenkin julkisissa tykkään olla vain hiljaa itsekseni.

Kun jäimme samalla asemalla pois, kohtasimme taas. Juttelimme kun nousimme liukuportailla ylös, hän oli hauska ja asiallinen, katsoi minua silmiin ja vaikutti mukavalta tyypiltä. Kun tiemme olivat eroamassa, hän ehdotti hyvin luonnollisesti että voisimmehan jatkaa tästä vaikka kahville, mikäli minulla ei olisi muuta tekemistä. Tällöin kieltäydyin kohteliaasti sillä minulla oli jo kiire ystäväni luokse. Hän kiitti seurastani ja toivotti mukavaa jatkoa ja katosi ihmisvilinään.

Se oli rento, mukava, hauska kohtaaminen josta jäi hyvä mieli ja kukaan ei ahdistellut ketään. Sosiaalisesti normaali tilanne johon sosiaalisesti normaalit miehet ja naiset pystyvät.

Eli onko niin, että kaikki miehet eivät olekaan potentiaalisia ahdistelijoita?

Vierailija
373/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies ei ahdistele naisia eikä ketään muitakaan.

Vierailija
374/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Joskus sitä on miettinyt että pitäisikö itse olla aloitteellisempi naisia kohtaan, mutta olen päätynyt nykyisessä ilmapiirissä siihen etten tee aloitetta jos vastapuoli ei ole ensin osoittanut selkeää mielenkiintoa."

Aloitteita voi tehdä myös varsin neutraalisti jolloin kummallekin jää kunniallinen perääntymistie jos ei sitten kiinnostakaan. Suomen ongelma on se että liian monen miehen käsitys aloitteesta on tarttua kiinni takapuolesta tai ehdotella härskejä. Onko se sitten sosiaalista kömpelyyttä vai kyvyttömyyttä lukea toista ihmistä, en tiedä.

Aloite tehdään siinä vaiheessa kun molemminpuolinen kiinnostus on selvää, tai jos teet sen yksipuolisesti niin sitten USKOT kun sanotaan ei kiitos. On todella häiritsevää saada viestejä miehiltä jotka eivät usko ja ymmärrä.

Minä olen onnellisesti naimisissa, usean lapsen äiti. Olen normaalin kohtelias ja ystävällinen kun tapaan ihmisiä. Olen tilanteessa jossa kaksi miestä osoittaa kiinnostustaan, siis kaksi miestä, jotka tietävät että olen naimisissa, olen puhunut heille miehestäni ja perheestäni. Molemmille olen osoittanut käytökselläni ja viesteissä että en ole kiinnostunut seurasta, ihan ystävällisesti senkin tein. He jatkavat, en ymmärrä miksi. Syyksi nyt vaan ei riitä että on kiinnostunut, olen sanonut ei. Minun pitää siis ilmeisesti sanoa suoraan ja ikävästi että jättäkää minut rauhaan. Ja se vaikuttaa sitten tietysti kanssakäymiseen joka kuitenkin on säännöllistä.

Voisiko joku mies kertoa syyn miksi näin käyttäydytään? Olen ollut pelkästään normaali. Mietin omaa käytöstäni tässä tietysti, en ole antanut syytä. En haluaisi alkaa rettelöimään. MIKSI jatketaan, eikö ole ymmärrystä että se on sopimatonta? 

Vierailija
375/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet näkee tuon kostona ja hyväksyy sen kun ihan jokainen nainen käyttää jollain tasolla miehiä henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen.

Naisten pitäisi lopettaa miesten hyväksikäyttö jos haluaa että miehet lopettavat naisten hyväksikäytön.

Ei se voi mennä niin että naisilla on joku ertityis lupa käyttää miehiä hyväkseen. Kun kerran kaikki miehet on vastuussa kaikkien miesten teoista niin kaikki naiset on myös vastuussa naisten tekemästä miesten hyväksikäytöstä

Vierailija
376/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minua on mm. kuvattu ja kourittu liukuportaissa, lyöty perseelle kadulla keskellä kirkasta päivää (ja kun huusin hänelle, hän sanoi ai sulla onkin menkat)"

Anteeksi kun nauroin ääneen tälle.

M

Vierailija
377/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monia miehiä ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta toisten ihmisten, eikä varsinkaan naisten ihmisoikeudet. Naiset ovat näille miehille vain kolme reikää. Siksi nämä miehet ahdistelevat. 

Ketkä nyt enimmäkseen katsookaan p*rnoa, vaikka ruudulla saattaa ihan hyvin esiintyä ihmiskaupan uhri, jota r*iskataan? Ketkä käyvät Thaimaassa käyttämässä hyväksi ihmiskaupan uhreja, joiden todellisesta iästä ei ole tietoa?

Ei näytä haittaavan, vaikka eivät tiedä, onko nainen ihmiskaupan uhri ja/tai täysi-ikäinen. Vai mahtaisiko haitata silloinkaan, vaikka tietäisivätkin? 🤮

Eihän teitä naisiakaan ihmiskaupassa kiinnosta kuin se miesten osuus. Niiden tyttöjen houkuttelu siihen onnistuu naisen tekemänä huomattavasti paremmin, mutta käytännössä koskaan ei kuule halaistua sanaa siitä naisten osuudesta s

Kuinkahan paljon seksi-ihmiskauppaa olisi, jos maailmassa ei olisi miljoonia ja taas miljoonia miehiä valmiina käyttämään hyväksi ja katsomaan p*rnossa noita kaupattavia naisia? Valtava kysyntä on tuon koko ongelman ydin, jonka miehet muodostavat.

Toki noinkin. Vaan kerrotko vielä miksi tuo olisi syy antaa niille naisille jonkinlainen synninpäästö, jotka siinä ihmiskaupassa on osallisena? Onko huumediilerikin vain uhri, joka on suuren kysynnän vuoksi pakotettu myymään niitä huumeita? 

Vierailija
378/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät ymmärrä, että jatkuva arvostelu, syyttely, ylimielinen käytös ja nöyryytys eivät ole millään lailla oikeutettua käytöstä - ja äärimmäisyyksiin vietynä saavat (ainakin osalla ihmisistä) pinnan palamaan niin täydellisesti, että tekevät jotain tyhmää?

Miksi yhden tekemä vääryys olisi merkityksetön, mutta toisen tekemä tuomittava?

Vierailija
379/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monia miehiä ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta toisten ihmisten, eikä varsinkaan naisten ihmisoikeudet. Naiset ovat näille miehille vain kolme reikää. Siksi nämä miehet ahdistelevat. 

Ketkä nyt enimmäkseen katsookaan p*rnoa, vaikka ruudulla saattaa ihan hyvin esiintyä ihmiskaupan uhri, jota r*iskataan? Ketkä käyvät Thaimaassa käyttämässä hyväksi ihmiskaupan uhreja, joiden todellisesta iästä ei ole tietoa?

Ei näytä haittaavan, vaikka eivät tiedä, onko nainen ihmiskaupan uhri ja/tai täysi-ikäinen. Vai mahtaisiko haitata silloinkaan, vaikka tietäisivätkin? 🤮

Eihän teitä naisiakaan ihmiskaupassa kiinnosta kuin se miesten osuus. Niiden tyttöjen houkuttelu siihen onnistuu naisen tekemänä huomattavasti paremmin, mutta käytännössä koskaan

Onko näin tyhmiä ihmisiä olemassa? Ymmärrätkö että puhut ihmiskaupan uhreista? 

Vierailija
380/625 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät ymmärrä miten heidän oman tasonsa arviointi on miehistä pelottavaa ja kuvottavaa?

Naiset yliarvioivat oman tasonsa lähes aina, se ruma nainen luulee olevansa kaunis ja ylipainoinen nainen luulee olevansa normaalipainoinen. Tämän takia naisille ei se keskiverto mies kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän