Miksi miehet eivät ymmärrä miten heidän tekemä ahdistelu on naisista pelottavaa ja kuvottavaa?
Kommentit (625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin aika osuvan pätkän jossa mainittiin kuinka miehet ovat huolissaan tekoälyn ja robottien maailmanvalloituksesta. "Voi ei, nehän voi ottaa vallan, ahdistella meitä, päättää meidän elämästä ja mitä meidän vartaloille tapahtuu, ja vaikka /aiskata tai /appaa jos haluavat."
Naiset: "Kuulostaa tavalliselta arkipäivältä. Tervetuloa kerhoon."
En minä ainakaan. Toivon, että saamme pian hyviä seksirobotteja.
Minäkin. Ehkä pysyisivät ahdistelijat sitten luolissaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä naisista haluasi, että kukaan mies ei koskaan kiinnittäisi teihin mitään huomiota, että olisitte kaikissa käänteissä kuin ilmaa. Miehet suhtautuisivat teihin kuin johonkin elämän ehtoopuolen kääkkään. Eli katsoisivat ohitsenne kuin teitä ei olisikaan. Olisiko tämä toivomanne maailma?
Tietysti kanssaihminen pitää huomata eikä kohdella kuin ilmaa. Normaali kohteliaisuus olisi mukavinta! Esim samalla tavalla kohtaaminen kuin jos juttelisit vaikkapa siskosi, tätisi tai serkkusi kanssa. Ihmisenä, ei seksiobjektina.
Sellaista toivoisin sydämeni pohjasta! Maailma olisi ihana paikka sitten!
Valitettavasti niin monet naiset ovat jotenkin vinksahtaneita, että tulkitsevat juuri tuollaiset kohtaamiset ahdisteluna. Tämän vuoksi olen itseni suojelemiseksi alkanut kohdella kaikkia ei-p
No se johtuu ikävä kyllä niistä huonoista kokemuksista lapsesta saakka.
Mulle kerran bussissa yks asiallisen oloinen keski-ikäinen mies yhtäkkiä sanoi "sulla on herkullisen isot tissit". Olin silloin 27-vuotias, mutta todella babyface. Yhtäkkiä sanoin vaan "anteeksi mitä, olen 14-vuotias". Se mies meni ihan hämilleen, punasteli, tiputti puhelimen, meinasi tukehtua ja alkoi vaan sönköttään "olen pahoillani, sori, en tarkoittanut, anteeksi tuhannesti jne...". Vitsi miten hyvältä se tuntui, että sai iskettyä tuolla tavoin takaisin.
Kyllä tietävät, mutta ahdistelijat eivät välitä. Turhaa yleistää sitä koskemaan kaikkia miehiä. Suurin osa ei ahdistele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä naisista haluasi, että kukaan mies ei koskaan kiinnittäisi teihin mitään huomiota, että olisitte kaikissa käänteissä kuin ilmaa. Miehet suhtautuisivat teihin kuin johonkin elämän ehtoopuolen kääkkään. Eli katsoisivat ohitsenne kuin teitä ei olisikaan. Olisiko tämä toivomanne maailma?
Tietysti kanssaihminen pitää huomata eikä kohdella kuin ilmaa. Normaali kohteliaisuus olisi mukavinta! Esim samalla tavalla kohtaaminen kuin jos juttelisit vaikkapa siskosi, tätisi tai serkkusi kanssa. Ihmisenä, ei seksiobjektina.
Valitettavasti niin monet naiset ovat jotenkin vinksahtaneita, että tulkitsevat juuri tuollaiset kohtaamiset ahdisteluna. Tämän vuoksi olen itseni suojelemiseksi alkanut kohdella kaikkia ei-p
Sama. En puhu vieraille naisille tai edes katso päin. Töissä on joskus ikävä kyllä pakko, mutta yritän minimoida tilanteet mm. olemalla mahdollisimman paljon etätöissä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kerran bussissa yks asiallisen oloinen keski-ikäinen mies yhtäkkiä sanoi "sulla on herkullisen isot tissit". Olin silloin 27-vuotias, mutta todella babyface. Yhtäkkiä sanoin vaan "anteeksi mitä, olen 14-vuotias". Se mies meni ihan hämilleen, punasteli, tiputti puhelimen, meinasi tukehtua ja alkoi vaan sönköttään "olen pahoillani, sori, en tarkoittanut, anteeksi tuhannesti jne...". Vitsi miten hyvältä se tuntui, että sai iskettyä tuolla tavoin takaisin.
Valitettavasti kaikki miehet eivät reagoi tuolla lailla vaan jopa innostuvat. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Isäs on varmaan onnellinen, kun on noin hyvin kehittynyt tytär." Lääh puuh käsi väkisin housujen sisäpuolelle, rinnoista puristelua, rivojen puhumista jne. tämä tapahtui työpaikalla päivittäin "Ootko lesbo, kun ei mies kelpaa?"
Esimies ei tähän ahdisteluun puuttunut muuten kuin naureskelemalla. Isämies tosin joutui puhutteluun, kun puhui puhelimessa pitkiä puheluita.
Hyi saakeli miten ahdistavan ällöttävää sinulla on ollut työpaikalla ja kehtaa se iljetys vielä kysyä, että ootko lesbo ku mies ei kelpaa?.
Oletko käynyt juttelemassa, saanut apua? Miten olet pärjännyt? Traumatisoiva kokemus varmasti ja vieläpä päivittäin. :(
Annan esimerkin kohtaamisesta, joka ei ollut ahdistelua eikä ahdistava. Olin eräällä lentokentällä ja etsin oikeaa junaa, kun kuulin takaani äänen kysyvän tiesinkö mistä juna keskustaan lähtee. Vastasin että en ole varma mutta luulen että täältä. Kävelimme raiteille samaa matkaa ja heitimme jotain small talkia. Junaan noustessamme hän ei seurannut minua ja tullut viereeni istumaan sillä en kutsunut häntä siihen. Arvostin tätä suuresti sillä olen introvertti ja etenkin julkisissa tykkään olla vain hiljaa itsekseni.
Kun jäimme samalla asemalla pois, kohtasimme taas. Juttelimme kun nousimme liukuportailla ylös, hän oli hauska ja asiallinen, katsoi minua silmiin ja vaikutti mukavalta tyypiltä. Kun tiemme olivat eroamassa, hän ehdotti hyvin luonnollisesti että voisimmehan jatkaa tästä vaikka kahville, mikäli minulla ei olisi muuta tekemistä. Tällöin kieltäydyin kohteliaasti sillä minulla oli jo kiire ystäväni luokse. Hän kiitti seurastani ja toivotti mukavaa jatkoa ja katosi ihmisvilinään.
Se oli rento, mukava, hauska kohtaaminen josta jäi hyvä mieli ja kukaan ei ahdistellut ketään. Sosiaalisesti normaali tilanne johon sosiaalisesti normaalit miehet ja naiset pystyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti niin monet naiset ovat jotenkin vinksahtaneita, että tulkitsevat juuri tuollaiset kohtaamiset ahdisteluna. Tämän vuoksi olen itseni suojelemiseksi alkanut kohdella kaikkia ei-perhepiirini naisia kuin ilmaa.
M44
No eivät tulkitse. Joko keksit omiasi tai "normaali" käytöksesi naisia kohtaan ON ahdistelua, missä tapauksessa on hyvä, että sentään tajuat jättää nämä rauhaan.
Tuntematon mies katsoi minua kerran hyvin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta kun ne, joiden huomioon naisella on oikeus, ei kiinnitä sitä huomiota. Ja tasojahan ei ole.
Mikä siinä on naisilla kun ei mene jakeluun että kaikki miehet ei ole sairaita rikollisia Vaikka naiset kaikkia miehiä syyttää?
Vaikka kaikki miehet on naisten mielestä yksi kollektiivinen ryhmä missä kaikki miehet on vastuussa kaikkien miesten teoista niin kai nyt naiset on kuitenkin vielä uniikkeja lumihiutaleita yksilöinä jotka ei todellakaan ole vastuussa muiden naisten teoista?
Vierailija kirjoitti:
Annan esimerkin kohtaamisesta, joka ei ollut ahdistelua eikä ahdistava. Olin eräällä lentokentällä ja etsin oikeaa junaa, kun kuulin takaani äänen kysyvän tiesinkö mistä juna keskustaan lähtee. Vastasin että en ole varma mutta luulen että täältä. Kävelimme raiteille samaa matkaa ja heitimme jotain small talkia. Junaan noustessamme hän ei seurannut minua ja tullut viereeni istumaan sillä en kutsunut häntä siihen. Arvostin tätä suuresti sillä olen introvertti ja etenkin julkisissa tykkään olla vain hiljaa itsekseni.
Kun jäimme samalla asemalla pois, kohtasimme taas. Juttelimme kun nousimme liukuportailla ylös, hän oli hauska ja asiallinen, katsoi minua silmiin ja vaikutti mukavalta tyypiltä. Kun tiemme olivat eroamassa, hän ehdotti hyvin luonnollisesti että voisimmehan jatkaa tästä vaikka kahville, mikäli minulla ei olisi muuta tekemistä. Tällöin kieltäydyin kohteliaasti sillä minulla oli jo kiire ystäväni luokse. Hän kiitti seuras
Kuulostaa mukavalta kohtaamiselta. Olisin itse yrittänyt järjestää aikaa kahvitteluun tuollaisen kanssa kyllä! Mutta varmasti muutenkin piristi päivää.
Lisää tuollaisia hyväkäytöksisiä miehiä maailmaan, kiitos!
Käyn maksullisissa hakemassa seksuaalisen tyydytykseni. Muuten en ole missään tekemisissä naisten kanssa. Suosittelen tätä kaikille miehille.
Ei parisuhdetta tai lapsia = ei huolia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerta kaikkiaan tajua, mitä yritätte saavuttaa näillä puheilla. Syytätte syyttömiä miehiä asioista, joita he eivät ole tehneet, ja samaan aikaan oikeutatte syyllisten miesten teot väittämällä, että jokainen mies joka tapauksessa tekee niitä, joten muutakaan vaihtoehtoa heillä ei olisi ollut.
Ketä syytöntä tässä nyt muka on syytetty? Jos sanon että naiset pitävät kokkareita niin kaikki varmasti ymmärtävät että se ei koske ihan jokaista naista. Tai pitää kyllä olla jotenkin vajavainen jos ei ymmärrä.
Miehet ahdistelevat naisia. Se ei tarkoita että joka ikinen mies ahdistelee, vaan sitä että ne ahdistelijat ovat miehiä.
Jos kaikki miehet eivät ahdistele, ei pidä väittää, että "miehet ahdistelevat" vaan sanoa, että jotkut miehet ahdistelevat tai osa miehistä ahdistelee. Eihän yksittäisten naistenkaan tekoja saa yleistää ja väittää, että kaikki naiset tekevät jotain tai heillä on jokin tietty ominaisuus. Jos väitteessä ei ole minkäänlaista rajausta, sen voi olettaa koskevan kaikkia kyseiseen ryhmään kuuluvia. Sanavalinnoilla on merkitys.
En yhtään epäile, ettei ahdistelu olisi yleistä, sillä tiedän itsekin miehiä, joiden joutuminen ahdistelusta syytetyksi ei yllättäisi. Olisi silti kiinnostavaa tietää, miksi omassa lähipiirissäni kukaan nainen ei edes kysyttäessä kerro joutuneensa ahdistelluksi. Yksittäisiä hyvin harvinaisia epäasiallisia kommentteja he ovat kuulleet, mutta nekään eivät ole yleisiä. Jos ahdistelu on hyvin yleistä, omassa tuttavapiirissä pitäisi olla ahdistelluiksi joutuneita naisia. Miksi ei ole? Kohdistuuko ahdistelu vain osaan naisista? Jos kohdistuu, mihin osaan ja miksi? Vai onko kysymys siitä, minkä eri ihmiset kokevat ahdisteluksi ja mitä eivät? Onko oma tuttavapiirini jotenkin poikkeuksellinen?
Kuulostaa mukavalta kohtaamiselta. Olisin itse yrittänyt järjestää aikaa kahvitteluun tuollaisen kanssa kyllä! Mutta varmasti muutenkin piristi päivää.
Lisää tuollaisia hyväkäytöksisiä miehiä maailmaan, kiitos!
Joo myönnän että jälkeenpäin kaduin vähän että en edes yhteystietoja vaihtanut, en vain siinä osannut käyttää aivojani kun tosiaan oli kiire ja minua jo odotettiin. Hän oli ihan tavallinen mies Saksasta, mutta jäi tosiaan pelkästään positiivisesti mieleeni siksi että kaikki tuossa oli, noh, mukavaa. Mukava tyyppi, mukavat jutut, mukava kohtaaminen. Ehkä hänkin jossain vielä muistelee sitä mukavaa naista Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti niin monet naiset ovat jotenkin vinksahtaneita, että tulkitsevat juuri tuollaiset kohtaamiset ahdisteluna. Tämän vuoksi olen
No eivät tulkitse. Joko keksit omiasi tai "normaali" käytöksesi naisia kohtaan ON ahdistelua, missä tapauksessa on hyvä, että sentään tajuat jättää nämä rauhaan.
Ihanaa, femspleinaamista tässä juuri kaivataankin. Kiva että tiedät toista ihmistä paremmin, mikä hänen oma kokemuksensa on. Kaltaisesi naiset ovat syy MGTOW-liikkeelle.
eri
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin menen ohi kaikista ihmisistä. Täysin normaalia toimintaa. Tuntuuko se sinusta pahalta vai mikä oli viestisi pointti?
Ex-tyttöystäväni oli järkyttävä pummi.
---> Kaikki naiset ovat potentiaalisia pummeja.
Valitettavasti niin monet naiset ovat jotenkin vinksahtaneita, että tulkitsevat juuri tuollaiset kohtaamiset ahdisteluna. Tämän vuoksi olen itseni suojelemiseksi alkanut kohdella kaikkia ei-perhepiirini naisia kuin ilmaa.
M44