Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tokmannin huono tulos

Vierailija
25.07.2024 |

Ennen kävin pari kertaa viikossa Tarjoustalossa ostamassa siivousvälineitä ja -aineita ja aina tarttui mukaan joku tarjoustuote. Kesäalesta löysin aina loppurysäyksestä 50-70% alennuksella vaatteita.

Entä nyt? Tokmannilla olen käynyt kahdesti tänä vuonna: enää siellä ei minusta ole halpaa ja hyvät tarjoukset ovat vain klubilaisille. En kuulu klubiin enkä aio liittyä - olen alkanut käydä Lidlissä ja Saiturinpörssissä.

Tokmannin aletkin ovat nykyään tyyliin: 20% ale (ei koske sittenlitaniatuotteita alen ulkopuolelta) tai klubitarjouksia. Ja se Miny-osasto ei ole yhtään minun tyyliäni. Tokmanni näyttää tekevän Tiimarit muuttaessaan toimivan konseptin joksikin muuksi.

Sitten ihmetellään huonoa tulosta. Pitäkööt roinansa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa ostamassa siivousvälineitä ja -aineita?? On vissiin kaapit pullollaan niitä

Vierailija
2/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen hain partateriä niitä Bic merkkisiä. 30 kpl pussi maksoi niitä 4.79 kun normaalisti maksaa jotain 7.50 euroa. Ostin 6 pussia eli 180 partaterää. Riittää siis vuodeksi ainakin. On tokmannilla aika hyviä tarjouksia välillä. Ostin kengät ja hyllyssä oli hinta 49,90 mutta kassalla hinta olikin 24.90

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä tokmanille kun temu tuo saman tavaran kotiovelle 1/10 hinnalla???

Vierailija
4/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tuo unohtui! Temulle lähtee tilauksia usein. 

AP

Vierailija
5/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Tokmannilla asioimisen. Usein joku sian näköinen tyly mies kintereillä seuraa koko ostosreissun, pölliikö jotain (kaupungeissa.) Kalliit hinnat perustuotteille eli Prismasta tai S-marketista saa jopa halvemmalla. Monet vaatteet ei ole kestäneet hyvänä paria pesua enempää. Mitä enää tarvitsee ostaa Tokmannilta? Ei oikeastaan mitään. Kaiken saa muualta samalla hinnalla tai halvemmalla. 

Vierailija
6/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain tyhmä ostaa muualta, jos Temusta saa saman tuotteen, joskus jopa paremman ja paljon halvemmalla.

Se on sitä kapitalismia. Siksi vien rahani TEMUlle niin kauan kun kilpailua ei ole 😍

Vierailija
7/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just eilen hain partateriä niitä Bic merkkisiä. 30 kpl pussi maksoi niitä 4.79 kun normaalisti maksaa jotain 7.50 euroa. Ostin 6 pussia eli 180 partaterää. Riittää siis vuodeksi ainakin. On tokmannilla aika hyviä tarjouksia välillä. Ostin kengät ja hyllyssä oli hinta 49,90 mutta kassalla hinta olikin 24.90

Karvanpoistoterät oli Normalissa 1,50 4 kpl ja olen ne ostanut muutaman vuoden ajan normalista, koska viisi vuotta sitten ne samat maksoi Tokmannilla 3,90 8 kpl. Nykyään varmasti yli neljä euroa. Harmi vaan, Normal on poistanut nuo tietyt terät valikoimasta ilmeisesti ja mun pitää taas alkaa maksamaan niistä euro enemmän. 

Vierailija
8/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvanpoistoterät oli Normalissa 1,50 4 kpl ja olen ne ostanut muutaman vuoden ajan normalista, koska viisi vuotta sitten ne samat maksoi Tokmannilla 3,90 8 kpl. Nykyään varmasti yli neljä euroa. Harmi vaan, Normal on poistanut nuo tietyt terät valikoimasta ilmeisesti ja mun pitää taas alkaa maksamaan niistä euro enemmän. 

Temusta saa 30 kpl eurolla....

Vierailija
9/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat eivät ole enää edullisemmat kuin muualla. Tokmannin eivät ole kaupungin keskustassa. Ostan saman tuotteen samalla hinnalla Prismasta joka on keskustassa ja vieressä. Tokmanni kauempana. Ei syytä lähteä kauemmaksi. Liikun pyörällä. 

Vierailija
10/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää kiva käydä kun aina saa selvittää kuittia. Minullakin käynnit harventuneet ehkä kertaan kuukaudessa. 

Vierailija
11/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä löydä mitään, muilta näkee netistä onko ja missä.

Vierailija
12/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain tyhmä ostaa muualta, jos Temusta saa saman tuotteen, joskus jopa paremman ja paljon halvemmalla.

Se on sitä kapitalismia. Siksi vien rahani TEMUlle niin kauan kun kilpailua ei ole 😍

Tuota. Mielipide se on tuokin. Haluat siis kiinalaisen palkkatason suomeen? Ei kai ne siellä kiinassa maksa rihkaman tekijälle 15-20 euroa tunti. Miksi se tuote on siis niin halpa..

Toivottavasti et myös ihmettele miksei valtio tue enempää suomessa työttömiä tai miksei suomessa makseta enempää palkkaa. Kun se sama kapitalismi tuo tänne halpaa tavaraa ulkomailta.

Ulkomailta tilaamalla vähenee suomessa työpaikat ja samalla jonkun pitää myydä ulkomaille vastaavalla rahalla että suomalainen saa rahan minkä itse puolestaan siirtää ulkomaille tilatessaan temusta tms. Toki ulkomaille myymisen voi korvata esim ottamalla velkaa, kuten sannan hallitus otti ja jakoi kansalle ja ulkomaille, koska rahaa kuulemma oli. No ei tainnut olla.

Vierailija
13/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota. Mielipide se on tuokin. Haluat siis kiinalaisen palkkatason suomeen? Ei kai ne siellä kiinassa maksa rihkaman tekijälle 15-20 euroa tunti. Miksi se tuote on siis niin halpa..

Toivottavasti et myös ihmettele miksei valtio tue enempää suomessa työttömiä tai miksei suomessa makseta enempää palkkaa. Kun se sama kapitalismi tuo tänne halpaa tavaraa ulkomailta.

Ulkomailta tilaamalla vähenee suomessa työpaikat ja samalla jonkun pitää myydä ulkomaille vastaavalla rahalla että suomalainen saa rahan minkä itse puolestaan

Ei kiinnosta. Luotan kapitalismiin. Se on tehokkain markkinamalli, joka säännöstelee itsensä kilpailun kautta 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi