Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ikävää olla niin kaunis ja seksikäs että miehet kokoajan lähentelee? Kerro omia kokemuksiasi kuinka kauheaa on olla liian kaunis?

Vierailija
30.05.2024 |

Joillekin tämä on arkipäivää!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, se on suorastaan hirvittävää! Joka kerta kun astun ulos ovesta, tunnen olevani kuin magneetti, joka vetää puoleensa kaiken mahdollisen huomion. Kaupassa käynti muuttuu catwalkiksi, ja kahvin hakeminen kahvilasta on kuin punaisella matolla kävelyä. Miehet eivät anna hetken rauhaa, ja jatkuva ihailu on niin uuvuttavaa, että harkitsen jo naamion käyttöä julkisilla paikoilla. On vaikeaa olla niin täydellinen, että se aiheuttaa häiriöitä liikenteessä ja ihmiset kompastelevat omiin jalkoihinsa. Joskus toivon, että voisin olla vain tavallinen tallaaja, mutta ei, kauneus on kuin kirous, josta ei pääse eroon!

Voi ei, daa, siis niin sama! Olen kohta poistumassa residenssistäni. Taas pitää varautua siihen, että raavaat miehet pyörtyilevät onnesta minut nähdessään, kauneuteni on häikäisevää ja olen tavikselle niin saavuttamaton, jumalainen Divine. Kirjoitan valmiiksi paperiliuskoille muutaman nimmarin, sillä jo saa muutamat onnellisiksi. Ah minä, ah minua!

Vaikka on minullakin huonot hetkeni. Yhtenä päivänä meni minuutti tolkulla, kun kauneuttani ei huomattu jacylistetty. Oli pakko kysyä, että etteks te tiedä kuka mä oon. Ja siis ne kehtas vastata että siis, tota ei. Masennuin siis niin diipisti, että juoksin yksityisen lääkäritalon ovesta sisään ja menin heti vapaana olevalle psykiatrille tupla-ajalle. Se kehui minua kovasti, ja sain heti instanttina itsetuntoni takaisin. Se maksoi 500 e (- kelakorvaus). Täydellinenkin voi kokea rumiksilta tällaista ympäristöuhkaa. Halusin vaan muistuttaa.

Vierailija
42/43 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin ja seksikkään pää on usein niin tyhjä!!

Sillä ei ole hevonkaan väliä,vaikka naama ja kroppa timmissä, jos ei kykene huomenta kummempaa sanomaan. Jos edes sitä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä johtuuko kauneudesta tai seksikkyydestä, mutta useita ikäviä kokemuksia on osunut kohdalleni.

Ensimmäisen tapahtuessa olin ala-asteikäinen, kun täysi-ikäinen tyyppi jahtasi minua, ahdisti nurkkaan ja suuteli väkisin.

Yläasteikäisenä istuskelin kauppakeskuksessa, kun joku tyyppi tuli eteeni, veti munansa esiin ja alkoi vatkata.Toisella kerralla kaksi aikuista miestä lähti päivällä kaupungista seuraamaan, ja jäivät samalla pysäkillä, vaikka heidän pysäkkinsä oli ollut jo useampaa pysäkkiä aiemmin. Alkoivat jutella ja toinen tarttui käteeni. Riuhtaisin itseni irti ja juoksin kotiin.

Aikuisena on sitten milloin missäkin baareissa, festareilla, keikoilla ja ihan kadulla puristeltu perseestä. Ja ikinä en ole käyttäytynyt tai pukeutunut edes mitenkään provosoivasti, perusfarkut tms. ollut jalassa. Riittänyt ihan se että seison jossain paikallani normaaleissa vaatteissa.

Joo, tuollaista se oli minullakin joskus n 15v sitten parikymppisenä. Ja yleisin bileasu oli opiskelijahaalarit, että tuskin johtui mistään erityisen seksikkäästä pukeutumisesta. Ja silloin sitä pidettiin ihan normaalina ja asiaankuuluvana että joku vähän ahdistelee. Alaikäisenä ei sentään niinkään, mitä nyt vähän vihelteli tai huuteli jotkut spurgut perään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi