Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ikävää olla niin kaunis ja seksikäs että miehet kokoajan lähentelee? Kerro omia kokemuksiasi kuinka kauheaa on olla liian kaunis?

Vierailija
30.05.2024 |

Joillekin tämä on arkipäivää!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin eilen niin tiukat shortsit että lerssikkä roikkui puntista. Kyllä naiset tuijotti. 

Ja pukeudun niin ainoastaan itseni takia.

Vierailija
22/43 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole liian kaunis, mutta silti päässyt ahdistelun kohteeksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin eilen niin tiukat shortsit että lerssikkä roikkui puntista. Kyllä naiset tuijotti. 

Siinähän pukeudut, mutta sukuelin ei saa roikkua paljaana julkisilla paikoilla. Sinusta voidaan tehdä rikosilmoitus ja sen voi tehdä joku nainen tai sitten toinen mies. Jännä juttu. 

Vierailija
24/43 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Minä olen kaunis, miehet menevät puhumattomiksi seurassani. Katsovat pitkään uneliaasti, päätyvät jutteluihin tavisten seuraan. 

En usko hetkeäkään näitä juttuja, että miehet eivät uskalla yrittää kauniita naisia. Syynä on todennäköisesti ihmisvihainen energiasi eikä ulkonäkösi.

Vierailija
25/43 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän pukeudut, mutta sukuelin ei saa roikkua paljaana julkisilla paikoilla. Sinusta voidaan tehdä rikosilmoitus ja sen voi tehdä joku nainen tai sitten toinen mies. Jännä juttu. 

Sä oot varmaan hauska bileissä?

Vierailija
26/43 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä johtuuko kauneudesta tai seksikkyydestä, mutta useita ikäviä kokemuksia on osunut kohdalleni.

Ensimmäisen tapahtuessa olin ala-asteikäinen, kun täysi-ikäinen tyyppi jahtasi minua, ahdisti nurkkaan ja suuteli väkisin.

Yläasteikäisenä istuskelin kauppakeskuksessa, kun joku tyyppi tuli eteeni, veti munansa esiin ja alkoi vatkata.Toisella kerralla kaksi aikuista miestä lähti päivällä kaupungista seuraamaan, ja jäivät samalla pysäkillä, vaikka heidän pysäkkinsä oli ollut jo useampaa pysäkkiä aiemmin. Alkoivat jutella ja toinen tarttui käteeni. Riuhtaisin itseni irti ja juoksin kotiin.

Aikuisena on sitten milloin missäkin baareissa, festareilla, keikoilla ja ihan kadulla puristeltu perseestä. Ja ikinä en ole käyttäytynyt tai pukeutunut edes mitenkään provosoivasti, perusfarkut tms. ollut jalassa. Riittänyt ihan se että seison jossain paikallani normaaleissa vaatteissa.

Vierailija
27/43 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, se on suorastaan hirvittävää! Joka kerta kun astun ulos ovesta, tunnen olevani kuin magneetti, joka vetää puoleensa kaiken mahdollisen huomion. Kaupassa käynti muuttuu catwalkiksi, ja kahvin hakeminen kahvilasta on kuin punaisella matolla kävelyä. Miehet eivät anna hetken rauhaa, ja jatkuva ihailu on niin uuvuttavaa, että harkitsen jo naamion käyttöä julkisilla paikoilla. On vaikeaa olla niin täydellinen, että se aiheuttaa häiriöitä liikenteessä ja ihmiset kompastelevat omiin jalkoihinsa. Joskus toivon, että voisin olla vain tavallinen tallaaja, mutta ei, kauneus on kuin kirous, josta ei pääse eroon!

Elämäsi on helvettiä sisko!

Tämä on kyllä veli, niin kuin varmaan tiedätkin

Vierailija
28/43 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot varmaan hauska bileissä?

En käy missään seksibileissä missä joku heiluttaa pippeliä naaman edessä.

Vierailija
29/43 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen ilman paitaa kävelyllä. Naiset tuijottivat upeaa kroppaani estotta.

Olihan se mukavaa ja voimaannuttavaa.

Kuvittelet. He katsoivat inhon vallassa. Paidattomius on aina virhe, paitsi rannalla.

Vierailija
30/43 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivataan myös niiden erittäin kauniiden naisten kokemuksia joita ei uskalleta lähestyä!

Vierailija
31/43 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusiskoni oli nuorena todella upea blondi. Pitkä vaalea tukka, joka oli paksu ja kaunis. Siniset isot silmät, sopivasti pituutta, kauniit muodot ja mukava luonne, upea hymy.  

Hän joutui kärsimään siitä kovasti, koska ensinnäkin kaikki naiset kokivat hänet uhkana ja vihasivat häntä, kaikki miehet kuolasivat hänen peräänsä ja yrittivät häntä. Naiset olivat melkein pahempia kuin miehet, kävivät jopa kimppuun kateuksissaan.

Kun hän rakastui ja seurusteli erään nuoren miehen kanssa, nuori mies jätti hänet, koska muut miehet hakkasivat hänet ja uhkailivat häntä ja naiset kertoilivat jotain kateusjuttujaan, jotka olivat pääosin perättömiä.

Nykyisin siskoni saa jo olla rauhassa, kun ikää on 45 vuotta.

Mutta ongelmia riitti silloin, kun hän oli 15-28 vuotias.

Liian kauniina on vaikeaa olla, kun naiset ja miehet, molemmat, aiheuttavat vaaratilanteita.

Vierailija
32/43 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli kyllä kohtuuttoman paljon miehiä ympärillä ahdistelemassa. Olin nuori, timmi, nätti ja naiivi. Ja liian mukava muille. Nyt olen neljää kymppiä lähestyvä ja osaan pitää puoleni. Nykyisin vaan katsellaan perään eikä enää lähestytä. Olen ikäisekseni nuoremman näköinen ja myös pysynyt hoikkana, aktiivisena ja iloisena tähän saakka. Se vetää enemmän miehiä puoleensa kuin joku satumainen kauneus. Ja nykyisin, kun minkään ikäiset hoikat ja sporttiset alkavat olla vähemmistöä, sellainen on kyllä kunnon valttikortti nykyaikana. 

Vierailija
33/43 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkusiskoni oli nuorena todella upea blondi. Pitkä vaalea tukka, joka oli paksu ja kaunis. Siniset isot silmät, sopivasti pituutta, kauniit muodot ja mukava luonne, upea hymy.  

Hän joutui kärsimään siitä kovasti, koska ensinnäkin kaikki naiset kokivat hänet uhkana ja vihasivat häntä, kaikki miehet kuolasivat hänen peräänsä ja yrittivät häntä. Naiset olivat melkein pahempia kuin miehet, kävivät jopa kimppuun kateuksissaan.

Kun hän rakastui ja seurusteli erään nuoren miehen kanssa, nuori mies jätti hänet, koska muut miehet hakkasivat hänet ja uhkailivat häntä ja naiset kertoilivat jotain kateusjuttujaan, jotka olivat pääosin perättömiä.

Liian kauniina on vaikeaa olla, kun naiset ja miehet, molemmat, aiheuttavat vaaratilanteita.

Ikäväähän tuollainen on. Mutta väistämättäkin tulee mieleen, että väärää seuraa on ollut riittämiin...

Vierailija
34/43 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki Emma Tainio!

Vierailija
35/43 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ja nenärengas auttavat

Et ilmeisesti ole koskaan nähnyt eteerisen kaunista, keijukaismaista naista, jolla on tatuointeja ja kasvolävistyksiä. Minä olen. Huumaavia olentoja. 

Vierailija
36/43 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian kauniina on vaikeaa olla, kun naiset ja miehet, molemmat, aiheuttavat vaaratil

Maaseudulla se on tuollaista. Eikä sitä seuraa aina valitse itse: esim. Sukulaisten vaimot, oma äiti saattavat kadehtia ja vihata. Omat sukulaismiehet himoita. Valitettavasti

Haluttuna elämä on helppoa siinä mielessä, että saa aina huomiota kun haluaa. Mutta itse olen todennut turvallisimmaksi pysytellä kaukana lähisuhteista, sillä ne alkavat aina vääristymään. Ihmiset kohtelevat sinua joko epärealistisen ystävällisesti (tulevat tuntematta liian lähelle) tai vihamielisesti, riippuen siitä mitä tunteita heissä herättää. Miehet kohtelevat pääasiassa hyvin, mutta tuo alfa-apinalauma dynamiikka pätee ihmisiinkin. Kateus voi heijastua myös heihin. Typerimmät miehet vielä kehuskelevat sillä ja itse haastavat riitaa

Vierailija
37/43 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei ole koskaan täysin tyytyväinen ulkonäköönsä, joten aloitus on puppua : )

Vierailija
38/43 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Minä olen kaunis, miehet menevät puhumattomiksi seurassani. Katsovat pitkään uneliaasti, päätyvät jutteluihin tavisten seuraan. 

En usko hetkeäkään näitä juttuja, että miehet eivät uskalla yrittää kauniita naisia. Syynä on todennäköisesti ihmisvihainen energiasi eikä ulkonäkösi.

Pakkohan sitä on sellainen kehittää. Jos on koko ajan iloa ja aurinkoa, jokainen kylän mies on jonossa pippelinsä kanssa. Defenssin kehittäminen on välttämättömyys kaikille, jotka ovat vähänkään haluttuja

Vierailija
39/43 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko tilalle laittaa lenkkimakkaran? Sehän ei olisi laitonta.

Vierailija
40/43 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen ilman paitaa kävelyllä. Naiset tuijottivat upeaa kroppaani estotta.

Olihan se mukavaa ja voimaannuttavaa.

Minua tällaiset miehet vaivaannuttavat, koska tarkoituksena on selvästi vain itsensäpaljastelu. Toki jossain auringonotto erikseen, mutta esim. Sisätiloissa liikkuessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä