Suorat uimapuvut. Ovatko ihmiset oikeasti niin pienirintaisia, että
Pystyvät pitämään uimapukua, jossa ei ole tukea rintojen kohdalla?
Kommentit (46)
Metrihinkit ei ole koskaan olleet muodissa, mutta jotkut fetissityypit toki tykkää.
Pojusen tietämys naisen anatomiasta on todella olematon.
Vierailija kirjoitti:
Aamuseiskasta lähtien tissit mielessä. Jo on köyhä elämä.
Miksi Suomessa on niiin paljon tyhmiä ihmisiä... Huuuoooh hävettää.
On kyllä hauskaa seurata ukkona teidän ikuisia uima-asu kinasteluja. Selkeästi henkilöt, jotka eivät ole sinut vartalonsa kanssa ovat täällä kärkkäimpiä arvostelemaan toisten uimapukuja. Mitä jos nyt vaan keskittyisitte parantamaan omaa minä-kuvaanne ja antakaa toisten käyttää just sellaisia uimapukuja kun haluavat.
Ihan hyvin voi käyttää. Tissini ei roiku, vaikka ikääkin jo 58. Olen hoikka, en valehoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikat ja vähärasvaiset ihmiset usein (ei toki aina) ovat pienirintaisia. Ehkä kyseiset uimapuvut on tarkoitettu heille.
Monet ovat niin lahoja ja ehkä on taipumusta anoreksiaan. Silloin yläruumis pysyy, no, pienenä tai olemattomana.
Monet...missähän nämä monet nykyään ovat.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hauskaa seurata ukkona teidän ikuisia uima-asu kinasteluja. Selkeästi henkilöt, jotka eivät ole sinut vartalonsa kanssa ovat täällä kärkkäimpiä arvostelemaan toisten uimapukuja. Mitä jos nyt vaan keskittyisitte parantamaan omaa minä-kuvaanne ja antakaa toisten käyttää just sellaisia uimapukuja kun haluavat.
Kerro vielä, kuka on arvostellut kenen uimapukuja ja ketkä eivät ole sinut vartalonsa kanssa?
Juokseeko ap aina rannalla niinkuin Baywatchissa vai miksi tarvitsee tukea rintoihin?
Mulla on tosi isot rinnat ja kokouimapuku ilman mitää kaaritukia tai toppaussysteemejä. Rannalla ollessani kuljen aina kävelyvauhtia eivätkä rinnat hölsky. Ei uidessakaan tarvitse mitään erityistukea.
Olen nyt Välimeren rannalla lomalla. Kyllä on monenlaista naista aurinkoa palvomassa . Suurin osa on ylipainoisia, mutta rinnat monella pienet, mutta maha mahtava. Ja mitä isompi nainen, sen pienemmät bikinit ja suuremmat tatuoinnit. Tosi harvalla kokouikkari.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän rintaliivejä vain muutaman kerran vuodessa.
Samoin, vaikka melko isot rinnat. Terv Jari 65v.
Isot silarit pysyy terhakasti pystyssä ja ylhäällä ilman mitään tukemisia......löllyriippikset on sitten erikseen.
Samalaisia muotoilemattomia treenitoppeja käyttää aika monet, eihän aina tarvitse olla tyrkyttämässä omaa seksuaalisuuttaan muille.
Mihin sä tartte sitä tukea uimapuvun kanssa?
Olen siro ja urheilullinen, joten rasvamöllykät torsossa näyttäisi aavistuksen huvittavalta. Muilla näyttävät ihan hyvältä toki. Mutta en myöskään ymmärrä tuen tarvetta vedessä; vesihän kannattelee koko ihmistä, miksei sitten tissejäkin.
Mitä jos naiset ei tänä kesänä kilpailisi tissien koosta? Kaikki koot on yhtä hyvät
Ihmiset on erilaisia eikä ketään saa moittia ulkonäön takia, sitä kun ei ole itse valittu. Geeneille eikä iälle ei voi mitään. Pienetkin rinnat voi roikkua.
Uima-asuissa voi valita rintatuellisen mallin. Arena bodylift ja Speedo sculpture malleissa on tuki. Samoin monissa Zoggsin malleissa. Koosta 42 Ulla popkenilla on paljon edullisia malleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä uimapukua, mutta ei mulla kyllä nytkään ole mitään tukea paidassa.
Olet ilman rintsikoita?
Kyllä, kuten lähes aina. Semmoisen joustavan toppiliivin laitan jos vähissä vaatteissa tarvitsee olla ihmisten ilmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Hoikat ja vähärasvaiset ihmiset usein (ei toki aina) ovat pienirintaisia. Ehkä kyseiset uimapuvut on tarkoitettu heille.
Hyvä materiaali ja muotoilu voi pitää rinnat paikoillaan, vaikka uikkari olisikin ns. suora. Yksi parhaista uimapuvuistani on urheilumallinen ilman mitään ommeltuja tai prässättyjä paikkoja rinnoille. J-kuppi täällä. Turha lällätellä mistään rasvoista.
Aamuseiskasta lähtien tissit mielessä. Jo on köyhä elämä.