Ihastunut 15 vuotta vanhempaan ikisinkkuun työkaveriin
Taidan olla ihastunut mua noin 15 vuotta vanhempaan työkäveriin. Työkaveri on ikisinkku (about 50 eikä koskaan ollut parisuhteessa) ja vähän erikoinen.
En tiedä, mitä hän musta ajattelee. Jossain vaiheessa hän teki usein tikusta asiaa ja kävi juttelemassa kaikenlaista ja sitten yhtäkkiä alkoi ignooraamaan. Nyt hän saattaa ujosti puhua mulle jostakin työasiasta.
Puhukaa mulle järkeä, jooko.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan siinä nyt jotain vialla, jos ei ole tuohon ikään ikinä ollut parisuhteessa.
Tai sitten ei ole ikinä halunnut olla parisuhteessa. Kuten minä.
Mulla kanssa aina vähän särähtää korvaan se, että ikisinkuissa olisi jotain vikaa. Monet ovat ihan tyytyväisiä itsekseen.
Kyllä mulle tulee ikisinkkumiehestä aina ekana kaappihomo mieleen.
Toki mahdollista tuokin. Silloin kun hän kertoi, ettei ole koskaan ollut parisuhteessa, hän puhui naispuolisesta kumppanista, mutta niin kai kaappihomokin joka haluaa kaapissa pysyä tekisi.
ap
Siis puhuu
Hän sanoi, että hänellä ei ole koskaan seurustellut eikä etsinyt naisystävää eli puhui naispuolisesta kumppanista.
Vierailija kirjoitti:
Aromantyinen tai aseksuaali voi myös olla. Tai sitoutumiskammoinen tai joku turvattomista kiintymysmalleista, joka aiheuttaa tuota. Voi olla myös vaan manipuloija, joka on saanut tarinoillaan sinut koukkuun ja pelastajan tai metsästäjänvaistosi herääämäään.
Vaikea uskoa tuota manipulointia. Hän on työpaikalla yksinäisen ihmisen maineessa. Työpaikalla on siis sosiaalinen, mutta yksityiselämän puolella yksinäinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Pyydä lounastauolla mukaan tms. Neutraanua. Keskustele ja tutustu rauhassa.
Suhteeseen ei tartte rynnätä, vaan sen tunteen ja tuntemuksen voi antaa kehittyä ja muodostua viikkojen ajan viattomasti tutustuessa
Samassa isossa seurueessa ollaan oltu lounaalla, mutta kahdestaan ei koskaan. Kahdestaan olisi siitä kiva mennä, että pääsisi rauhassa paremmin tutustumaan.
Saattaahan olla, että olen lukenut häntä ihan väärin ja että tuo ujostelu on jotain ihan muuta. Voiha olla, että hän ei pidä musta lainkaan ja hän siksi ei enää hakeudu juttelemaan samalla tavalla kuin joskus.
ap
Vierailija kirjoitti:
Autismi? Introvertti?
Impotentti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autismi? Introvertti?
Impotentti?
Heh, kaikenlaisia vaihtoehtoja te kyllä löydätte.
ap
Onko jollain kokemusta suuresta ikäerosta?
Kyllä mä vaan ihastunut olen, mutta nyt mietin, että ehkä hän ei (enää) ole ihastunut minuun.
Pian tulee kesäloma, niin ehkä "poissa silmistä, poissa mielestä auttaa"
ap
Pyydä lounastauolla mukaan tms. Neutraanua. Keskustele ja tutustu rauhassa.
Suhteeseen ei tartte rynnätä, vaan sen tunteen ja tuntemuksen voi antaa kehittyä ja muodostua viikkojen ajan viattomasti tutustuessa