Voiko elää ilman parisuhdetta ja ystäviä?
Millaista elämä silloin on? Asun paikkakunnalla jossa ei ole muodostunut ystäväsuhteita. Erosin jokin aika sitten pitkästä suhteesta ja asun yksin. Ex mutti eri kaupunkiin. Tämä yksinäisyys on ihan uutta. Vanhempani käyvät kerran viikossa ja välillä näen tytärtä. Kun vanhemmista aika jättää niin olen todella yksin. Tytär on myös introvertti eikä kaipaa seuraani. Voiko tälläinen elämä olla hyvää tai onnellista?
Kommentit (24)
20v jo elänyt näin, ihan hyvin pärjää. Itselleni riittää, kun pääsee välillä vaikka vaan ihan ihmisjoukkoon, ihmisten ilmoilla käymään. Seurakunnassa on saanut tuttavia ja hetkittäistä juttuseuraa. Sekin auttaa ja on jonkinlaista sosiaalista kanssakäymistä.
Voi elää. Voithan ajan ja rahojen puitteissa matkata Tallinnaan ruokkimaan kissanpentuja. Keskustasta menee kyllä busseja, ellei halua käyttää taksia. https://varjupaik.ee/varjupaigad/tallinna-loomade-varjupaik
Mä olen tällainen. Erittäin harvoin kärsin tilanteesta aavistuksen, mutta kun omalta tuntuvia ihmisiä ei vaan löydy pari- tai ystävyyssuhteeseen, niin ei voi mitään. Pääosin viihdyn hyvin, koska on paljon kiinnostuksenkohteita, mutta joku reissu- ja kahvittelukaveri ja ylipäätään uskottu ihminen olisi kiva.