Introvertit, miten jaksatte deittailla?
Kommentit (68)
En deittaile. Ei miehillä kuitenkaan ole kärsivällisyytä tutustua rauhassa, kun seksiä pitää saada heti.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Käyn treffeillä hyvin harvoin ja silloinkin toivon että skipattais suurin osa ja mentäs vaan panemaan.
Tiedätkö mikä on introvertti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa. Ikäviä kokemuksia miehistä siihen päälle. Mielummin yksin.
Ja ei kaikki miehet pahoja ole, mutta tuntuu välillä, kuin että heinäkasasta etsisi sitä nuppineulaa.
Lepakko!
Ei se tee lepakoksi. Luuletko, että introvertti jaksaa sitä deittaulun ruljanssia mm. tutustumalla tod.näk ikäviin miehiin löytääkseen lopulta sen neulan sieltä heinäkasasta. Pelkkä ajatuskin kuluttaa energiaa, jos tosissaan haluaa elämänkumppanin, johon rauhassa tutustua, eikä mitään säätämistä.
T: toinen introvertti.
Onko myös seksiä niiden hauskojen komistusten kanssa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei kaikki miehet pahoja ole, mutta tuntuu välillä, kuin että heinäkasasta etsisi sitä nuppineulaa.
Ja taas NAINEN myönsi että niin ne pahisrentut vaan viehättää... 😏 mitä te oikein kuvittelette saavuttavanne tämän tosiseikan jatkuvalla kiistämisellä?
En ole koskaan viehättänyt mistään "pahisrentuista". Aina olen ollut enemmän kiinnostunut hiljaisita nörttimiehistä. Mutta ne hiljaiset nörttimiehetkin ovat osoittautuneet olevansa naisvihaajia tai pettäjiä.
Liian vaivalloista touhua. Nuorempana vielä into riitti. Nyt maksullisella parin vuoden välein käynyt. Sekin alkaa olla jo nähty.
Olen introverttimies. Jos ajatellaan yleisesti ihannemiestä, niin minun kaltaisellani ei ole hirveästi treffeille asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas NAINEN myönsi että niin ne pahisrentut vaan viehättää... 😏 mitä te oikein kuvittelette saavuttavanne tämän tosiseikan jatkuvalla kiistämisellä?
En ole koskaan viehättänyt mistään "pahisrentuista". Aina olen ollut enemmän kiinnostunut hiljaisita nörttimiehistä. Mutta ne hiljaiset nörttimiehetkin ovat osoittautuneet olevansa naisvihaajia tai pettäjiä.
Eli olet kiinnostunut pahisrentuista. Eivät kunnon nörttimiehet pääse mihinkään pettämisreissuille usean naisen kanssa yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
En jaksakaan. Treffeille on pyydetty useastikin, ja kyselijät ovat olleet ihan kiinnostavan oloisia miehiä. En vaan jaksa nähdä sitä tutustumisen vaivaa. Lisäksi paljastuisi että minulla ei ole minkäänlaista sosiaalista elämää ja että olen tosi kiusallinen kaikissa tilanteissa..
Tarkoitatko, että olet kiusaantunut ihmisten seurassa? Eli sinulla o vaivautunut olo, et pysty olemaan rennosti ja luonnollisesti? Kiusallinen on enemmän sitä, jos vaikka kaverisi kertoo rumia vitsejä ja sinusta se on on kiusallista, sinua ikäänkuin nolottaa toisen puheet.
Vierailija kirjoitti:
En deittaile. Ei miehillä kuitenkaan ole kärsivällisyytä tutustua rauhassa, kun seksiä pitää saada heti.
Tinder-ajassa on oltava nopea. Joku toinen harrastaa seksin naisesi kanssa, jos et osaa tehdä juuri oikeita asioita juuri oikeaan aikaan.
Olen introvertti ja ikisinkku. En edes deittaile koskaan ja työpäivien jälkeen nautin siitä kun saa olla yksin. En edes koe että tarvitsen naista elämääni, ei tule mitään asiaa mihin minä naista edes tarvitsen. Oma käsi ja oma mielikuvitus riittää minulle korvaamaan naisen.
M32
En jaksakaan. Tai siis tarkennettuna: ennenkuin uskallan/haluan tavata ketään irl, haluun olla tutustunut siihen tyyppiin hyvin viestitellessä. Tää johtaa siihen et 1) pelkkää panoa etsivät ei jaksa tota 2) joku harva jaksaa ja sitten ajattelee et mitä vikaa hänessä on kun suostuu pelkkään viestittelyyn... :D Nyt juteltu tositosi pitkään yhen kundin kanssa ja tuntuu siltä et samanlaista viestirumbaa ei edes jaksa uudestaan kenenkään kanssa. Vinkkejä?
En jaksakkaan.yritin vuosia,ne treffit on aina enemmän tai vähemmän tuskaa.multa vie valtavasti voimaa se jatkuva "tutustuminen" aina uudestaan ja uudestaan.suurinosa on lisäks kauheita hölösuita ja osa haluu olla tosi tiiviisti yhdessä alusta asti,eikä tajua että tarvii välillä hengittääkkin...
oon ollut viimeset 6 vuotta "suhteessa" yhden alkoholingelmaisen kanssa,vaikka en itse käytä päihteitä ollenkaan.me tunnettiin jo entuudestaan ja sit jotenkin ajauduttiin tähän.hän on hiukka arvaamaton joskus,saattaa esim. ryypätä viikon niin ettei nähdä ja vakaata suhdetta jossa ollaan tiiviisti yhdessä ja kaikki on "hyvin" hänen kanssa ei saa.yhteenmuutto ei myöskään tule kyseeseen.kaverit toisinaan kelaa miksi hänen kanssa olen edes...
Mulle tää on jotenkin "sopiva" suhde.En haluis edes asua yhdessä,ei haittaa vaikka nähtäis kerran viikossa,ja mua ei häiritse että hän selvinpäin on hiljainen ja haluu vaan köllötellä sylikkäin sen kummempia turhia sönkötyksiä.kyllä me puhutaankin,mut parasta on se et voidaan olla myös pitkiä aikoja ihan hiljaa eikä kumpaakaan haittaa.
Tulin jo aikapäivää sitten pois laatikosta mihin olin mennyt ihan vaan siitä syystä että miellyttäisin muita, koska kuvittelin että en pystyisi muuhun kuin olemaan piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen introvertti ja ikisinkku. En edes deittaile koskaan ja työpäivien jälkeen nautin siitä kun saa olla yksin. En edes koe että tarvitsen naista elämääni, ei tule mitään asiaa mihin minä naista edes tarvitsen. Oma käsi ja oma mielikuvitus riittää minulle korvaamaan naisen.
M32
Sama. Välillä sitä tosin miettii josko sitä tekisi deittiprofiilin jos sieltä joku samanlainen löytyisi, mutta sitten vedän käteen ja laukeamisen jälkeen kuoppaan koko ajatuksen ajanhukkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Sama. Välillä sitä tosin miettii josko sitä tekisi deittiprofiilin jos sieltä joku samanlainen löytyisi, mutta sitten vedän käteen ja laukeamisen jälkeen kuoppaan koko ajatuksen ajanhukkana.
Ehkä parempi sitten niin. Jos ei tarvetta ole muuhun kuin parin minuutin pikasessioon. Eikä tää ole ilkeydellä sanottu vaan mietin ihan että jos ei tunnu siltä että kaipaisi syvempää yhteyttä/elämänkumppania jne. ni ei sitä ole pakko etsiä.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Samanlainen siis joka haluaa olla yksin eikä koe parisuhdetta tärkeäksi asiaksi elämässä?
En jaksa. Joskus 15 vuotta sitten jaksoin.