Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Introvertit, miten jaksatte deittailla?

Vierailija
29.05.2024 |

Ev

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. En deittaile ollenkaan. Mieluummin vaikka tuijotan seinää kotona loputtomasti kuin deittailen jotain tuntemattomia, hyi stna.

Vierailija
22/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En deittaile. Yhen yön seuraa löytää aina baarista kun seksiä haluaa ja se sosialisointi on pakollinen paha siinä yhtälössä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa joku appi josta vois tilata naisen kotiin panemaan ilman deittailua. Olis tasa-arvosta kun naiset voi tilata miehen panemaan millo vaan.

Vierailija
24/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En deittaile. Yhen yön seuraa löytää aina baarista kun seksiä haluaa ja se sosialisointi on pakollinen paha siinä yhtälössä

Eikä löydä

M40

Vierailija
25/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan deittailla. Samoin en tyypillisenä introverttinä avaa koskaan keskustelua tuntemattomalle baarissa tai harrastuksissa niin en koskaan tutustu kehenkään. Tuttujen ihmisten kanssa kyllä juttelen vilkkaasti. Välttelen myös katsekontaktia. Viihdyn itsekseni enemmän kuin hyvin. 

Vierailija
26/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan. Treffeille on pyydetty useastikin, ja kyselijät ovat olleet ihan kiinnostavan oloisia miehiä. En vaan jaksa nähdä sitä tutustumisen vaivaa. Lisäksi paljastuisi että minulla ei ole minkäänlaista sosiaalista elämää ja että olen tosi kiusallinen kaikissa tilanteissa.. 

Vierailija
27/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksakaan. Treffeille on pyydetty useastikin, ja kyselijät ovat olleet ihan kiinnostavan oloisia miehiä. En vaan jaksa nähdä sitä tutustumisen vaivaa. Lisäksi paljastuisi että minulla ei ole minkäänlaista sosiaalista elämää ja että olen tosi kiusallinen kaikissa tilanteissa.. 

Ja tuo haittaisi miehiä? Itsellä sama homma mutta ei saa ketään kiinnostumaan.

M45

Vierailija
28/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo haittaisi miehiä? Itsellä sama homma mutta ei saa ketään kiinnostumaan.

M45

En tiedä haittaisiko se? Usein sitä kyllä kummeksutaan kun olen kaikki päivät itsekseni kotona. Itse olen siihen ihan tyytyväinen. Ystäviä ei ole, vanhempia näen joskus. 

Vierailija
29/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Eikä se ole pelkästään introversio, vaan olen lisäksi ujo, superherkkä ja liian itsekriittinen deittailemaan. En kestä torjutuksi tulemista ollenkaan. Alkuvuodesta kävin yksillä treffeillä pitkästä aikaa ja se oli niin huono kokemus että lopetin koko homman siihen. Olen persoonaltani liian erikoinen johonkin Tinderiin ja tiedän itsekin etten ole sitä mitä ihmiset hakevat. Jos pitäisi kuvailla ihminen jollaisen kanssa ei ainakaan haluaisi treffeille, varmasti 97% ihmisistä kuvailisi minut. On minusta useinkin kiinnostuttu ulkonäön perusteella ja tultu kyselemään ulos mutta todennäköisesti hekin paremmin tutustuttuaan toteaisivat, että eiköhän jatketa eri suuntiin.

Vierailija
30/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi jos ei halua?

Ois kiva löytää kumppani. Mutta raskasta tutustua ja höpöttää koko ajan. Olis kiva mennä suoraan siihen pieruverkkariaikaan.

Vierailija
31/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. Eikä se ole pelkästään introversio, vaan olen lisäksi ujo, superherkkä ja liian itsekriittinen deittailemaan. En kestä torjutuksi tulemista ollenkaan. Alkuvuodesta kävin yksillä treffeillä pitkästä aikaa ja se oli niin huono kokemus että lopetin koko homman siihen. Olen persoonaltani liian erikoinen johonkin Tinderiin ja tiedän itsekin etten ole sitä mitä ihmiset hakevat. Jos pitäisi kuvailla ihminen jollaisen kanssa ei ainakaan haluaisi treffeille, varmasti 97% ihmisistä kuvailisi minut. On minusta useinkin kiinnostuttu ulkonäön perusteella ja tultu kyselemään ulos mutta todennäköisesti hekin paremmin tutustuttuaan toteaisivat, että eiköhän jatketa eri suuntiin.

Sama. Ei deittailusta tule mitään. 

Vierailija
32/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Ikäviä kokemuksia miehistä siihen päälle. Mielummin yksin.

Ja ei kaikki miehet pahoja ole, mutta tuntuu välillä, kuin että heinäkasasta etsisi sitä nuppineulaa. 

Vierailija
33/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei kaikki miehet pahoja ole, mutta tuntuu välillä, kuin että heinäkasasta etsisi sitä nuppineulaa. 

Lepakko!

Vierailija
34/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin 12 vuotta sitten et sopivaa vastaparia ei ole. Lasten isä jää viimeiseksi.

Tänä aikana jotain pientä silmäpeliä jonkun kanssa on ollut. Mut hyvin kevyttä ja jää siihen.

Helpompi olla ilman deittailua. 

Vierailija
35/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas NAINEN myönsi että niin ne pahisrentut vaan viehättää... 😏 mitä te oikein kuvittelette saavuttavanne tämän tosiseikan jatkuvalla kiistämisellä?

Vierailija
36/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan deittaillut. Olen tutustunut joskus miehiin kaverimielessä ja sieltä kaveriporukoista on miehet löytyneet. En ikinä lähtisi deittailemaan tuntemattomia, liian vaivalloista. 

Vierailija
37/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu löytää, jos on nainen.

Vierailija
38/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa joku appi josta vois tilata naisen kotiin panemaan ilman deittailua. Olis tasa-arvosta kun naiset voi tilata miehen panemaan millo vaan.

Ai miten voi? Ja mitä iloa siitä olisi, jos kuvittelisimme, että tuo olisi totta? Kuka haluaa koskea johonkin random tuntemattomaan?

Vierailija
39/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu löytää, jos on nainen.

Samalla se mies löytää naisen, kun nainen löytää miehen. 

Vierailija
40/68 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💔