Mun ulkonäköni: Pään sivuprofiili aivan KAMALA, edestä päin hyvä. Kohtalotovereita?
Teini-iästä asti ollu "skitsofreeninen" olo tästä, kun edestä (kuten useimmiten peiliin katsoo) olen jopa kaunis. Mutta sivulta katsoen esim. kahden peilin avulla, ihan hirvittävän ruma, semmonen "en haluu ikinä mennä ulos" ruma. Terävä ja pitkä nenä (ei näy edestä yhtään), hölmö alapurenta (ei näy edestä) ja liian iso pää (takaraivo tajuttoman korkea verrattuna muuhun päähän, tätä onneks saa pitkällä tukalla piilloon vähän)
Olen miettiny että ehkä kokonaisuus on keskitasoa. Kun sivuprofiileita on kuitenkin 2 ja ne on molemmat yhtä hirveitä. Niin eikö se ole 2/3 rumaa ja 1/3 hyvä (edestä). Toisaalta sitten ihmiset tai ainakin keskustelukumppani kai katsoo enemmän edestä päin sua.
En halua mennä kauneusleikkaukseen (nose job), kun pelottaa ne kaikki epäonnistuneet. Eikä oikein varaakaan
On jotenkin kuitenkin niin että esim. jos joku viehättävä mies on lähellä, en halua kääntää sivuprofiilia siihen päin, työpaikkahaastattelussa vältän tilanteita joissa haastattelija näkisi sivulta tai että ne eivät kestäisi kauaa... jne. Valokuvista aina jos näe itseni sivulta, haluaisin poistaa ne
Miten sama ihminen voi yhtä aikaa olla naamastaan kaunis ja ruma? Ja mikä mä niinku sit oon?
Kommentit (7)
Minäkin näytän omasta mielestäni aivan kamalalta sivusta päin katsottuna! Silti nuorena minua sanottiin usein kauniiksi. Vieläkin jotkut sanovat vaikka olen jo 40-vuotias. Kai se on niin että itseään ei näe sivulta kuin valokuvissa niin ei ole tottunut siihen näkyyn. Ei sitten osaa arvioida omaa ulkonäköään täysin realistisesti. N40
Samaistun tähän. En halua katsella sivu profiilia mistään milloinkaan. Iän myötä ja lihomisen myötä vielä tähän päälle kaksoisleuka pahenee.
Toivon, että oikeastaan ihmiset ei niin tarkasti tiiraile muita, että edes miettisivät asiaa. Hehän ovat tottuneet että näytän tältä sivusta ja edestä.
Mulla toinen profiilipuoli ihan eri paria kuin toinen. Toisen posken puolelle kertynyt paljon luomia, epätasainen isohuokoisempi iho, silmäpussikin jotenkin roikkuva. Myös hiukset asettuvat tuolla puolella huonommin. Edestä toinen puoli ei kuitenkaan erotu epäsymmetrisenä.
Juu, sama homma. Sitten vaan päätin lakata välittämästä. Minkäs sitä mahtaa, että olen tällainen pulloposki, vaikka ei ole ylipainoa. Minkä ulkonäössä menetän, sen luonteessani olen voittanut. Hyvä olo loistaa ulospäin.
Miehenä samaistun tähän... heikko leuka mikä ei näy edestä. Edestä normileveä kyllä kuten miehekästä on, mut sivulta heikko. Partaa oon miettiny ton leuan piilottamiseen, mutta en diggaa siitä että näytän 10-15 vuotta vanhemmalta parran kanssa, ihan tarpeeksi vanha jo. Muutenkaan en pidä ketään täysparran kanssa olevaa miestä erityisen komeana, se piilottaa kasvonpiirteet ja tekee kaikista miehistä lähes samanlaisia karvanaamoja. Sänki on hyvä mut täysparta ei
Ehkä sä oot keksitasoa en tiedä? Jos sivuprofiili todella on niin paha kuin sanot. Kuitenkin ihmistä katsotaan eniten edestä, joten ehkä olisit keskitasoa kauniimpi?
Muistan että yhdellä lyhytaikaisella seur.kumppanillani oli just kuvailemasi piirteet (miinus takaraivo :D), ja kyllä mä sitä kauniina pidin. Oikeastaan huomasin sen ison nenän ja alapurennan vasta valokuvista, sitten kun oli erottu. Eli en kyllä ehtinyt miettiä sitä silloin kun olin tekemisissä sen kanssa, oli sen verran lumoava se etunaama.