Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne kaupunkilomalle pääsiäisenä?

Vierailija
27.01.2007 |

Olisi tarkoitus miehen kanssa lähteä pienelle kaupunkilomalle pääsiäisenä. Mitä suosittelisitte? Rooma, Istanbul, Praha tai Nizza kiinnostaisivat. Mitä suosittelisitte? Muitakin suosituksia otetaan vastaan :) Nizzassa olen kyllä käynytkin, mutta mieheni ei.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin kovasti Istanbuliin, mutta en ole löytänyt hyviä lentoja. Haluaisin suoran lennon, ettei aikaa kuluisi niin paljon matkustamiseen. Budjettikaan ei ole erityisen leveä kun juuri oltiin reissussa.

ap

Vierailija
2/3 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin voisi olla jotain linkkiä myös pääsiäisen vieton perinteisiin. Sen kuitenkin sanon, että pääsiäisenä on suunnilleen jokainen eurooppalainen lomalla ja tungos ns. turistirysissä ja kaikissa suurkaupungeissa voi olla todella hirveä. Kaikki rynnistävät ostoksille pääsiäislauantaina ja se tarkoittaa todellista ruuhkaa. Eli pääsiäisenä tehdyllä kaupunkilomalla joudut kyllä shoppailut unohtamaan.

Olen itse asunut vuosikausia Lontoossa ja Saksassa, mutta jouduin kaksi vuotta sitten Berliinissä Ku´dammilla pääsiäislauntaina liki pakokauhun valtaan, sillä väentungos oli niin kamala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen on todellakin sellaista aikaa, että puoli maapalloa kerääntyy noihin turistirysiin kaupunkilomille... Eli EI KIVAA! Olimme jo alustavasti katselleet Pariisia, Lontoota ja Firenzeä viime keväänä, mutta otimmekin lopulta suorat (ja nopeat!) lennot Riikaan. Siellä oli toki väkeä, mutta ei sinne päinkään sellaisia ruuhkia kuin monessa muussa paikassa.

ja hintataso tietty sen verran edullisempi, että varaamallamme budjetilla elimme herroiksi neljä vuorokautta 5-tähden hotellissa... Että kannattaa harkita aika tarkkaan minne menee. Riika oli ainakin käymisen arvoinen!