Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies käyttäytyy näin?

Vierailija
28.05.2024 |

Olemme tapailleet muutaman kuukauden ja oikein kivaa on ollut. Nyt viimeisen 3 vkon ajan mies on himmannut merkittävällä tavalla tapaamistahtia tai sitten jos olemme tavanneet, se on tapahtunut minun aloitteesta. Viestittelee joka päivä, itseasiassa paljonkin.

Päätin etten jaksa olla nyt se tapaamisia ehdotteleva osapuoli. Vastailen miehelle ja viestittelen, mutten ole ehdottanut mitään näkemistä. Tänään mies kysyi milloin minä olisin vapaana, koska voisimme nähdä. Sanoin ettei minulla ole juurikaan tälle viikolle menoja sovittuna töiden lisäksi. Mies kysyi voitaisiinko nähdä johon sanoin että tietenkin. Keskustelu jäi tähän. Ja kun mies ei sitten ehdottanut varsinaisesti mitään päivää, sovin viikonlopulle menoja. En tod rupea pitämään päiviä vapaana siltä varalta jos ehdottaisikin tapaamista.

Mitä ihmeen peliä tämä on? Itsellä menee ihan fiilikset, tämän miehen kanssa nimenomaan kun ajattelin ettei tarvitsisi pelata mitään pelejä vaan homma tuntui luontevalta. Ja jotenkin tuntuu hölmöltä ottaa tämä puheeksi kun mistäään seurustelusta ei ole sovittu. 

Äh, ärsyttää tällähetkellä niin paljon että tekisi mieli vaan antaa koko homman olla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos puhuisit hälle suoraan.kysy miksi käyttäytyy noin ja onko enää kiinnostunut. 

Vierailija
2/8 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos puhuisit hälle suoraan.kysy miksi käyttäytyy noin ja onko enää kiinnostunut. 

Joo niin aion tehdä. Vaikka kyllä tiedän vastauksen kysymättäkin: kiinnostus on hiipunut mutta on kiva viestitellä jonkun kanssa. Mulla itsellä nyt ei vaan ole kiinnostustusta tällaiseen ajanhukkaan.

Siis tämäkin: laitoin tänään muun viestittelyn lomassa miehelle viestin että menen kohta suihkuun, johon mies vastasi että haluaisi kovasti mukaan. Vastasin että tule sitten? Mies laittoi toistamiseen että haluaisi kovasti kanssani suihkuun ja vastain taas etttä tule sitten! Keskustelu jäi tähän ja nyt mies voivottelee kun ei ole illaksi mitään puuhaa, että alkaa varmaan kokkailemaan. Niinku mitä hittoa, en ota mitään tolkkua tästä viestinnästä. Sen verran kiukuttaa että en nyt jaksa vastailla sille mitään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mies epävarma sinun tunteista ja siksi käyttäytyy noin? 

Vierailija
4/8 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylianalysoit ja luet tilannetta väkisin negatiivisessa valossa

Vierailija
5/8 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sinun tehdä, kuten eräässä vitsissä. Tuore aviomies sanoi vaimolleen, että hän aikoo sitten mennä poikien kanssa kylille joka lauantai-iltana. Vaimo siihen, että sopiihan se, mutta tässä talossa naidaan joka lauantai-iltana.

Älä tee mitään ehdotuksia, voidaanko nähdä, mennäänkö sinne, lähdetäänkö tänne. Sanot, että olet lähdössä vaikka baariin, elokuviin, uimaan, lenkille, tai mitä nyt hyvänsä teetkin, lähdetkö mukaan. Jos ei lähde, mene yksin, jos et saa muuta seuraa.

Vierailija
6/8 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että mies on itse vähän hukassa sen suhteen mitä haluaa. Sinä kiinnostat, mutta toisaalta joku jarruttaa tapaamisten sopimisessa. Neuvon ihan samanlailla kun aiempi kommentoija: eli ilmoita lähteväsi kävelylle/leffaan mihin tahansa ja kysy tuleeko mukaan. Jos toistuvasti kieltäytyy eikä ehdota itse mitään tilalle, voit hyvin ilmottaa että teillä ei taida intressit kohdata. Ja toki asiasta voi miehen kanssa suoraan puhuakin, mutta vaikuttaa sellaiselta että olisiko sanomaan suoraan juuta tai jaata.

Vierailija
7/8 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippaleipäaivo siellä ylianalysoi ja näkee ongelmia siellä missä niitä ei ole, huoh.

Vierailija
8/8 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sua varalla. Sillä on monta rautaa tulessa. Jos nainen oikeesti kiinnostaa miestä, mies suunnittelee freffit ja tulee hakemaan sut kotoa jne. Jos alat ite säätää ja teet kaikki miehen puolesta, mies saattaa kyllä olla messissä. Mutta vain siihen asti kun se oikeasti kiinnostuu naisesta, joka miehen on pakko saada. Se et ole sä. Ikävä totuus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi