Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkkismies, suominainen

Vierailija
27.01.2007 |

Meidän talossa asuu pariskunta jossa mies on ulkomaalainen, nainen suomalainen. Myös lapsia heillä on.

Mies on komea, hyväkäytöksinen ja kaikinpuolin mukavan oloinen tapaus. Nainen taas vaalea, väritön, ärhentelee lapsille toisinaan, sellanen " kotiäiti" . En tiedä, miksi ajattelen että mies tarvisi vierelleen hoikan, pitkän ja näyttävän naisen. Ehkä kun hän itsekin on sellainen.

Mies kuitenkin näyttää naista rakastavan ja ovat oikein seesteisen oloisia yhdessä. Mutta voiko tuo kaikki olla kulissia?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä että?

Vierailija
2/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuollainen ajattelu, että pariskuntien pitäisi olla jotenkin ulkonäöllisesti ' tasapäisiä' . Kauneuskäsityksetkin ovat erilaisia, varsinkin eri kulttuurien välillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ärsyttää tuollainen ajattelu, että pariskuntien pitäisi olla jotenkin ulkonäöllisesti ' tasapäisiä' . Kauneuskäsityksetkin ovat erilaisia, varsinkin eri kulttuurien välillä...

Vierailija
4/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta ja melkein painoakin myöten. Naamat molemmilla tavissöpöt. Mutta mitä sitten, jos joku onkin paljon rumempi tai kauniimpi kuin puoliskonsa? Ei se ihmisesta tai suhteesta huonompaa tee.

Vierailija
5/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jok

Vierailija
6/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jokaisellahan on omat kauneusihanteensa.

Vierailija
7/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää naista rakastavan ja ovat oikein seesteisen oloisia yhdessä. Mutta voiko tuo kaikki olla kulissia?

[/quote]

Vierailija
8/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaisissakin miehissä on sellaisia, jotka haluavat näyttää paremmalta osapuolelta suhteessa ja jotka mieluiten haluavat vähän värittömän naisen, jonka vieressä taviskin näyttää komeammalta.

Vierailija
9/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... toisin kuin uhkeaa blondia tulis vahtia ettei sitä vietäisi ja blondi voisi lykätä lasten tekoakin loputtomiin

T. blondi itsekin/ tosin lapsia tehnyt jo...

Vierailija
10/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä pariskunnat ulkoisesti näyttää?Ei kai kukaan oo yhdessä toisen kans vain ulkonäön takia?!Edes suomi-suomiliitossa!!Tai jos on,ni se on sit omaa tyhmyyttä..Mulle ainakin luonne ja muut perusarvot ulkonäköä tärkeämpiä,mutta kukin tyylillään..

Vierailija
11/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina flirttailemassa ja tuijottelemassa mun miestä kieli roikkuen:) Me olemme ehkä ap:n kaltaisten mielestä epäsuhtainen pari, mies on komea ja pitkä ja mä taas en niin jaksa panostaa ulkonäköön, en värjäile hiuksia, osta muotivaatteita ja harvoin meikkaan. En mä väitä, etteikö mun mies ehkä pitäisi myös siitä, jos laittautuisin enemmän, mutta se ei ole se pääjuttu meidän suhteessa. Meillä on upea ja toimiva perhe (2 lasta), seksi sujuu ja rakkautta riittää vaikka en ' ' näyttävä' ' nainen olekaan.

Ps. AP, jos olet se meidän naapuri, mun mies ei pidä tyrkyistä naisista.

Vierailija
12/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaillu en mielestäni ole, enkä kuolaamistakaan harrasta. Katsoa kyllä olen saattanutkin hieman pidempään, mitäpä sitä kieltämään. Saatanpa ollakin naapurinne, kuka tietää.

Vierailija
13/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvikseni vaan kysäisen että käyttääkö miehesi ajoittain sellaista villakangastakkia?

Vierailija
14/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäön.

Ja mitä minuun ja komeaan ulkkismieheeni tulee: tavatessamme olin " kaunis:, meikkasin, hiukset aina hyvin, pukeuduin kauniisti. Nyt olen 10 vuotta vanhempi, kahden lapsen äiti, joka ei aina ehdi eikä enää viitsikään meikata, ja vaatteissa käytännöllisyys ja talviaikaan lämpimyys menee kauneuden edelle, kun ulkoilen lasten kanssa. Hiuksetkin on useimmiten pipon alla piilossa. Kyllä minä edelleen laittaudun jos on syytä, mutta nykyään käyn kyllä ihan meikittömänä viemässä roskat, tai joskus jopa kaupassa. Lihonut en onneksi ole. Mieheni taas on sitä tyyppiä, joka näyttää tosi hyvältä tekemättä itselleen mitään.

Vierailija
15/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet niin tiedoksesi: kahden pienen lapsen ja kodin hoitaminen aivan yksin (eihän tuo ulkkispuoliskoni tee mitään kun on aina töissä) väsyttää, ja väsyneenä tulee joskus tiuskaistua uhmaikäiselle. Kotiäidiltä näytän, koska olen sellainen. Pihalla 12 asteen pakkasessa ei aina jaksa miettiä sitä miltä näyttää, pääasia ettei jäädy pystyyn.

Seesteisyydestä en tiedä, mehän riidellään nykyään melkein joka päivä...

Vierailija
16/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervehtiikö miehesi aina naapureita? :) On joskus jopa pysähtynyt juttelemaan?

Vierailija
17/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa ainakin on näin...

Vierailija:

tervehtiikö miehesi aina naapureita? :) On joskus jopa pysähtynyt juttelemaan?

Vierailija
18/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten paljon jutustelee naapureiden kanssa, ei mun kanssa liikkuessaan kyllä mitään enempiä. 17

Vierailija
19/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatanpa hyvinkin olla naapurinne. Onko teidän molemmat lapset alle kouluikäisiä?

Vierailija
20/28 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meidän talossa asuu pariskunta jossa mies on ulkomaalainen, nainen suomalainen. Myös lapsia heillä on.

Mies on komea, hyväkäytöksinen ja kaikinpuolin mukavan oloinen tapaus. Nainen taas vaalea, väritön, ärhentelee lapsille toisinaan, sellanen " kotiäiti" . En tiedä, miksi ajattelen että mies tarvisi vierelleen hoikan, pitkän ja näyttävän naisen. Ehkä kun hän itsekin on sellainen.

Mies kuitenkin näyttää naista rakastavan ja ovat oikein seesteisen oloisia yhdessä. Mutta voiko tuo kaikki olla kulissia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi