Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua kiinnostaa spirituaalisuus. Psykiatri leimaa tämän psykoottisuudeksi.

Vierailija
28.05.2024 |

Pelottaako sitä että oma pieni rusinankokoinen kemikaalimaailma ei olekaan ratkaisu?

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo. Näennäisesti Suomessa on uskonnonvapaus ja sananvapaus, mutta oletko varma, että näistä asioista kannattaa psykiatrille puhua? Hänet on koulutettu ja diagnosoimaan ja lääkitsemään sinut "terveeksi".

Ei ole vain näennäisesti vaan miksi te kiusaatte toinen toisianne? Minä puhun ainakin ja on aivan yksi paskan hailu miten te minua siellä leimaatte ja diagnosoitte. Itsevarmat ihmiset puhuvat ja kateelliset panettelevat.

Vierailija
82/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa spirituaalisuus. Psykiatri leimaa tämän psykoottisuudeksi.

Kannattaa toki varoa psykiatreja ja kaikkea lääkärikuntaa tässä ajassa. Mutta liekit tulella henkimaailman kanssa. KAIKKI hengellisyys mikä ei ole Jeesuksesta Kristuksesta on valheen isästä saatanasta. Olet vain hankkimassa valehtelevia saastaisia henkiä itseesi leikkimällä näiden asioiden kanssa: psykoosi on todellisuudessa riivaus. Esim. jos jo näet öisin näitä henkiä, ne eivät ole vain ulkopuolellasi, vaan tulevat täyttämään tyhjää asumusta, joka olet sinä itse. Näin käy jos ihmislellä ei ole hengellisiä muureja, jotka rakentuvat vain Jumalan Sanalla ja kun Pyhä Henki asuu temppelissä joka on Jeesuksen ristiinnaulitsemisen ja Pyhän Hengen vuodattaminen jälkeen Jumalan temppeli, aina siihen asti kun ihminen ei ole ottanut pedon merkkiä, mikä edelleen siis on CV -rokote. Mutta mitä enemmän näi

Minulla ainakin henkisyys ja hengelliset kokemukset liittyvät psykoottisuuteen. Vaistoan vahvasti asioita. Rikon todennäköisyyksiä voitoilla. Olen tavannut vaikutusvaltaisia ihmisiä. Ihmiset ovat jopa ihan antaneet rahaa minulle, tuntematon joka istuu bussissa viereeni. Mutta voiko noin elää? Kuinka kauan voi luottaa, että mitään pahaa ei tapahdu, kun on täydellinen luotto joihinkin ihmisiin? 

Ja sitten on tietysti paha olo ja itkuisuus taustalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmasti ihan totta, että noidat saadaan kuriin lääkkeillä. Kuka haluaa elää sumussa ja tuskaisuudessa? Vaikka olisi ns. yliluonnollisia kykyjä? 

Sinun täytyisi rakas nyt ymmärtää että sairaus asuu ihmisessä, ei siinä mihin hän uskoo tai mitä hän haluaa edustaa. Yliluonnolliset kyvyt ovat meillä kaikilla mutta oikeastihan ne eivät ole yliluonnollisia kykyjä vaan asioita tai kokemuksia on kutsuttu yliluonnollisiksi. Olen näkijä ja täysin terve ihminen. Uskotko tähän?

Vierailija
84/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että spirituaalisuutesi pohjautuu kristinuskoon niin se lakkaa olemasta mt - ongelma. Psykiatri varmaan tuntee hoito-ohjeistuksen.

Ei niin voi sanoa, eivät uskoisi mutta itsehän niin en edea sanoisi muutenkaan. Miksi asioista ei voida puhua rehellisesti? Se saattaisi auttaa ymmärtämään, en ole yksin onnistunut asiassa vieläkään.

Vierailija
85/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoottisuus on juuri sellaista, että tänään minulla on tunne, että menen istumaan kaivopuistoon penkille. Jotain hyvää tapahtuu. Sitten teen niin. Tapaan ihmisen, joka antaa minulle tuosta noin vain 1000 €, selittämättä tai vaatimatta mitään. Minusta se on oikein. 

Koska minua suojellaan ja ohjataan korkeamman taholta. 

Vierailija
86/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtäkkinen kiinnotus spirituaalisuuteen tai esimerkiksi uskontoon on kylläkin ihan oikeasti psykoosin tai esimerkiksi manian oireita.

Varsinkin kaksisuuntaisessa mielialahäiriössä on jopa aika yleistä, että ihminen kokee olevansa jotenkin hengellinen olento, tai että Jumala tai joku muu pyhä henki puhuu hänelle tai hänen kauttaan.

Sinulla nyt menee asiat hieman sekaisin ja myöskin väärin. Onko teillä aika paljonkin näitä kiusaamisongelmia?

Vierailija
87/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoottisuus on juuri sellaista, että tänään minulla on tunne, että menen istumaan kaivopuistoon penkille. Jotain hyvää tapahtuu. Sitten teen niin. Tapaan ihmisen, joka antaa minulle tuosta noin vain 1000 €, selittämättä tai vaatimatta mitään. Minusta se on oikein. 

Ei pidä paikkaansa, tässä tämän heikkolahjaisuuden sitten näkee. Ei jatkoon.

Vierailija
88/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä voisi tehdä kokeen. Paitsi tutkiminen ja filmaaminen tuhoaisi ehkä korkeamman johdatuksen. Haluaisin itsekin nähdä itsestäni filmin psykoottisena. 

Vierailija
89/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, tässä tämän heikkolahjaisuuden sitten näkee. Ei jatkoon.

Ihan oikeasti, olen tavannut yhden Amerikan rikkaimmista ihmisistä näin. En nyt mene siihen. Ja paljon muuta. Mutta en voi elää psykoottisena. 

Vierailija
90/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tämä on trolli tai sitten sulla on tosi huono psykiatri. Terapiassa on puhuttu monta kertaa siitä, että monelle tulee tarve uskoa johonkin suurempaan kun sairastuu vakavasti, mutta se on täysin normaali psykologinen reaktio. Ja kaikki mitä me tehdään on psykologisia reaktioita asiaan, niin ei se ole oletusarvoisesti paha asia saatikka viittaa psykoosiin. 

Ymmärrys on puutteellista. Kannattaa myös muistaa että jokainen ihminen on yksilö. Tulee aika pahoja virheitä koska on vain joku yksi ajatus jota yritetään soveltaa sopimaan kaikkiin ihmisiin ja kaikkiin tilanteisiin. Ei näytä hyvältä. 

Vierailija
91/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosissa olisin varmaan tapattanut itseni kymmenen kertaa ilman intuitiota. Niin typerää mennä vaarallisiin paikkoihin. 

Vierailija
92/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeasti masentuneena ja psykoottisena olen myös kokenut, että olen ns. koskematon. Voin kävellä mihin paikkaan vain mihin kellon aikaan vain ja olen koskematon. Jotkut henget suojelevat minua. Kumma kyllä, mitään pahaa ei ole tapahtunut. 

Intiaaneilla on uskomus, että jos olet tarpeeksi puhdas sielultasi, niin pystyt kohtaamaan vaikka karhun vahingoittumattomana.

Jotain yhteistä? Ehkäpä. 

Et ole terve ihminen.

Vierailija
93/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä voisi tehdä kokeen. Paitsi tutkiminen ja filmaaminen tuhoaisi ehkä korkeamman johdatuksen. Haluaisin itsekin nähdä itsestäni filmin psykoottisena. 

Sinä kiellät mielenkiintoisia asioita. Mitä sinä kuvittelet johdatuksen olevan? Mikä teitä oikein vaivaa?

Vierailija
94/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi terapeutti, jolla on samanlainen maailmankuva kuin sinulla. Julkisella puolella voi tosin olla hankalampaa. 

Vierailija
95/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeasti masentuneena ja psykoottisena olen myös kokenut, että olen ns. koskematon. Voin kävellä mihin paikkaan vain mihin kellon aikaan vain ja olen koskematon. Jotkut henget suojelevat minua. Kumma kyllä, mitään pahaa ei ole tapahtunut. 

Intiaaneilla on uskomus, että jos olet tarpeeksi puhdas sielultasi, niin pystyt kohtaamaan vaikka karhun vahingoittumattomana.

Jotain yhteistä? Ehkäpä. 

Et ole terve ihminen.

Todellakin on ollut myös suojelus mukana. Nykyään elän tylsempää ja ennakoitavampaa elämää lääkittynä. 

Vierailija
96/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä Suomessa saa uskoa mihin tahansa, tähän on ihan lakisääteinen uskonnonvapaus. Missä menee sitten raja ns sairaan ja terveen uskonnollisuuden välillä, ja kuka sen (lääketieteellisesti) määrittää oikein?

Vierailija
97/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä Suomessa saa uskoa mihin tahansa, tähän on ihan lakisääteinen uskonnonvapaus. Missä menee sitten raja ns sairaan ja terveen uskonnollisuuden välillä, ja kuka sen (lääketieteellisesti) määrittää oikein?

https://www.duodecimlehti.fi/duo91931

Vierailija
98/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan erittäin fiksu terapeutti, joka ymmärsi hyvin näitä asioita ja hänellä oli itsellä buddhalainen tausta.

Vierailija
99/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spiritu sancti.

Vierailija
100/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse uskon law of oneen, mutta en oo kertonut kellekkään, just sen takia kun luultavasti kaikki pitäisi jonain hihhulina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi