Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua kiinnostaa spirituaalisuus. Psykiatri leimaa tämän psykoottisuudeksi.

Vierailija
28.05.2024 |

Pelottaako sitä että oma pieni rusinankokoinen kemikaalimaailma ei olekaan ratkaisu?

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerroit siitä? Mä en koskaan kerro. Tosin mun mielestä aidosti henkiselle ihmiselle (joka on perehtynyt asiaa tarpeeksi) päälääkärit on ihan turhia, koska tuo maailmankatsomus muuttaa henkistä puolta niin paljon, ettei ongelmia enää ole.

Ja huomiona vielä kaikille, että OmaKannasta voi piilottaa asioita melkeinpä niin paljon kuin huvittaa.

Vierailija
42/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta sitten, jos joku käy psykiatrilla sillä mielellä, että pitää pitää rooli yllä ja varoa sanojaan, niin kannattaako ylipäänsä käydä?

Tietysti, jos on ilmaista ja odotuspuolella saa lukea Aku Ankkaa tai muuta kivaa niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta sitten, jos joku käy psykiatrilla sillä mielellä, että pitää pitää rooli yllä ja varoa sanojaan, niin kannattaako ylipäänsä käydä?

Tietysti, jos on ilmaista ja odotuspuolella saa lukea Aku Ankkaa tai muuta kivaa niin...

Tämä. Tosin tiedän myös ihmisiä, jotka käyvät terapiassa kertomassa kaunisteltua satua itsestään. 

Vierailija
44/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoottisuus on sisäistä, ei liity mihinkään uskoihin tai uskontoihin. Helppohan nämä omat sairaudet ja ongelmat on pistää jonkun harjoitteen tai uskon piikkiin. Valhe tuo on.

Vierailija
45/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenvanhaan ne alko kutsumaan "Noidaks" ja heitti koko lammaskansan eteen ja telotti siinä kaikkien edessä. 

Ollaa me vähän tultu eteenpäin

Ei ole mitään tekemistä tällä asialla näiden kanssa vaan kyseessä on ihmisen omat terveysasiat. 

Vierailija
46/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tosin tiedän myös ihmisiä, jotka käyvät terapiassa kertomassa kaunisteltua satua itsestään. 

Ehdottomasti. Terapeutit kuvittelevat saavansa oikeaa tietoa asioista sekä ihmisistä.

Vierailija
47/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö edes mitä on psykoottisuus ja ymmärrättekö että monet tarkoittavat eri asioita käyttäessään samaa termiä?

Vierailija
48/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenvanhaan ne alko kutsumaan "Noidaks" ja heitti koko lammaskansan eteen ja telotti siinä kaikkien edessä. 

Ollaa me vähän tultu eteenpäin

Nykyisin ne alkaa kutsumaan noidaksi tai näkijäksi ja pistävät hoitolaitokseen sekä vievät lapset. Mikä nyt sitten on eteenpäin menemistä. 

Vierailija
49/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet psykiatrin puheille, niin olen aika varma, että siellä sinun lantussasi nyt viiraa paljon enemmän kuin se itse kuvaamasi kiinnostus spirituaalisuuteen!

Kyllä, tämä juuri.

Vierailija
50/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy tosiasiat, eli se millainen psykiatrian ihmiskuva on. Nyökyttelet ja myötäilet kiltisti, haet lääkkeesi ja syöt tai olet syömättä. Se on niin yksinkertaista. 

Jos haluaa alistua ja tehdä niin kuin sanotaan vaikka se ei olisi yhtään hyväksi.

Vierailija
51/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuormittavaa ja vastenmielistä. Ei noitten kanssa voi olla tekemisissä.

Ai miksi?

Vierailija
52/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet psykiatrin puheille, niin olen aika varma, että siellä sinun lantussasi nyt viiraa paljon enemmän kuin se itse kuvaamasi kiinnostus spirituaalisuuteen!

Tiesitkö, että ihan terveetkin ihmiset voi käydä psykiatrille juttelemassa niitä näitä? Ei tarvitse olla hullu.

Hullun ei tarvitse olla sairas, ymmärrys olisi hyväksi.

Vierailija
53/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että ihan terveetkin ihmiset voi käydä psykiatrille juttelemassa niitä näitä? Ei tarvitse olla hullu.

Psykiatrin kanssa vai psykologin kanssa? Ja psykiatrian erikoislääkäri kuvaa tällaista tavallista ihmistä psykoottiseksi, vaikka kaikki on kunnossa?

No joko ei ole kunnossa tai lääkäri ei ymmärrä asioista.

Vierailija
54/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy tosiasiat, eli se millainen psykiatrian ihmiskuva on. Nyökyttelet ja myötäilet kiltisti, haet lääkkeesi ja syöt tai olet syömättä. Se on niin yksinkertaista. 

Juuri näin. Ap:n kitinä on lapsellista, tai sitten ei vaan ihan oikeasti tajua että psykiatrin päätehtävä on kirjoittaa mahdollisimman sekon kuvan antavia B-lausuntoja jotta ap saa kuntoutustukensa Kelasta, ja toimia käypähoidon mukaisena reseptiautomaattina.

Valitse taistelusi viisaasti

Ei ole vain yhdenlaisia tapauksia ja tiedoksesi vain että joskus on taisteltava myös niin että mielestäsi se ei ole ehkä viisasta. Teillä on hyvin ylimielinen asenne asioita kohtaan. Lääkäritkin ovat vain ihmisiä ja valitettavasti ymmärrys on puutteellista monin paikoin, ihmistuntemus olisi hyvin tärkeää ja ymmärrys asioistakin. No mutta elämähän on.

Vierailija
55/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoottisuus ei myöskään ole yhtä kuin psykopaatti jos ette tienneet typerykset.

Vierailija
56/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykymaailmassa Jeesus ja apostolit varmaan pakkolääkittäisiin. Samoin roomalaiset, kreikkalaiset ja egyptiläiset. Aleksanteri Suuri ja Julius Caesar saisivat sähköshokkeja "suuruudenhulluudesta" ja Sibylla oraakkelit tuomittaisiin mahdollisiksi psykedeelien käyttäjiksi ja epävakaiksi persooniksi. Mutta hei, onhan meillä seksuaaliterapeutteja niinkuin se Marjo, joka on lehdistön suosikki. Se ei ole hulluutta, ja itsensä myyminen ja itsensä esittely önlyfänssissä on "normaaliutta". Psykiatrien ( woke ) mukaan on myös normaalia, että sukupuolia on satoja. Ellei jopa tuhansia.

Kun imen transnaisen 20 senttistä "ylikasvanutta klitorista", mieleeni hiipii väkisinkin ajatus, että tässä on jotain pahasti vialla. Se ei taidakaan olla nainen, vaan mies, joka luulee olevansa nainen. Mutta toki psykiatrit ja yliopiston wokeporukka minut canceloisi näistä ajatuksista. Tuo "nainen" ei voi olla mi

Tämä juuri on uusmarxilaisen wokeuskonnon päätepiste. Sairaat ideologit hävittävät toisinajattelijat ja sitten pääsemme kaikki maistamaan tyttökikkeliä.

Vierailija
57/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan että psykologia ja psykiatria eivät ole eksakteja tieteitä eivätkä millään lailla ole "ratkaistuja". Homoseksuaalisuuskin oli sairaus kunnes päätettiin ettei se ole esimerkiksi.

Vierailija
58/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan päästään terve ihminen käy muuten vain juttelemassa psykiatrille. Nämä "en ole hullu" psykiatrilla käyvät ovat vain sairaudentunnottomia, joka on yksi tavanomainen psykoosin ja skitsofrenian oire.

Vierailija
59/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutan että psykologia ja psykiatria eivät ole eksakteja tieteitä eivätkä millään lailla ole "ratkaistuja". Homoseksuaalisuuskin oli sairaus kunnes päätettiin ettei se ole esimerkiksi.

Myös monet nykyään neurologian piiriin kuuluvat sairaudet ovat entisiä "hulluja". Psykologian ja psykiatrian tiedehistoria on täynnä mitä sekopäisimpiä ihmiskokeita. Keitähän ne oikeat hullut ovatkaan?

Vierailija
60/120 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa spirituaalisuus. Psykiatri leimaa tämän psykoottisuudeksi.

Kannattaa toki varoa psykiatreja ja kaikkea lääkärikuntaa tässä ajassa. Mutta liekit tulella henkimaailman kanssa. KAIKKI hengellisyys mikä ei ole Jeesuksesta Kristuksesta on valheen isästä saatanasta. Olet vain hankkimassa valehtelevia saastaisia henkiä itseesi leikkimällä näiden asioiden kanssa: psykoosi on todellisuudessa riivaus. Esim. jos jo näet öisin näitä henkiä, ne eivät ole vain ulkopuolellasi, vaan tulevat täyttämään tyhjää asumusta, joka olet sinä itse. Näin käy jos ihmislellä ei ole hengellisiä muureja, jotka rakentuvat vain Jumalan Sanalla ja kun Pyhä Henki asuu temppelissä joka on Jeesuksen ristiinnaulitsemisen ja Pyhän Hengen vuodattaminen jälkeen Jumalan temppeli, aina siihen asti kun ihminen ei ole ottanut pedon merkkiä, mikä edelleen siis on CV -rokote. Mutta mitä enemmän näiden asioiden kanssa leikkii toki vihollinen pitää huolen siitä että sitä vaikeampi on enää tulla Jeesuksen tykö, missä meillä on ainut oikea ja turvallinen hengellisyys, mikään ns.spirituaalisuus ei sitä ole. 

Jeesuksen tuleminen on todella lähellä, Danielin kirjan 12:12 1335 päivää on jo mennyt, oletko valmis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan