Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin rouva on taas laittanut jokavuotiset ankeat samettikukat parvekelaatikoihin

Vierailija
28.05.2024 |

Miksi jotkut ihmiset on niin ankeita, että tekevät samat ankeat jutut vuodesta toiseen??? Olen odottanut jo monta vuotta, että hän repäisisi ja laittaisi vaihteeksi vaikka markettoja!!! Mutta ei - joka kevät ilmestyy samat, samanväriset samettikukat samoihin muovisiin parvekelaatikoihin.

Itse kokeilen joka kesä jotain uutta parvekkeelle, kun tiedän että niitä kukkia katselee mun lisäksi myös ohikulkijat ja naapurit. En aio ikinä tulla ankeaksi vanhaksi tädiksi, joka laittaa vaan samettikukkia. Minusta ne on rumia, varsinkin parvekelaatikoissa joissa ei edes ole mitään murattia tms kaverina. Yök!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa hyvät ihmiset nyt edes jotain köynnöstävää vihreää niiden kukkien kanssa parvekelaatikoihin. Hirveän näköistä kun kesäkukat töröttää yksinään muovisissa laatikoissa.

ap

Kannattaa laittaa koiranpaska sinne jos on tuollaisia naapureita kyttäämässä. Kastella se joka aamu aurinkoon ja jättää rouva nauttimaan tuoksuista.

Vierailija
42/51 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia kaktuksia naapurikyylä on itse laittanut parvekkeelleen, onko kukkasilla tarkoitus ilahduttaa itseään, vai koko naapuruston kyyläkaartia?

[minä vaan kysyn]

Mulla on tänä vuonna Välimeri-teema. Muutama oliivipuu, pari sitrusta. Sitten laventelia ja yrttejä. Kaikki terrakottaruukuissa ja hankin myös uudet sävyihin sopivat tekstiilit. Ilahdutan itseäni ja myös naapurustoa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri varmaan ajattelee AP:n verhoista, että ovatpa ankeat. Kannattaisi pitää huoli vain omista asioista.

Vierailija
44/51 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän naapuri tuo kukkia parvekkeelle vain tatuoinneissaan ja "tuoksuu" tupakalta

Vierailija
45/51 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin samettikukista, mutta ne haisee pahalle.

Samettikukka pitää ötököitä loitolla. Siksi sitä kannattaa laittaa vaikka yrtti-istutusten reunamille.

Vierailija
46/51 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä monet tarviis hieman apua näihin puutarhajuttuihin. Ehkä puutarhoilla ja -myymälöissä pitäisi myyjien enemmän ehdotella ja ideoida kauniita kokonaisuuksia yhdessä asiakkaan kanssa?

Vierailija
47/51 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapurille tulee hyvä ja kotoisa mieli samettikukista? Itsekin laitan mielelläni joka vuosi jotain uutta, mutta me ihmiset olemme eriluonteisia.

Vierailija
48/51 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mielestään niin hieno ja taiteellinen ja oikein tekee kaiken naapurien mieliksi, oikea sankari joo.. 😂

Pitää olla kyllä pakkomielteinen kun noin jaksaa muiden kukkia vatvoa ja kyttää. Tunge ne kukkas perseeseen vaikka ei ketään kiinnosta.

Vierailija
49/51 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi yrittää sinnikkäästi, joka vuosi, päästä sinusta eroon. Siksi

"Samettikukka karkottaa tuholaisia sekä hajullaan että juuristonsa erittämillä aineilla.!

Vierailija
50/51 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan vaaleanpunaisia pelargoneja. Vuodesta toiseen. Koska pidän vaaleanpunaisesta ja ne pärjää parhaiten eteläparvekkeella.

Vierailija
51/51 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia kaktuksia naapurikyylä on itse laittanut parvekkeelleen, onko kukkasilla tarkoitus ilahduttaa itseään, vai koko naapuruston kyyläkaartia?

[minä vaan kysyn]

Mulla on tänä vuonna Välimeri-teema. Muutama oliivipuu, pari sitrusta. Sitten laventelia ja yrttejä. Kaikki terrakottaruukuissa ja hankin myös uudet sävyihin sopivat tekstiilit. Ilahdutan itseäni ja myös naapurustoa.

ap

Ai sä oot näitä, ketkä tallustelevat valtavirran mukana. Tänä kesänä kaikki laittaa pihoille ja parvekkeille sitruksia, oliiveja, chilejä, laventelia ja köynnöksiä. 

Mun kaupunkikodin lasitetulla parvekkeella kukkii tulenpunaiset pelargonit ja pari kaktusta, maaseutukodissa ensin tulppaanit, narsissit ja orvokit, sitten liljat, yrtit, ruusut ja perhospenkin perennat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme