Minne ihminen on voinut laittaa esineen joka hetki sitten oli kädessä ja nyt ei löydy mistään!?
Kaikki paikat myllätty mutta mumman vanhaa rannekelloa joka piti viedä kellosepälle, ei löydy mistään!
Kommentit (48)
Jääkaapista tai kirjahyllyltä mun kadonneet tavarat yleensä löytyvät.
Siellä missä viimeksi tarvitset molempia käsiäsi. Siinä laskit sen joko tasolle tai hyllylle.
Minulla se löytyy yllättävän usein siitä toisesta kädestä. Joskus jopa etsin jotain sen etsimäni tavaran ALTA. Enkä edes tajua asiaa, kuin vasta hetken päästä.
Onko joku toinen tuntemasi jo vienyt sen kanikonttoriin? Ystävätär vienyt kirpparipöydälleen myyntiin? No jos näin olisi, sitten kannattaisi kenkäistä vääriä ihmisiä elämästä. Muuten, on myös olemassa silmän sokea piste, ehkä vain et huomaa kelloa.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä muka on nykyään kirjahylly?
Mutta vihjeeni on: toinen laukku kuin ensin suunnittelit ottavasi mukaan.
Tarkista nyt ettei oo yhä kädessäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä.
Mumman? Oisko kardemummaputkilossa? Vai pussissako se teillä on?
Se on varmaan siellä missä mun varvastossutkin. Olen etsinyt niitä kaikkialta. Jos löydät kellosi, niin ilmoitatko jos löydät samasta paikasta myös varvastossuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sama reitti läpi minkä kuljit sen kellon kans.
Tämä on hyvä neuvo näissä tilanteissa.
Joo! Yleensä muistaa, missä on kotona kävellyt lähiaikoina. Käy vain kaikissa paikoissa, niin tyypillisesti löytyy, jos kädessä juuri äsken ollut. Paljon hankalampi löytää jotain esinettä, jonka tietää että omistaa, mutta jota ei ole muutamaan vuoteen käyttänyt, eikä muista missä sitä säilyttää. On tullut nimittäin varastosta pengottua aika monta kertaa kaikenlaista. Ja varsinkin jos etsittävä esine on pieni, niin jonkun kerran saa etsiä.
On joutunut teleporttiin ja ilmestyy jonkun muun kotiin ihmeteltäväksi. Teille saapuu pari Tupperware-kipon kantta, joihin mikään teidän rasia ei sovi, ja kolme paritonta mustaa sukkaa.
Tämän ketjun innoittamana aloin nostella sohvatyynyjä ja arvatkaa mitä? Löysin pienen kolikkokukkaroni jonka olin hukannut joskus viime talvena!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella sivistyneellä henkilöllä on kotonaan kirjahylly. Missä ne kirjat muualla olisi kuin kirjahyllyssä. Ei omaan lähipiiriini kuulu ketään, jolla ei olisi kirjahyllyjä. Tosin lähipiiriini ei kuulu ketään, joka asuisi esimerkiksi matkailuvaunussa. AMeilläkin on kotona varmaan reilu 10 metriä kirjahyllyjä. Siis täyskorkeita, ei puhuta hylkymetreistä. Hyllymetrejä on varmaan 60-70 metriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella sivistyneellä henkilöllä on kotonaan kirjahylly. Missä ne kirjat muualla olisi kuin kirjahyllyssä. Ei omaan lähipiiriini kuulu ketään, jolla ei olisi kirjahyllyjä. Tosin lähipiiriini ei kuulu ketään, joka asuisi esimerkiksi matkailuvaunussa. AMeilläkin on kotona varmaan reilu 10 metriä kirjahyllyjä. Siis täyskorkeita, ei puhuta hylkymetreistä. Hyllymetrejä on varmaan 60-70 metriä.
kyllä ne melkoisia hylkymetrejä ovatkin. ei noilla nykyään ole mitään käyttöä. onko teillä myös lankapuhelin ja fax?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko kirjastossa? Oletko kuullut että kirjoja voi lainata? Kirjahyllyt ovat nykyään vain joidenkin m**kunjatke jotta näyttäisi fiksummalta kuin onkaan.
Oletteko muuten huomanneet että aina kun tv:ssa haastatellaan jotain "asiantuntijaa", hän on aina kirjahyllyn edessä. Jotta vaikuttaa fiksulta.
"Asutko kirjastossa? Oletko kuullut että kirjoja voi lainata? Kirjahyllyt ovat nykyään vain joidenkin m**kunjatke jotta näyttäisi fiksummalta kuin onkaan.
Oletteko muuten huomanneet että aina kun tv:ssa haastatellaan jotain "asiantuntijaa", hän on aina kirjahyllyn edessä. Jotta vaikuttaa fiksulta."
Olen aina ihmetellyt, että miksi lukutaitoa pidetään fiksuuden merkkinä. Senhän moni osaa jo ennen kouluun menoa.
Hyviä ja hauskoja neuvoja, kiitos! Mutta ei vaan löytynyt vaikka käännettiin asunto melkein ylös alaisin.
Kerran itselle kävi myös niin että kadotin kotiavaimeni. Se löytyi useamman kuukauden päästä ulkoa ikkunalaudaltani. En vieläkään tiedä miten se siihen laudalle joutui. -ap
Pitää muistaa siirtää ne vanukkaat edestä pois että pääsee rääppimään sitä. Siis, jos ei mies ole vielä syönyt niitä vanukkaita.
Ja mummasta voi kepillä piestä tunnustuksen ulos, että kuka rääppi hyydykettä, jos ei ala vapaaehtoisesti myöntämään.