Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa syylää lähtemään. Olen yrittänyt. Onko teillä lisävinkkejä. Ollut kauan ja nyt tullut toiseenkin jalkaan.

Vierailija
27.05.2024 |

Olen kokeillut apteekin monta tuotetta. Olen käynyt kirurgilla, joka kaiversi sen jalanpohjasta pois ja antoi laseria syylän pohjaan. (Hintavaa ja oli viikkoja kivulloinen ja vuoti toimenpiteen jälkeen.)

Se tuli uudelleen samaan paikkaan. Nyt on tullut 2 syylää toiseenkin jalkapohjaan. Hermo menee, kun on levinnyt siis toiseenkin jalkaan jo. 

Syylä tuli alun perin jo 10 vuotta sitten ja sen jälkeen tosiaan Olen mielestäni käyttänyt jo kaikkia keinoja. 

Olen teipin liimalle allerginen, joten ilmastointiteippiä en voi kokeilla. 

Onko vinkkejä?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae Puolasta lääkettä. Siellä apteekin tuotteet halpoja ja jotain sellaista ainetta, että syyläkin  todella lähtee. Maksoi muutaman euron, Suomessa oli mennyt jo melkein 70 e rahaa, kun lääke ei auttanut, ja aina piti uusia hoito. Nimeä en valitettavasti enään muista. 

Vierailija
62/76 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitujauho apteekista. Aina kuivat jalat ja runsaasti jauhoa. Voi raspata kun syylä kovettuu ja jauhottaa uudelleen. 

Raspi roskiin käytön jälkeen. 

Vinkiksi vielä kaikille - älä koskaan osta kenkiä käytettynä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, jos ei ilmastointi teippi käy, sillä lähtee varmasti. Taululiitu on toinen, jolla lähtee.

Vierailija
64/76 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäädytyspoltin useita kertoja. Ei mitään vaikutusta kun kasvoivat vaan!

Sitten turhauduin ja leikkelin niitä rakennekynsisaksilla. Päälle syylälle siveltävää ainetta. Antaa jonkum aikaa vaikka viikon tai pari päivää olla. Ja sittem taas lisää leikkaamista. Tarkoitus olisi päästä juureen kiinni ettei pääse enää kasvamaan koskaam uudelleem. 

Vierailija
65/76 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä vinkeistä!

Tuo syylän leikkaaminen taitaa olla mahdotonta, kun se on niin valtavan syvällä. (Kirurgin jäljiltä kolo oli syvä ja sinne laitettiin vielä laseria, mutta takaisin se tuli.)

Keinoissa mietityttää myös se, että sitä kaivellessa roskaa leviää väkisinkin ympäristöön niin, että saattaa tartuttaa itselle vielä useampiin paikkoihin. (Kolmessa kohdassa nyt) Ja sekin, että rouhitusta syhlästä voi irrota palasia, jotka tartuttaa perheessä muut. 

Ap

Vierailija
66/76 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa kyylää lähtemään. Olen yrittänyt viranomaisteitäkin mutta kyylä vain kyylää ja pysyy.

Vierailija
67/76 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaliimaa ja leivinjauhetta kun laitat niin lähtee kuin kuppa töölöstä

Vierailija
68/76 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekissa on niihin aine 80-90-luvulla jolla lähti, mutta se vaati aikaa ja usean käsittelykerran. Ekalla ei. Nopeaa poistoa ei siis saa välttämättä. Se aine levitettiin siihen päälle. En tiedä onko joku jäädytyshoidolla saanut pois lääkärillä.

Veruxin oli hyvä 80-luvulla. Onkohan sama teho nykyään, itsekin ärsyyntynyt syylästä jalkapohjassa.

Kunpa ihmiset pitäisi parempaa huolta jaloistaan, ei tarttuisi.

Vierailija
69/76 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hyvistä vinkeistä!

Tuo syylän leikkaaminen taitaa olla mahdotonta, kun se on niin valtavan syvällä. (Kirurgin jäljiltä kolo oli syvä ja sinne laitettiin vielä laseria, mutta takaisin se tuli.)

Keinoissa mietityttää myös se, että sitä kaivellessa roskaa leviää väkisinkin ympäristöön niin, että saattaa tartuttaa itselle vielä useampiin paikkoihin. (Kolmessa kohdassa nyt) Ja sekin, että rouhitusta syhlästä voi irrota palasia, jotka tartuttaa perheessä muut. 

Ap

Imuroi, luuttuaa, ostaa välineet aina (sakset jne )?

Vierailija
70/76 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lääkärissä myös joka kaivoi ja sanoi että syvällä,noh apteekista lääkkeet jotka ovat höpöhöpöä mutta sitten löysin lääkkeen: kaivat sitä ja päälle pikaliimaa ja anna kuivua ja sitten kaivat sen kokonaan pois kun kuivuu sisältä ja toimii!

Vierailija
71/76 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli varmaan 15-20 vuoden ajan syvät syylät isovarpaissa ja ne olivat kivuliaat kävellessä tai juostessa. Mitkään lääkkeet tai mekaaniset poistokeinot eivät auttaneet. Sitten kohtalo vei puoleksi vuodeksi asumaan taloon, jossa uima-allas. Kävin uimassa käytännössä melkein joka päivä sinä aikana. Jossakin vaiheessa huomasin että syylät katosivat. Oletan että kloorivedellä oli osansa asiassa. Eivät ole tulleet takaisin.

Vierailija
72/76 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun päästää syylän kasvamaan joku 10 vuoden ajan niin eipä sitä välttämättä enää millään poisteta pysyvästi. Suht tuoreeltaan jos hoitaa syylendillä =muurahaishapolla niin silloin on toivoa.

Vierailija
73/76 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon itse kerran polttanut tulitikul syylän pois kun ei lähtenyt millaan.suojasin terveen ihon muistaakseni foliol tms. en suosittele kipuherkille. oon myös käyttänyt syylä aineita ja kaivertamista pois. vie pitkään.

joskus sain ravintolisistä apua ei ole uusinut enää. viherjauhot, chia, smoothiet niin vastustuskyky nousee.

Vierailija
74/76 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hoitaa, ja se aika voi olla useita vuosia.

Kuinkahan monta vuotta vielä odottaa. Tarttui lapseltani, kun hän oli ala-asteella. On nyt 25v. Hänellä syylät katosivat parissa vuodessa. Mulla vaan tullut pari uutta lisää. Ei lähde apteekin aineilla. Pari kertaa jäädytetty lääkärissä, ei lähteny.

Vierailija
75/76 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa kyylää lähtemään. Olen yrittänyt viranomaisteitäkin mutta kyylä vain kyylää ja pysyy.

:D ei lähde syylät eikä kyylät. Vaikeita tapauksia.

Vierailija
76/76 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut Compeed-kovettumalaastaria?

https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/COMPEED-KAeNSAeT-JA-KOVETTUMAT-…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi