Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa syylää lähtemään. Olen yrittänyt. Onko teillä lisävinkkejä. Ollut kauan ja nyt tullut toiseenkin jalkaan.

Vierailija
27.05.2024 |

Olen kokeillut apteekin monta tuotetta. Olen käynyt kirurgilla, joka kaiversi sen jalanpohjasta pois ja antoi laseria syylän pohjaan. (Hintavaa ja oli viikkoja kivulloinen ja vuoti toimenpiteen jälkeen.)

Se tuli uudelleen samaan paikkaan. Nyt on tullut 2 syylää toiseenkin jalkapohjaan. Hermo menee, kun on levinnyt siis toiseenkin jalkaan jo. 

Syylä tuli alun perin jo 10 vuotta sitten ja sen jälkeen tosiaan Olen mielestäni käyttänyt jo kaikkia keinoja. 

Olen teipin liimalle allerginen, joten ilmastointiteippiä en voi kokeilla. 

Onko vinkkejä?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan kansan neuvo. Laita syylään aamusylkyäsi niin se vois auttaa.

Vierailija
2/76 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhan kansan neuvo. Laita syylään aamusylkyäsi niin se vois auttaa.

Taitaa olla yhtä mieto neuvo kuin vanhan kansan neuvo, että laita villalankaa ruumaan (siis huussin kakkalaatikkoon) ja kun lanka on maatunut, on syytäkin poissa.

Perustuu siihen, että monilla syylä lähtee ajan mittaan itsestään. Mulla ei oo lähtenyt. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään neuvoja?

Vierailija
4/76 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa on niihin aine 80-90-luvulla jolla lähti, mutta se vaati aikaa ja usean käsittelykerran. Ekalla ei. Nopeaa poistoa ei siis saa välttämättä. Se aine levitettiin siihen päälle. En tiedä onko joku jäädytyshoidolla saanut pois lääkärillä.

Vierailija
5/76 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laapis-kynä oli nimeltään kynä, jossa oli tehokasta syylän poistoainetta. Joskus sain lapselta syylän pois liidulla.

Vierailija
6/76 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekissa on niihin aine 80-90-luvulla jolla lähti, mutta se vaati aikaa ja usean käsittelykerran. Ekalla ei. Nopeaa poistoa ei siis saa välttämättä. Se aine levitettiin siihen päälle. En tiedä onko joku jäädytyshoidolla saanut pois lääkärillä.

Kokeilin apteekista saatavaa tummaa nestettä ja läpinäkyvää. Molempia pitkään ja yritin kaivaa syylää. Ei vaan lähtenyt.

Ap

Vierailija
7/76 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SyylEnd.

Oletko kokeillut? Apteekista. Mutta pitää olla sinnikäs ja myös muistaa se aine laittaa. Lähti lapselta pahat syylät joihin kaikkea muuta kokeiltu (paitsi veistä)

Vierailija
8/76 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laapis-kynä oli nimeltään kynä, jossa oli tehokasta syylän poistoainetta. Joskus sain lapselta syylän pois liidulla.

Etsin netistä Laapiskynää. Sitä ei näemmä saa enää. 

Vierailija
9/76 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SyylEnd.

Oletko kokeillut? Apteekista. Mutta pitää olla sinnikäs ja myös muistaa se aine laittaa. Lähti lapselta pahat syylät joihin kaikkea muuta kokeiltu (paitsi veistä)

Muistaakseni olen tuonkin nimistä kokeillut. 

Vierailija
10/76 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osterivinokaskapseli. Niillä mulla on lähtenyt, samoin tyttäreltä ja siskolta. Nopea ratkaisu se ei ole, menee muutama kuukausi, mutta syylät ovat poissa. Löytyy myös kotimainen valmiste.

Vierailija
11/76 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin netistä Laapiskynää. Sitä ei näemmä saa enää. 

Joo. tuo on toimiva tuote. Ehkä Virosta saa.

Vierailija
12/76 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäädytystä minäkin kokeilisin,ja heti uudestaan jos näyttää  vähäänkään  uusivan, niin monta kertaa että lähtee, tai sitten ei lähde.

Teoriassahan ne kyllä lähtis ku laserilla polttais kunnolla syvälle,mutta aikamoinen kuoppa siitä tulis pitkäksi aikaa.

Vierailija
13/76 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä syylät levisi molemmissa jaloissa koko päkijän alueelle. Jollain syyläkynällä se pikkuhiljaa lähti, siinä oli jotain syövyttävää happoa

Vierailija
14/76 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakka

Vierailija
15/76 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoidattamaan se pois lääkärin vastaanotolle.

Vierailija
16/76 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapohjasta poistin syylän leikkaamalla vähän kerrallaan pienemmäksi. Aikaa siihen menee, että saa kaiken pois. Jalkapohjassa on paksu nahka.

Kädestä poistin apteekissa myytävällä "liimalla".Ainetta pannaan syylän päälle. Poistetaan seuraavana päivänä ja taas uusi kerros. Kunnes syylä on pois.

Vierailija
17/76 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osterivinokaskapseli. Niillä mulla on lähtenyt, samoin tyttäreltä ja siskolta. Nopea ratkaisu se ei ole, menee muutama kuukausi, mutta syylät ovat poissa. Löytyy myös kotimainen valmiste.

Ontelosyylien häätöön tämä tarkoitettu, ei jalkasyyliin. Ja en usko, että oikeasti auttaa ontelosyyliinkään, koska todnäk ontelosyylät muutenkin paranisivat hoitojakson aikana.

Farmaseuttina ihmettelen, että kaikkea sitä saadaankin myydä...

Vierailija
18/76 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä poimittua: En voi tietää, pitävätkö paikkansa

Jalkapohjan syylä on yleensä niin syvällä, että apteekin itsehoitomenetelmät riittävät ainoastaan syylän ohentamiseen. Ihotautilääkärit käyttävät -200-asteista nestetyppeä tai laserhoitoa. Syylä saattaa tarvita useamman hoitokerran ja ennen hoitoa syylää pitää ohentaa.

Syylän syy on ihmisen papilloomavirus (HPV), suhteellisen harmiton virus, joka pääsee vaikuttamaan kehoon rikkonaisen ja kuivan ihon kautta. Virus infektoi ihon pintakerroksen soluja, jonka seurauksena noin kahden kuuden kuukauden kuluttua syylät puhkeavat. Syylät tarttuvat helposti.

Vierailija
19/76 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä syylät levisi molemmissa jaloissa koko päkijän alueelle. Jollain syyläkynällä se pikkuhiljaa lähti, siinä oli jotain syövyttävää happoa.

Joo happoa siinäkin lapiskynässä on. Sitä on ennen käytetty vastasyntyneiden napanuoran tähteiden kuivattamiseen.

Mutta happo tuhoaa tietysti myös tervettä kudosta, aika varovainen sen kanssa pitää olla.

Vierailija
20/76 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Bulgarian youghurttia 2dl siihen sekoitat pellavasiemen öljyä kaksi ruokalusikallista ,nautitaan sisäisesti.

Tätä käyttivät syöpähoidossakin erään tuttavani kertoman mukaan ja hänen tyttärensä jalkapohjista syylät lähti.

Itse sain sormestani syylän pois.Koko purkillista ei tarvi kerralla syödä ,kokeile vaikka 0,5dl/vrk .Ja hei pellava siemen öljyä

kannattaa ostaa hevostarvike liikkeestä,hinta eri planeetalta kuin apteekissa .En takaa toimivuutta mutta muutamat

tapaukset jotka olen itse nähnyt ja kokenut niin on toiminut.T. R

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän