Onko kelllään käynyt niin että erotessa kumpikaan ei löydä enää uutta?
Kommentit (38)
Minun vanhemmat erosi vähän päälle 40 vuotiaina, eivätkä löytäneet uutta elämänkumppania kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun vanhemmat erosi vähän päälle 40 vuotiaina, eivätkä löytäneet uutta elämänkumppania kumpikaan.
Mikä tähän oli syynä ettei löytäneet?
Ap
Helposti löytyi hissistä, ihana puoliso, ihan eri maata kuin vanha monsteri :)
Erosta 6 vuotta eikä kummallakaan ole uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jaa-a. Kun oliskin se kristallipallo.
Minä löysin monta potentiaalista, mutta en halunnut ketään. En jaksa olla parisuhteessa. Exäni on uuden kanssa.
Ei tietoa exän suhteista, ei kuulu minulle. Itse tapailen kevyesti.
Ei pysty mihinkään kenenkään kanssa, kun traumat suhteesta on vieläkin käsittelemättä. Erosta jo aikaa, pitkä suhde
Erosta 20 vuotta ja molemmat ollaan itsellisiä eläväisiä. Joskus käy näemmä näinkin.
Mullakin exät jääneet yksin, paitsi kaikkein kivoin exäni löysi 6v sinkkuajan jälkeen oikean kaunottaren!
Vierailija kirjoitti:
Ihana!
Tykkään asenteesta.
Huumorilla, kun ottaa, niin varmaan helpommin löytyy.
En ole vielä eronnut. Kertaakaan.
T kiltti m.
Vierailija kirjoitti:
Jes!
Miksi edes pitäisi väkisin löytää joku uusi? Löytyy jos on löytyäkseen, ei sitä kannata vasiten tavoitella. Parisuhde ei suinkaan ole hyvän elämän edellytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Esimerkiksi vähäinen ystävien määrä. Tutustuminen muihin ihmisiin on tällöin vaikeampaa. Tai se että pitkän parisuhteen aikana taidot joilla on lähestytty/otettu vastaan lähestymisyritys ovat kadonneet tai tyyli on vanhentunut eikä se enää saa vastakaikua nykyaikana.
Tottakai voi. Osa ei löydä ensimmäistäkään tai toista. Jos on vaikka henkinen ihminen tai erilainen. Ettei sovi toisten asettamaan kovaan muottiin. Ja miksi pitäisi sopia kaikkien muottiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko etsiä?
Ei. Naisena ei edes tarvitse mutta jos mies ei halua olla yksin on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes pitäisi väkisin löytää joku uusi? Löytyy jos on löytyäkseen, ei sitä kannata vasiten tavoitella. Parisuhde ei suinkaan ole hyvän elämän edellytys.
Parisuhde voi toisinaan olla raskaan ja vaikean elämän edellytys.
No minä olen löytänyt välillä niitä lyhytaikaisia huonoja uusia, mutta moni ex on jäänyt yksin. Nyt taidan minäkin luovuttaa, ja viimeisin ex myös jää satavarmasti yksin. Lasten isä ei ole tainnut oikeastaan edes yrittää löytää ketään, ja on pysynyt sinkkuna jo 20 vuotta.