"Esinahan alta riittää pesu vedellä" NO EI RIITÄ!
Ei ihme ettei nainen halua ottaa suihin, jos on pelkällä vedellä "pesty".
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen ympärileikattu niin puhtaana pysyminen paljon helpompaa.
Ulkomailla monet naiset kieltäytyvät imemästä "tonttulakkeja" ja vehjekin komeampi nupin loistaessa koko ajan.
Miksi valehtelet Vauvapalstalla? Harmittaako että ympärileikkaus vei tunnon ja toimintakyvyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen ympärileikattu niin puhtaana pysyminen paljon helpompaa.
Ulkomailla monet naiset kieltäytyvät imemästä "tonttulakkeja" ja vehjekin komeampi nupin loistaessa koko ajan.
Miksi valehtelet Vauvapalstalla? Harmittaako että ympärileikkaus vei tunnon ja toimintakyvyn?
Itse asiassa kulli kasvoi pituutta 12cm ympärileikkauksen jälkeen ollen nyt 31cm. Tunto on etenkin saajapuolella taivaallinen :)
Pitäkää se esa takana niin pysyy paikat paremmin puhtaana.
Miten saada nainen ottamaan suihin?
- Pesen joka kerta vessakäynnin jälkeen
- Jos olen unohtanut, sanon että "ei nyt" tai käyn vielä pesulla
Toimii! Nainen tietää että kaikki on aina kunnossa. Peseydy - koska olet sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten saada nainen ottamaan suihin?
- Pesen joka kerta vessakäynnin jälkeen
- Jos olen unohtanut, sanon että "ei nyt" tai käyn vielä pesulla
Toimii! Nainen tietää että kaikki on aina kunnossa. Peseydy - koska olet sen arvoinen.
Ois semmoinen pesty, eikä vesihuuhtaistu ja kusella viimeistelty, pillukin aika paljon miellyttävämpi lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei limakalvoja pestä saippualla. Mutta provohan tämä olikin.
Ei miehen peniksessä ole limakalvoja samalla tavalla kuin naisen sukuelimissä.
Onko joku niin väittänyt, että olisivat samanlaisia. Limakalvo on terskan paisuvaisen suojana ja esinahattomilla limakalvo alkaa paksunemaan nahaksi.
Sitävartenhan on akka joka suihin ottaessaan imee kullin puhtaaksi seuraavaa varten. Itse pesen jouluna ja juhannuksena saunassa käynnin yhteydessä ja tarkista onko eskarin alle jäänyt jotain, viimeksi löytyi kaulakoru ja pari vihkisormusta...
-panomies
Suihkussa esari taakse, lämminvesihuuhtelu kauttaaltaan ja pesusienen pehmeällä reunalla terskan reunan puhdistus.
Juriharjalla kloridilla, perseen reikä pulloharjalla ja samalla aineella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se pillunpesu? Sinne varmaan myös mahdollisimman tehokkaita puhdistusaineita ja toki ihan sisään asti?
Naisvihaa... Nainen käyttää vain hienoimpia välinetä ja pesuaineita pestessään pyhimpänsä.
Mäntysuopaa. 🤗
Juuriharjalla kuuraus kerran päivässä.
Mä hinkkaan eaarin alta aina juuriharjalla, että tulee oikein puhdasta.
Nivusetkin olisi hyvä muistaa pestä kunnolla. Niissä on muuten hyin muikea aromi ja hommat jää siihen.
Naisen alapää puhdistaa itse itsensä mutta penikselle ei riitä vesipesu? Onko tämä sitä kuuluisaa naisen logiikkaa?
Mä pesen kullin pään vedellä lavuaarissa aina kusella käynnin jälkeen ja suihkussa myös saippualla. Useimmiten esinahka on pois terskan päältä myös velttona.