"Esinahan alta riittää pesu vedellä" NO EI RIITÄ!
Ei ihme ettei nainen halua ottaa suihin, jos on pelkällä vedellä "pesty".
Kommentit (24)
No ei riitä!
Kunnon puhdistus liuotinpesuaineella on hyvä, mieluusti kahdesti päivässä.
Mites se pillunpesu? Sinne varmaan myös mahdollisimman tehokkaita puhdistusaineita ja toki ihan sisään asti?
Vierailija kirjoitti:
Mites se pillunpesu? Sinne varmaan myös mahdollisimman tehokkaita puhdistusaineita ja toki ihan sisään asti?
Naisvihaa... Nainen käyttää vain hienoimpia välinetä ja pesuaineita pestessään pyhimpänsä.
Onneksi olen ympärileikattu niin puhtaana pysyminen paljon helpompaa.
Ulkomailla monet naiset kieltäytyvät imemästä "tonttulakkeja" ja vehjekin komeampi nupin loistaessa koko ajan.
Kyllä meillä ainakin ottaa....sinulla on nirso vaimo.
Ei limakalvoja pestä saippualla. Mutta provohan tämä olikin.
Auttaisko jos nainen pieraisis voimalla sissijuustot pois.
Kyllä minä pesen munat kokonaan saippualla.
Andy - suorastaan räjäyttää lian pois💥
Vierailija kirjoitti:
Ei limakalvoja pestä saippualla. Mutta provohan tämä olikin.
Ei miehen peniksessä ole limakalvoja samalla tavalla kuin naisen sukuelimissä.
Vierailija kirjoitti:
Pulloharja on tässä oikein kätevä.
Sissijuusto paras juusto vain 99 euroa sata grammaa,vähän suolattu makukokemus,parasta ennen 24.12.2028.
Kyllä naisen pitää käyttää myös saippuaa, mutta ei sinne sisälle sitä pidä laittaa. Ei pelkkä vesi poista kusi ja paska räiskeitä!
Pimpassa se kalu pestään sen jälkeen on vasta suuseksiä
Siis mitä? Pesu on se ja se riittää ja jos jotain jää niin se on se seksin haju!
T: Osmokas
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton suihinottokööri täällä aina jaksaa lässyttää aiheesta ja siihen liittyvästä 🤢 Eipä ihme että porukka sairastuu kun HPV leviää myös suuhun ja nieluun ja aiheuttaa siellä suusyöpää, nielurisasyöpää jne tyhmyydestä saa maksaa kalliin hinnan. Niin ja HPV ei poistu pesemällä eikä millään kun sen kerran on vehkeisiinsä tartuttanut, niin itseensä kuin kumppaneihinsa suojaamattomissa suhteissa.
Juuri kävin ottamassa Gardasil rokotussarjan kakkosrokotteen. Se estää sairastumasta syöpää aiheuttaviin HPV viruksiin.
Sama rokote siis joka annetaan ilmaiseksi nykyään lähes kaikille nuorille koulussa. Aikuisen itse maksamana kolmen rokotteen sarjalle tulee hintaa yhteensä noin 720 euroa.
T. Nimim. Suihinotettava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton suihinottokööri täällä aina jaksaa lässyttää aiheesta ja siihen liittyvästä 🤢 Eipä ihme että porukka sairastuu kun HPV leviää myös suuhun ja nieluun ja aiheuttaa siellä suusyöpää, nielurisasyöpää jne tyhmyydestä saa maksaa kalliin hinnan. Niin ja HPV ei poistu pesemällä eikä millään kun sen kerran on vehkeisiinsä tartuttanut, niin itseensä kuin kumppaneihinsa suojaamattomissa suhteissa.
Juuri kävin ottamassa Gardasil rokotussarjan kakkosrokotteen. Se estää sairastumasta syöpää aiheuttaviin HPV viruksiin.
Sama rokote siis joka annetaan ilmaiseksi nykyään lähes kaikille nuorille koulussa. Aikuisen itse maksamana kolmen rokotteen sarjalle tulee hintaa yhteensä noin 720 euroa.
T. Nimim. Suihinotettava
... ja sama hpv-syöpäviruksen tartunnan estäminen on päällä myös naista nuollessani. Herpes, kondylooma (syöpää aihettamaton hpv) ja muut tietty ovat riskinä kuten aiemminkin mutta tuo yksi ilskotti ei minun välitykselläni leviä.
T. sama
Vesipesu riittää kun se toistuu tarpeeksi monta kertaa päivässä. Itse pesen vedellä (bideesuihku) sormea käyttäen aina kun kotona käyn kusella. Kotona kusen aina istualtani siksi, että siivoan vessaa myös itse.
M...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nimim. Suihinotettava
Hei Nimim. Suihinotettava, huomaathan, että kyseinen rokote suojaa vain yleisimmiltä, eli tyypin 16 ja tyypin 18 -hpv-infektiolta. Sitten on vielä lukuisia muita syöpää aiheuttavia hpv-tyyppejä, joilta rokote ei suojaa. Itselläni on juuri tällainen harvinaisempi hpv-virus, papereissa lukee vain "muu kuin tyypin 16 tai 18 hpv".
Eli voit saada tai tartuttaa syöpää aiheuttavan hpv:n vaikka olisitkin rokotettu. Toki rokote vähentää riskiä huomattavasti, kun yleisimmät 2 virustyyppiä on suljettu pois. Itse käyn säännöllisesti papa-seulonnoissa, eikä ole toistaiseksi havaittu mitään syöpään viittavaa. Virus ollut minulla jo 10 vuotta, useinhan ne paranevat itsestään muutamassa vuodessa, mutta minulla se ei ole mihinkään hävinnyt.
Voit pestä ja pestä vedelläkin aika hyvin esinahan aluksen. Tärkeintä on, että pesee sen vähintään kerran päivässä.