Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Esinahan alta riittää pesu vedellä" NO EI RIITÄ!

Vierailija
27.05.2024 |

Ei ihme ettei nainen halua ottaa suihin, jos on pelkällä vedellä "pesty".

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pestä ja pestä vedelläkin aika hyvin esinahan aluksen. Tärkeintä on, että pesee sen vähintään kerran päivässä. 

Vierailija
2/24 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei riitä!

Kunnon puhdistus liuotinpesuaineella on hyvä, mieluusti kahdesti päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se pillunpesu? Sinne varmaan myös mahdollisimman tehokkaita puhdistusaineita ja toki ihan sisään asti?

Vierailija
4/24 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se pillunpesu? Sinne varmaan myös mahdollisimman tehokkaita puhdistusaineita ja toki ihan sisään asti?

Naisvihaa... Nainen käyttää vain hienoimpia välinetä ja pesuaineita pestessään pyhimpänsä.

Vierailija
5/24 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen ympärileikattu niin puhtaana pysyminen paljon helpompaa. 

Ulkomailla monet naiset kieltäytyvät imemästä "tonttulakkeja" ja vehjekin komeampi nupin loistaessa koko ajan.

Vierailija
6/24 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin ottaa....sinulla on nirso vaimo.

Vierailija
7/24 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei limakalvoja pestä saippualla. Mutta provohan tämä olikin.

Vierailija
8/24 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko jos nainen pieraisis voimalla sissijuustot pois.

Vierailija
9/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pesen munat kokonaan saippualla.

Vierailija
10/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy - suorastaan räjäyttää lian pois💥

Vierailija
11/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei limakalvoja pestä saippualla. Mutta provohan tämä olikin.

Ei miehen peniksessä ole limakalvoja samalla tavalla kuin naisen sukuelimissä.

Vierailija
12/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulloharja on tässä oikein kätevä.

Vierailija
13/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissijuusto paras juusto vain 99 euroa sata grammaa,vähän suolattu makukokemus,parasta ennen 24.12.2028.

Vierailija
14/24 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen pitää käyttää myös saippuaa, mutta ei sinne sisälle sitä pidä laittaa. Ei pelkkä vesi poista kusi ja paska räiskeitä!

Vierailija
15/24 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpassa se kalu pestään sen jälkeen on vasta suuseksiä

Vierailija
16/24 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Pesu on se ja se riittää ja jos jotain jää niin se on se seksin haju!

T: Osmokas

Vierailija
17/24 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton suihinottokööri täällä aina jaksaa lässyttää aiheesta ja siihen liittyvästä 🤢 Eipä ihme että porukka sairastuu kun HPV leviää myös suuhun ja nieluun ja aiheuttaa siellä suusyöpää, nielurisasyöpää jne tyhmyydestä saa maksaa kalliin hinnan. Niin ja HPV ei poistu pesemällä eikä millään kun sen kerran on vehkeisiinsä tartuttanut, niin itseensä kuin  kumppaneihinsa  suojaamattomissa suhteissa. 

Juuri kävin ottamassa Gardasil rokotussarjan kakkosrokotteen. Se estää sairastumasta syöpää aiheuttaviin HPV viruksiin.

Sama rokote siis joka annetaan ilmaiseksi nykyään lähes kaikille nuorille koulussa. Aikuisen itse maksamana kolmen rokotteen sarjalle tulee hintaa yhteensä noin 720 euroa.

T. Nimim. Suihinotettava

Vierailija
18/24 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton suihinottokööri täällä aina jaksaa lässyttää aiheesta ja siihen liittyvästä 🤢 Eipä ihme että porukka sairastuu kun HPV leviää myös suuhun ja nieluun ja aiheuttaa siellä suusyöpää, nielurisasyöpää jne tyhmyydestä saa maksaa kalliin hinnan. Niin ja HPV ei poistu pesemällä eikä millään kun sen kerran on vehkeisiinsä tartuttanut, niin itseensä kuin  kumppaneihinsa  suojaamattomissa suhteissa. 

Juuri kävin ottamassa Gardasil rokotussarjan kakkosrokotteen. Se estää sairastumasta syöpää aiheuttaviin HPV viruksiin.

Sama rokote siis joka annetaan ilmaiseksi nykyään lähes kaikille nuorille koulussa. Aikuisen itse maksamana kolmen rokotteen sarjalle tulee hintaa yhteensä noin 720 euroa.

T. Nimim. Suihinotettava

... ja sama hpv-syöpäviruksen tartunnan estäminen on päällä myös naista nuollessani. Herpes, kondylooma (syöpää aihettamaton hpv) ja muut tietty ovat riskinä kuten aiemminkin mutta tuo yksi ilskotti ei minun välitykselläni leviä.

T. sama

Vierailija
19/24 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipesu riittää kun se toistuu tarpeeksi monta kertaa päivässä. Itse pesen vedellä (bideesuihku) sormea käyttäen aina kun kotona käyn kusella. Kotona kusen aina istualtani siksi, että siivoan vessaa myös itse.

M...

Vierailija
20/24 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nimim. Suihinotettava

Hei Nimim. Suihinotettava, huomaathan, että kyseinen rokote suojaa vain yleisimmiltä, eli tyypin 16 ja tyypin 18 -hpv-infektiolta. Sitten on vielä lukuisia muita syöpää aiheuttavia hpv-tyyppejä, joilta rokote ei suojaa. Itselläni on juuri tällainen harvinaisempi hpv-virus, papereissa lukee vain "muu kuin tyypin 16 tai 18 hpv".

Eli voit saada tai tartuttaa syöpää aiheuttavan hpv:n vaikka olisitkin rokotettu. Toki rokote vähentää riskiä huomattavasti, kun yleisimmät 2 virustyyppiä on suljettu pois. Itse käyn säännöllisesti papa-seulonnoissa, eikä ole toistaiseksi havaittu mitään syöpään viittavaa. Virus ollut minulla jo 10 vuotta, useinhan ne paranevat itsestään muutamassa vuodessa, mutta minulla se ei ole mihinkään hävinnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme