Epäilen seksuaalisuuttani
Olen tähän asti ajatellut olevani hetero, mutta olen huomannut katselevani naisia todella paljon. Esim uimarannalla voin katsoa naisen hyvännäköistä vartaloa.
Miehiä en katsele samalla tavalla, sillä koen että suomalaisen miehen vartalo on tylsän näköinen eikä siinä ole mitään kiinnostavaa. Outoa tästä tekee kuitenkin se, että kiihotun vain miehistä. Olenkin siis paljon pohtinut omaa seksuaalista suuntautumistani...
- N 24v
Kommentit (3)
Mä katselen hyvin suurella ilolla naisten upeita takamuksia ja tissejä, ja mietin monesti miltä tuntuisi upottaa kasvonsa niitä vasten. Mut en varsinaisesti koe seksuaalista halua. Ainut mitä oon siinä mielessä ajatellut, on se että olisi kiva saada kerran kokea, miltä tuntuu pyöritellä naisen todella kiinteitä pakaroita käsissään, raottaa niitä vähän ja nuolla peppua. Mut pillusektori ei kiinnosta yhtään. Että kaiketi olen ihan hetero. Enemmän mäkin kyllä naisten vartaloita ihastelen.
N44
Vierailija kirjoitti:
Mä katselen hyvin suurella ilolla naisten upeita takamuksia ja tissejä, ja mietin monesti miltä tuntuisi upottaa kasvonsa niitä vasten. Mut en varsinaisesti koe seksuaalista halua. Ainut mitä oon siinä mielessä ajatellut, on se että olisi kiva saada kerran kokea, miltä tuntuu pyöritellä naisen todella kiinteitä pakaroita käsissään, raottaa niitä vähän ja nuolla peppua. Mut pillusektori ei kiinnosta yhtään. Että kaiketi olen ihan hetero. Enemmän mäkin kyllä naisten vartaloita ihastelen.
N44
Kasvojen upottaminen naisen rintoihin ja tämän pyllyn pyörittely tuntuu todella hyvältä, suosittelen!
M51
Jokainen nainen nyt on muutaman siiderin jälkeen lesboilemassa joten siinä ei ole mitään kummallista.