Sanokaa rehellisesti: häiritsisikö tällainen teitä?
Kaipaisin näkemyksiä seuraavaan: hankin vaimolleni (omasta toiveestani) merkittävästi omaa penistäni isomman (paksumman) dildon, jota olemme nyt käyttäneet muutamia kuukauden. Muutaman kerran vaimo on jopa intoutunut sitä itse pyytämään (hyvin harvoin hänellä mitään erityistoiveita). Alkuun olin itse tosi innoissani, kun vaimo squirttaa joka kerta dildoa käytettäessä, mutta nyt jostakin syystä tämä on ehkä alkanut hieman vaivaamaan. Tottakai iloitsen hänen nautinnostaan, mutta toisaalta sitten taas olen ehkä vähän "mustasukkainen", koska käytännössähän tuo tarkoittaa sitä, että hän nauttii enemmän sen dildon kanssa kuin minun kanssa (ei ole siis koskaan squirtannut minun kanssa). Periaatteessa tietysti aikuisena ihmisenä tajuan hyvin, että paksumpi tuottaa voimakkaamman tuntemuksen, mutta silti lapsellisesti jotenkin harmittaa.
Onko ymmärrettävää vai pikemminkin idioottimaista minulta miettiä tällaisia?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko se nyt niin kummallista, että naiset tykkäävät isosta joka venyttää? Miten tuo on sinulta pois?
No, jos on pieni penis, joka ei tunnu naisesta miltään. Onhan se aika ikävää mennä pallit sinisenä nukkumaan kun on ensin nuoltu, vibrattu ja dildotettu vaimo kylläiseksi.
Tai sitten saada pari minuuttia jotain puolihuolimatonta käsityön yritystä, odottaa että vaimo nukahtaa, ja käydä itse vessassa runkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko se nyt niin kummallista, että naiset tykkäävät isosta joka venyttää? Miten tuo on sinulta pois?
No, jos on pieni penis, joka ei tunnu naisesta miltään. Onhan se aika ikävää mennä pallit sinisenä nukkumaan kun on ensin nuoltu, vibrattu ja dildotettu vaimo kylläiseksi.
Tai sitten saada pari minuuttia jotain puolihuolimatonta käsityön yritystä, odottaa että vaimo nukahtaa, ja käydä itse vessassa runkulla.
Nämä "koolla ei ole väliä"- tyypit ovat täynnä sitä itseään.
On harmi naisesi kannalta jos alat mustasukkaileen leluista jos hän kuitenkin edelleen nauttii myös sinusta. Ja jos se oikein häiritsee niin sopikaa että hän saa käyttää leluja yksinään ja sinun kanssa niitä ei sitten käytetä vaan nautitaan vain aidoista jutuista.
Ja mitä tulee tuohon toiveeseesi squirttauttaa naisesi ilman leluja niin oletko kokeillut eri asentoja ja tahdillakin on väliä. Ja sormin luulis onnistuvan kyllä.. tai kielen ja sormien yhdistelmä.. Älä luovuta ennen kuin olet testannut ihan kaikkea. (naisesi suostumuksella tietenkin).
Missä muuten on miehelleen leluja hankkivat naiset? En ole vielä törmännyt.
Mitä olisitte naiset mieltä jos miehellä olisi itseäsi tiukempi tekopillu ja hän saisi sen kanssa sellaisia orgasmeja mitä et itse pysty hänelle tuottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Missä muuten on miehelleen leluja hankkivat naiset? En ole vielä törmännyt.
Toisella planeetalla.
Naiset inhoavat miehen seksuaalisuutta ja antavat seksiä ainoastaan hyötyjä saadakseen.
Meillä sama juttu. Ei haittaa yhtään pääasia että rakas saa nautinnon.
Ehdotin vaimolle sellaisen tekopepun missä pimppi ja peppua aukot ostamista. Siitä seurasi melkoinen riita. Olin kuulemma itsekäs ja ajattelin vain omaa nautintoa.
Hämmästyin tästä todella, koska meillä on leikeissä kuitenkin isoja dildoja. Sanoi, että tuntee olevansa riittämätön. No jätin sitten hankkimatta ja vaimo leppyi lopulta.
Minua ainakin kiihottaa kovasti sovitella kättäni puolison reikiin, samoin kuin häntäkin. Eikä se kaduta minua yhtään, sillä hän nauttii myös kullistani rei'issään. Kerran kysyi sen jälkeen, kun olin ensin työnnellyt kättäni rystysiin saakka hänen pyllyynsä.ja sen jälkeen panin häntä sinne, että tuntuiko se miltään venyttelyn jälkeen. Tuntui se, laukesin tosi nopsaan.