Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko henkistä tai jopa muuta väkivaltaa, jos mies kieltää naiselta miespuoleiset kaverit?

Vierailija
27.05.2024 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outoa kontrollointia, sama toisinpäin.

Vierailija
2/7 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Ei kai siitä ole epäillystä. Sitten jos mies kieltää naista tapaamasta kavereitaan... miten siihen pitäisi suhtautua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on! Ja toki myös toisin päin jos nainen kieltää mieheltä naispuoliset kaverit. Jotkut naisethan kieltää mieheltä jopa miespuolisetkin kaverit! Tällaisiakin tapauksia tunnen!

Vierailija
4/7 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa usein olla niin että miehellä niitä naispuoleisia "kavereita" on paljonkin, mutta nainen ei missään tapauksessa saa olla kaveri miesten kanssa, koska mies olettaa heidän välillään tapahtuvan samaa kuin omien nais "kavereiden".

Vierailija
5/7 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta mustasukkaisuutta. Mistähän tollanenkin kertoo?

Vierailija
6/7 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sulata miehellä naispuolisia kavereita. Olen nähnyt liikaa. Just pistin mäkeen yhden miehen jolla näitä muka "ystäviä" riittää ja lisää haalitaan ja lirkutellaan.

Vierailija
7/7 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos kieltää kaikki vastakkaista sukupuolta olevat kaverit ylipäänsä ikinä, niin melko häiriintynyttä.

Mutta täysi oikeus on mielestäni kumppanilla osoittaa huolensa, jos kaverisuhde ei tunnu ja näytä kaverilliselta, ja mielestäni tavallaan myös oikeus "kieltää". Toki se ei tarkoita sitä että hän sen varsinaisesti kieltää sinulta, siitä vaan tapaamaan siitä huolimatta, vaan hän asettaa tuossa oman rajansa, millaista kohtelua puolisona hän itse sietää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi