Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko vielä miltä tuntui, kun huomasitte, että olette hyvännäköisiä?

Vierailija
27.05.2024 |

Muistatteko vielä miltä tuntui, kun huomasitte, että olette hyvännäköisiä ja pojat haluaa seksiä, pussailla, kiihottua... kanssanne? Milloin tuo "herätys" tapahtui?

Itselläni se tapahtui 6. luokalla. Muistan sen tunteen ihan selkeästi. En koskaan ajatellut pienenä katsoessani missikisoja tai jotain telkkarista/netistä, jossa oli tosi kauniita tyttöjä/naisia, että olisin kaunis tai nätti. Äiti joskus sanoi mulle noin, mutta se tuntui itsestä epäuskottavalta. En silloin kuutosella koskaan meikannut kouluun, pidin ihan tavallisia vaatteita: huppareita ja farkkuja. Käyttäydyin ihan tavallisesti. En tiedä sitten mitä siinä tapahtui muuta kuin ehkä pojille tuli jokin testoryöppy puberteetin myötä ja tuntui, että olin huomion keskipisteenä. Meidän luokalla oli tosi kauniita tyttöjä, enkä tiedä mikä se spesiaali juttu minussa oli. En koskaan kysynyt, eikä pojista olisi varmaan saanut silloin sellaista selville.

Nautin kyllä siitä huomiosta jota sain ja podin samalla huonoa omaatuntoa. Tunne oli kihelmöivä ja kutkuttava, sain helposti masturboidessani orgasmeja. Pussailin erään pojan kanssa välitunnilla ja seukattiin olevinaan. Poika olisi halunnut heti seksiä (yhdyntää), en ollut valmis. Särjin varmasti monen muun sydämenkin. Limudiskojen hitaissa pojat halusivat nojata ja hieroa kovaa pippeliään minuun. Huomasin tuonkin selkeästi ja nautin.

Hassua, etten tänä päivänäkään pidä itseäni erityisen vetävänä. Katselin just luokkakuvaa ja tajusin, että olin siinä poikien ympäröimä (sellainen koko koulun kuva maaseudulta) :D

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen minä,se kyllä yllättäen riittää,en kerro enempää.......vai.....onko se itserakkaasti laulun sanoin kääntäen se jokin minulla on?

Vierailija
22/29 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan teini-ikäisenä poikana kun jotkut tytöt vain olivat niin kauniita ja söpöjä. Tuntui, että suurin osa jätkistä oli ns. lätkässä ihan samoihin tyttöihin. Musta tuntui hyvältä, että oli noita kauniita tyttöjä, vaikka silloin en niiden kanssa ollutkaan. Jotkut näistä kyllä särki poikien sydämiä ihan urakalla, ja monista näistä pojista taisi tulla aika typeriä, ehkä jopa naisvihamielisiä, miehiä myöhemmin. Myötehmmin teininä yksi tuollainen kaikkien haluama tyttö kuitenkin rakastuikin muhun, tuikitavalliseen ujoon lukutoukkapoikaan. Kyllä minäkin rakastuin häneen aivan totaalisesti, ei sen puoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuori komea poika voi olla epävarma itsestään? Tytöillä sen ymmärtää, koska on enemmän ulkonäköpaineita. Todella sääli ja jos vielä varustuskin on komea, en tajua.

Jos tajuaa että on oikeasti aivan saatanan tyhmä ja nolo jäbä jolla ei ole mitään annettavaa, muuta kuin hienot lenkkarit?

Vierailija
24/29 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Kasvoin yläasteella pituutta tuonne 190cm tienoille ja minulla oli paksu, musta kihara tukka. Pelasin jääkiekkoa ja alkoi lihas kehittymään. Ne ajat ovat takana, ikää 53v ja yliapainoa löytyy. Tukkakin harventunut. Mutta sain hyvännäköisenä olosta ja sen tuomista eduista nauttia noin 30 vuoden ajan. Hyvä sekin.

Vierailija
25/29 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olen ollut hyvännäköinen tai mitä se onkaan, että poikia pyöri ympärilläni kiusaantumiseen asti. Mummo asui meillä ja oli erikoistunut näiden poikien karkottamiseen. Mieheni on sittemmin sanonut, puoliksi leikillään, että minä en sitten yhtään osaa flirtata. Ei kai sitten ole tarvinnut opetella. Kotikasvatuskin oli aika ankaraa ja vanhoillista, mutta mieheni kanssa on sitten yritetty korvata sitäkin vajetta. Ja kyllä, kai minä sitten jollakin tavalla vedän miehiä puoleeni.

N46

Vierailija
26/29 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse pidä itseäni komeana, mutta muut ovat toitottaneet sitä loputtomasti. pahinta mitä tiedän. miehet haluavat sinulle pahaa, hankala saada kavereita. sapotoidaan elämä esim, keksitään naisystävälle pettämistarinoita, soitellaan työpaikalle perättömiä valheita ja kun pomo mies, niin potkut tullut monesti. pienin paha, menet esim. kesällä jonnekkin maaseudulle vaikka lavatanseihin tai juhannusjuhliin, paikalliset juntit käyvät porukalla päälle ja yrittävät pahoinpidellä sut, onekksi noissa touhuissa ollut aina hyvä ja selvinnyt mustelmilla, mutta rauhaa rakastavana, keskittyisin mielummin muihin puuhiin.

Vierailija
27/29 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella menetin pari ystävää. Alkoivat vain vältellä minua.

Sain sitten selville, että olivat kateellisia mulle, kun sain muka niin paljon huomiota pojilta. Mulla oli yksi poika kaverina ja kysyin siltä suoraan, että olenko muka kaunis.

Se sanoi hetkeäkään epäröimättä, että olen koko koulun kaunein tyttö.

Omasta mielestäni en ollut yhtään kaunis, peppuni oli ihan liian iso ja pidin itseäni lihavana. Toki kun olen aikuisena katsonut sen aikaisia kuvia, niin en voi ymmärtää miten pidin itseäni lihavana. Ihan normaalipainoinen.

Vierailija
28/29 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että oli myös hyvin kauniita tyttöjä, joilta kuitenkin pùuttui kaikki puoleensavetävuus. Ja ihan tavallisen, ehkä jopa pikkasen pullukoita tai ei niin kauniita kasvoista, mutta heillä oli sellainen katse ja olemus joka sai pojat pyörimään heidän ympärillään. Mielestäni sellainen "sex appeal" on naisille (varmaan myös miehille) isompi asia haluttavuuden kannalta kuin hyvän näköisyys.

Vierailija
29/29 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olin laittanut päällä rikkirevityt farkut, jotka olivat vähän liian pienet. Samoin t-paita oli koko liian pieni. Olin silloin joku 15.

Lähdin sitten kauppaan ja mennessäni sisään näin kun jollain pojalla loksahti suu auki ja se jäi vain tuijottamaan minua. Sillä oli pari kaveri mukanaan ja kun ne kääntyivät ihmettelemään, että mitä niiden kaveri oikein katsoo, niin nekin jäi vain katsomaan mua suu auki.

Tullessani kotiin, niin isä oli just tullut autolla pihalle ja se katsoi mua jotenkin oudosti.

Sitten myöhemmin sain kuunnella siltä luennon miten minunlaiseni nuoren naisen pitäisi pukeutua. Äitini siinä komppasi, että en kai minä halua tietynlaisen tytön mainetta.

Ikimuistoinen päivä.